Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2019: 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) Універсальна ультразвукова діагностична система
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-11-13-001133-b 20be89d4daf8436f9f9543079eceb8b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Левченко

+380332253775
+380508508932
newmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01983134
Вебсайт: http://lcrl.com.ua/
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Контактна особа: Юлія Левченко
+380332253775,+380508508932
newmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 22:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 15:07
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства. Поставка товару: до 31.12.2019 р. Термін дії договору - до 31.12.2020 р. Більш детально - у Тендерній документації та додатках до неї.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
код НК 024:2019: 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с.Липини, Луцький район , вул. Теремнівська, 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником Постачальнику вартості Обладнання проводиться за фактично поставлене Обладнання, відповідно видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації Обладнання (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, вказаний у розділі 15 Договору, протягом 60 (шестидесяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Замовник може здійснювати оплату поставленого Обладнання частинами (поетапно) в межах строків, визначених Договором, – в міру надходження відповідних власних коштів підприємства, призначених на фінансування видатків із закупівлю Обладнання згідно з фінансовим планом підприємства. На вимогу Постачальника Сторони можуть встановити графік оплати поставленого Обладнання у вигляді окремого документа, який підписується Сторонами і набуває сили невід’ємної частини цього Договору. Випадки та порядок продовження строку оплати – відповідно до умов Договору Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 12:43
Електронний підпис
13 листопада 2019 12:42
33110000-4_Тендерна документація.doc
13 листопада 2019 12:42
Додаток_1_(Форма 1-1).doc
13 листопада 2019 12:42
Додаток_4_Методика_оцiнки 33110000-4.doc
13 листопада 2019 12:42
Додаток_8 Аплiкацiйна_форма_ТО-1 33110000-4.doc
13 листопада 2019 12:42
Додаток_5_Проект договору 33110000-4.doc
13 листопада 2019 12:42
Додаток_7_Аплiкацiйна_форма_ТП-1 33110000-4.doc
13 листопада 2019 12:42
Додаток_1.doc
13 листопада 2019 12:42
Додаток_3_Технiчнi_вимоги 33110000-4.doc
13 листопада 2019 12:42
Додаток_9_Аплiкацiйна_форма_ТП_2 33110000-4.doc
13 листопада 2019 12:42
Додаток_6_Розрахунок_цiни_33110000-4.doc
13 листопада 2019 12:42
Додаток_2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" 1 774 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІТАВІ-М 1 790 000,00
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 16:00
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:00
Документи переможця.pdf
26 листопада 2019 13:22
Електронний підпис
26 листопада 2019 13:11
Інструкція 3 ч._.pdf
26 листопада 2019 13:11
Інструкція 2 ч._.pdf
26 листопада 2019 13:11
Інструкція 1ч._.pdf
26 листопада 2019 13:11
Кваліфікаційні критерії.pdf
26 листопада 2019 13:11
Дод №7 Інші документи.pdf
26 листопада 2019 13:11
Відповідність МТВ.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 11:06
Електронний підпис
27 листопада 2019 10:58
УЗД-ЛУЦЬКА ЦРЛ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"

ТОВ ВІТАВІ-М

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"
#31572294
Переможець 1 500 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"
#31572294
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 14:21
Договір 3311-12.pdf укладений
16 грудня 2019 14:19
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2021 19:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 98 130,84 UAH)