Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22436347 |
Місцезнаходження: | 55200, Україна , Миколаївська обл., м. Первомайськ, вул. Грушевського, 3 |
Контактна особа: |
Олександр Карпович +380977814249 kan44541@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 16:06 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 16:06 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 12:12 |
Очікувана вартість: | 26 975 352,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 134 876,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 134876.76 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 7 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2019 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2019 15:36 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ зі змінами.doc | |
28 листопада 2019 15:36 |
протокол 96.pdf | |
28 листопада 2019 15:36 |
проект договору +.doc | |
28 листопада 2019 15:36 |
ДОДАТКИ_ДО_ТЕНДЕРНОi_ДОКУМЕНТАЦii.docx | |
28 листопада 2019 15:36 |
технячне завдання(нова редакція).doc | |
28 листопада 2019 15:36 |
таблиця змін.pdf | |
13 листопада 2019 12:15 |
ФОРМА_ЦiНОВОi_ПРОПОЗИЦii.docx | |
13 листопада 2019 12:15 |
технячне завдання.doc | |
13 листопада 2019 12:15 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc |
28 листопада 2019 15:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 листопада 2019 15:36 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ зі змінами.doc
|
|||
28 листопада 2019 15:36 |
протокол 96.pdf
|
|||
28 листопада 2019 15:36 |
проект договору +.doc
|
|||
28 листопада 2019 15:36 |
ДОДАТКИ_ДО_ТЕНДЕРНОi_ДОКУМЕНТАЦii.docx
|
|||
28 листопада 2019 15:36 |
технячне завдання(нова редакція).doc
|
|||
28 листопада 2019 15:36 |
таблиця змін.pdf
|
|||
13 листопада 2019 12:15 |
ФОРМА_ЦiНОВОi_ПРОПОЗИЦii.docx
|
|||
13 листопада 2019 12:15 |
технячне завдання.doc
|
|||
13 листопада 2019 12:15 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-31-000010 ● b377e639e85348d6b3cce4752c1d44ad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2021 11:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.12.2021 № 832
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2019-11-13-001040-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13 листопада 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 31.12.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-04 13:34:30
про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
1. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Первомайською міською радою Миколаївської області (далі – Замовник) укладено Договір підряду від 23.12.2019 № 160 (далі – Договір) на суму 24 996 000,00 грн. У пункті 16 звіту про виконання Договору вказана сума 14 240 769,60 грн; у пункті 17 звіту про виконання договору зазначено, що Договір не є розірваним.
Враховуючи вищевикладене, пропоную пояснити, чому Замовник звітує про виконання Договору без його розірвання за наявності суми оплати по Договору на рівні 56,97 відсотка від загальної вартості робот.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-04 16:49:05
Пояснення
За умовами договору від 23 грудня 2019 року № 160 «Реконструкція очисних споруд каналізації м. Первомайськ Миколаївської області (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» термін дії договору встановлено: «до 31 грудня 2020 року, але у всякому разі до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов’язань» (пункти 18.2 Договору). При цьому зобов’язання за договором в 2019 році виконано на суму14240769,60 грн., видатки в 2020 – 2021 році на об’єкт не були затверджені та роботи не проводились.
Враховуючи норми статті 652 Цивільного кодексу України, що зміна обставин є істотною, якщо вони змінились настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір, або уклали б його на інших умовах, тобто станом на початок 2022 року договір не можливо виконати в рамках тих кошторисних розрахунків, що були затверджені договірною ціною в 2019 році.
Беручи до уваги акт приймання-передачі майна від 28 травня 2021 року, згідно якого товариство з обмеженою відповідальністю «Енергозберігаючі технології» (31862999) передало майно управлінню житлово-комунального господарства Первомайської міської ради на загальну суму 14238001,20 грн., що перебувало на збереженні, відсутність взаємних претензій, не застосування сторонами один до одного санкцій. Це може свідчити що сторонами розглядаються договірні відносини як фактично виконані, тому Замовником прийнято рішення про припинення договірних відносин в односторонньому порядку не продовжуючи строку дії договору
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-12 11:41:21
надання пояснення (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
1. Згідно з поясненням, оприлюдненим в електронній системі закупівель Первомайською міською радою Миколаївської області (далі – Замовник), договірні відносини за Договом підряду від 23.12.2019 № 160 (далі – Договір) є припиненими в односторонньому порядку. Умови розірвання договірних відносин в односторонньому порядку за ініціативою Замовника згідно п.18.4. Договору передбачають, зокрема, відправлення Замовником Підряднику рекомендованого листа з повідомленням.
Враховуючи вищевикладене, пропоную надати пояснення та документи, які підтверджують припинення зобов’язань або розірвання Договору згідно п.18.4.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-13 10:52:41
Відповідь на запит
На Ваш запит повідомляємо наступне: 03 грудня 2021 року до товариства з обмеженою відповідальністю «Енергозберігаючі технології» було направлено лист з детальним описом ситуації, що виникла на кінець 2021 року та оголосили про небажання продовжувати договірні відносини в 2022 році.
Враховуючи що заперечень не надійшло, було прийнято рішення опублікувати звіт про виконання договору на суму фактично виконаних зобов’язань.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-01-20 11:54:15
Щодо виправлення недоліків
Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради ознайомилось з результатами опублікованого висновку. Повідомляємо, що будут вжиті заходи по недопущенню подібних порушень в подальшому. Та надаємо перелік заходів, що будуть вжиті.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради ознайомилось з результатами опублікованого висновку. Повідомляємо, що будут вжиті заходи по недопущенню подібних порушень в подальшому. Та надаємо перелік заходів, що будуть вжиті.
2022-01-25 09:45:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу повноти відображення інформації в звіті про виконання договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу першому пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Енергозберігаючі технології" |
25 498 676,40
UAH
|
24 996 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "СТРОЙ-ІНВЕСТ" |
25 000 000,00
UAH
|
25 000 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ДЕДАЛ-ПРОФІ" |
25 970 000,00
UAH
|
25 480 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Енергозберігаючі технології" #31862999 |
Переможець |
24 996 000,00
UAH
|
11 грудня 2019 08:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 08:34
|
160).pdf | укладений |
23 грудня 2019 08:32
|