Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція очисних споруд каналізації м. Первомайськ Миколаївської області
Очікувана вартість
26 975 352,00 UAH
UA-2019-11-13-001040-b 3005a8805a124564a8fb9d515fa87bba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Карпович

+380977814249 kan44541@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22436347
Місцезнаходження: 55200, Україна , Миколаївська обл., м. Первомайськ, вул. Грушевського, 3
Контактна особа: Олександр Карпович
+380977814249
kan44541@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 16:06
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 16:06
Початок аукціону: 06 грудня 2019 12:12
Очікувана вартість: 26 975 352,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 134 876,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 134876.76 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція очисних споруд каналізації м. Первомайськ Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55200, Україна, Миколаївська область, с. Грушівка, поле
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 15:36
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ зі змінами.doc
28 листопада 2019 15:36
протокол 96.pdf
28 листопада 2019 15:36
проект договору +.doc
28 листопада 2019 15:36
ДОДАТКИ_ДО_ТЕНДЕРНОi_ДОКУМЕНТАЦii.docx
28 листопада 2019 15:36
технячне завдання(нова редакція).doc
28 листопада 2019 15:36
таблиця змін.pdf
13 листопада 2019 12:15
ФОРМА_ЦiНОВОi_ПРОПОЗИЦii.docx
13 листопада 2019 12:15
технячне завдання.doc
13 листопада 2019 12:15
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc
28 листопада 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 15:36
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ зі змінами.doc
28 листопада 2019 15:36
протокол 96.pdf
28 листопада 2019 15:36
проект договору +.doc
13 листопада 2019 12:15
проект договору.doc
28 листопада 2019 15:36
ДОДАТКИ_ДО_ТЕНДЕРНОi_ДОКУМЕНТАЦii.docx
13 листопада 2019 12:15
ДОДАТКИ_ДО_ТЕНДЕРНОi_ДОКУМЕНТАЦii.docx
28 листопада 2019 15:36
технячне завдання(нова редакція).doc
28 листопада 2019 15:36
таблиця змін.pdf
13 листопада 2019 12:15
ФОРМА_ЦiНОВОi_ПРОПОЗИЦii.docx
13 листопада 2019 12:15
технячне завдання.doc
13 листопада 2019 12:15
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-12-31-000010 ● b377e639e85348d6b3cce4752c1d44ad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2021 11:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

31.12.2021 № 832

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2019-11-13-001040-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13 листопада 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 31.12.2021.



Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-04 13:34:30

про надання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
1. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Первомайською міською радою Миколаївської області (далі – Замовник) укладено Договір підряду від 23.12.2019 № 160 (далі – Договір) на суму 24 996 000,00 грн. У пункті 16 звіту про виконання Договору вказана сума 14 240 769,60 грн; у пункті 17 звіту про виконання договору зазначено, що Договір не є розірваним.
Враховуючи вищевикладене, пропоную пояснити, чому Замовник звітує про виконання Договору без його розірвання за наявності суми оплати по Договору на рівні 56,97 відсотка від загальної вартості робот.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-01-04 16:49:05

Пояснення

За умовами договору від 23 грудня 2019 року № 160 «Реконструкція очисних споруд каналізації м. Первомайськ Миколаївської області (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» термін дії договору встановлено: «до 31 грудня 2020 року, але у всякому разі до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов’язань» (пункти 18.2 Договору). При цьому зобов’язання за договором в 2019 році виконано на суму14240769,60 грн., видатки в 2020 – 2021 році на об’єкт не були затверджені та роботи не проводились.
Враховуючи норми статті 652 Цивільного кодексу України, що зміна обставин є істотною, якщо вони змінились настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір, або уклали б його на інших умовах, тобто станом на початок 2022 року договір не можливо виконати в рамках тих кошторисних розрахунків, що були затверджені договірною ціною в 2019 році.
Беручи до уваги акт приймання-передачі майна від 28 травня 2021 року, згідно якого товариство з обмеженою відповідальністю «Енергозберігаючі технології» (31862999) передало майно управлінню житлово-комунального господарства Первомайської міської ради на загальну суму 14238001,20 грн., що перебувало на збереженні, відсутність взаємних претензій, не застосування сторонами один до одного санкцій. Це може свідчити що сторонами розглядаються договірні відносини як фактично виконані, тому Замовником прийнято рішення про припинення договірних відносин в односторонньому порядку не продовжуючи строку дії договору

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-12 11:41:21

надання пояснення (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
1. Згідно з поясненням, оприлюдненим в електронній системі закупівель Первомайською міською радою Миколаївської області (далі – Замовник), договірні відносини за Договом підряду від 23.12.2019 № 160 (далі – Договір) є припиненими в односторонньому порядку. Умови розірвання договірних відносин в односторонньому порядку за ініціативою Замовника згідно п.18.4. Договору передбачають, зокрема, відправлення Замовником Підряднику рекомендованого листа з повідомленням.
Враховуючи вищевикладене, пропоную надати пояснення та документи, які підтверджують припинення зобов’язань або розірвання Договору згідно п.18.4.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-01-13 10:52:41

Відповідь на запит

На Ваш запит повідомляємо наступне: 03 грудня 2021 року до товариства з обмеженою відповідальністю «Енергозберігаючі технології» було направлено лист з детальним описом ситуації, що виникла на кінець 2021 року та оголосили про небажання продовжувати договірні відносини в 2022 році.
Враховуючи що заперечень не надійшло, було прийнято рішення опублікувати звіт про виконання договору на суму фактично виконаних зобов’язань.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2022-01-20 11:54:15

Щодо виправлення недоліків

Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради ознайомилось з результатами опублікованого висновку. Повідомляємо, що будут вжиті заходи по недопущенню подібних порушень в подальшому. Та надаємо перелік заходів, що будуть вжиті.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради ознайомилось з результатами опублікованого висновку. Повідомляємо, що будут вжиті заходи по недопущенню подібних порушень в подальшому. Та надаємо перелік заходів, що будуть вжиті.

2022-01-25 09:45:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 січня 2022
Кінцевий строк оскарження: 03 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу повноти відображення інформації в звіті про виконання договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу першому пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Енергозберігаючі технології" 25 498 676,40
UAH
24 996 000,00
UAH
Документи
ТОВ "СТРОЙ-ІНВЕСТ" 25 000 000,00
UAH
25 000 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ДЕДАЛ-ПРОФІ" 25 970 000,00
UAH
25 480 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 16:34
Електронний підпис
06 грудня 2019 15:55
Електронний підпис
06 грудня 2019 15:55
Цінова пропозиція.pdf
05 грудня 2019 15:36
Електронний підпис

Публічні документи

05 грудня 2019 12:05
Наказ Грідін.jpg
05 грудня 2019 12:05
Протокол Грідін.jpg
05 грудня 2019 12:05
Выписка стат 2.jpg
05 грудня 2019 12:05
Виписка стат.jpg
05 грудня 2019 12:05
Выписка 1.jpg
05 грудня 2019 12:05
Выписка.jpg
05 грудня 2019 12:05
Витяг налоговая.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Лицензия (3).jpg
05 грудня 2019 12:05
Лицензия (2).jpg
05 грудня 2019 12:05
Лицензия (1).jpg
05 грудня 2019 12:05
Строй-Инвест дозвил.jpg
05 грудня 2019 12:05
Устав С-И.pdf
05 грудня 2019 12:05
Банківська гарантія.rar
05 грудня 2019 12:05
IMG-0ba9535dc7b2bcc1dd0aafc3f3d5c43a-V.jpg
05 грудня 2019 12:05
IMG-321d839306179d65ca5286de628c05ec-V.jpg
05 грудня 2019 12:05
IMG-9ea6574619acb549e317ae4e94b066ec-V.jpg
05 грудня 2019 12:05
IMG-7b669c2f8cc6e5439b257e7d38d58c3c-V.jpg
05 грудня 2019 12:05
IMG-8d63939a20c8c5855c67c80dd0a9b33a-V.jpg
05 грудня 2019 12:05
Довідка Працівники 2.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Довідка Працівники.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Довідка МТБ.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Дог ціна 5.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Дог ціна 4.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Дог ціна 3.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Дог ціна 2.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Дог ціна 1.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Техн завд 12.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Техн завд 11.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Техн завд 10.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Техн завд 9.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Техн завд 8.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Техн завд 7.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Техн завд 6.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Техн завд 5.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Техн завд 4.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Техн завд 3.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Техн завд 2.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Техн завд 1.jpeg
05 грудня 2019 12:05
Довідка 12.pdf
05 грудня 2019 12:05
Довідка 11.pdf
05 грудня 2019 12:05
Довідка 10.pdf
05 грудня 2019 12:05
Довідка 9.pdf
05 грудня 2019 12:05
Довідка 8.pdf
05 грудня 2019 12:05
Довідка 7.pdf
05 грудня 2019 12:05
Довідка 6.pdf
05 грудня 2019 12:05
Довідка 5.pdf
05 грудня 2019 12:05
Довідка 4.pdf
05 грудня 2019 12:05
Довідка 3.pdf
05 грудня 2019 12:05
Довідка 2.pdf
05 грудня 2019 12:05
Довідка 1.pdf
05 грудня 2019 12:05
Відомості.pdf
05 грудня 2019 12:05
гарантiйний лист.pdf
05 грудня 2019 12:05
Пропозиція.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 15:44
статут.pdf
05 грудня 2019 15:44
довідка підтвердж.ст.17.pdf
05 грудня 2019 15:44
довідка виз.ст.17.pdf
05 грудня 2019 15:44
довідка .pdf
05 грудня 2019 15:44
виписка з наказу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Енергозберігаючі технології"

ТОВ "СТРОЙ-ІНВЕСТ"

ТОВ "ДЕДАЛ-ПРОФІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Енергозберігаючі технології"
#31862999
Переможець 24 996 000,00
UAH
11 грудня 2019 08:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 08:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Енергозберігаючі технології"
#31862999
24 996 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:53
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 08:34
160).pdf укладений
23 грудня 2019 08:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 240 769,60
UAH (в тому числі ПДВ 2 371 461,93 UAH)