Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м.Сум на ділянці км 106+467 – км 174+487, Полтавська область
Maintenance of the public road of public use of the state value of N-12 Sumy-Poltava with the bypass of the city of Sum on the section of km 106 + 467 - km 174 + 487, Poltava region
Очікувана вартість
17 478 000,00 UAH
UA-2019-11-13-000995-a 59f2bc2f5f2445afa6dc495e05eae367
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишегородський Ігор Юрійович

380532615824 tender@polsad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Вебсайт: http://www.pl.ukravtodor.gov.ua//
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Контактна особа: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Додаткові контактні особи: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Poltava Oblast
National ID: 25898491
Contact point: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Additional contacts: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
tender@polsad.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 14 січня 2020 12:56
Очікувана вартість: 17 478 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 174 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 524340 UAH
Publication date: 13 листопада 2019 14:02
Enquiries until: 06 грудня 2019 10:00
Complaints submission until: до 12 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 17 478 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 174 780 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 кілометри
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з обходом м.Сум на ділянці км 106+467 – км 174+487, Полтавська область. Державний бюджет.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Індекс автомобільних доріг: H-12 — Суми - Полтава з обходом м. Сум

Maintenance of the public road of public use of the state value of N-12 Sumy-Poltava with the bypass of the city of Sum on the section of km 106 + 467 - km 174 + 487, Poltava region. National budget.
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику в міру виконання не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг, після надходження відповідних бюджетних призначень на казначейський рахунок Замовника. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 14:29
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf
05 грудня 2019 14:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Н-12 (зміни № 3).pdf
03 грудня 2019 08:38
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf
03 грудня 2019 08:37
Зведена відомість обсягів робіт (зміни № 2).pdf
28 листопада 2019 10:32
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
28 листопада 2019 10:32
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Н-12 (зміни № 1).pdf
05 грудня 2019 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 14:29
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf
05 грудня 2019 14:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Н-12 (зміни № 3).pdf
03 грудня 2019 08:37
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Н-12 (зміни № 2).pdf
28 листопада 2019 10:32
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Н-12 (зміни № 1).pdf
13 листопада 2019 14:03
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Н-12.pdf
03 грудня 2019 08:38
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf
03 грудня 2019 08:37
Зведена відомість обсягів робіт (зміни № 2).pdf
28 листопада 2019 10:32
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
28 листопада 2019 10:32
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Н-12 (зміни № 1).pdf
13 листопада 2019 14:03
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Н-12.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо поняття аналогічного договору
Дата подання: 26 листопада 2019 15:27
Дата відповіді: 28 листопада 2019 10:31
Доброго дня! У додатку 2 до тендерної документації встановлено, що «Аналогічними договорами є договори на надання послуг (виконання робіт) згідно предмету закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток 6) з дотриманням діючих норм і правил.». Додатком 6 до тендерної документації передбачено Технічне завдання на експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення. Виходячи з вищевикладеного, під аналогічним договором слід розуміти, ЛИШЕ, договір на надання послуги (виконання робіт) на експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування ДЕРЖАВНОГО значення? Чи буде вважатися аналогічним договором, договір на експлуатаційне утримання автомобільних (автомобільної) доріг (дороги) загального користування МІСЦЕВОГО значення ? З метою уникнення непорозумінь при кваліфікації учасників, недопущення дискримінації учасників та дотримання принципів закупівельного процесу, просимо Замовника, внести зміни до тендерної документації та конкретно передбачити, що слід вважати аналогічним договором, а саме: «Експлуатаційне утримання автомобільних (автомобільної) доріг (дороги) загального користування МІСЦЕВОГО або ДЕРЖАВНОГО значення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Щодо працівників
Дата подання: 28 листопада 2019 19:32
Дата відповіді: 03 грудня 2019 08:36
Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасники подають довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом торгів. До довідки обов’язково надається копія штатного розпису. Чи правильно розуміє учасник, що всі працівники ОБОВ’ЯЗКОВО мають працювати у штаті юридичної особи? А залучення працівників на умовах цивільно-правового договору не відповідатиме умовам тендерної документації та кваліфікаційному критерію? Також, надайте роз’яснення, перелічені у примітці до таблиці 2 працівники, а саме: інженери, виконроби, майстри, робітники з відповідними розрядами, водії - обов’язкові для наявності в учасників, чи це просто приклад, який ні до чого не зобов’язує ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією передбачено, що учасник подає довідку за підписом керівника чи уповноваженої особи про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів. До вказаної довідки обов’язково додається копія штатного розкладу. Поряд з цим інформуємо, що до виконання робіт, зазначених в тендерній документації, поряд з працівниками, які знаходяться в трудових відносинах з підприємством, можуть бути залучені фізичні особи на умовах цивільно- правового договору.
Крім того, роз’яснюємо, що всі перелічені в примітці до таблиці 2 працівники, а саме: інженери, виконроби, майстри, робітники з відповідними розрядами, водії, повинні бути обов’язкові для наявності в учасника і перебувати з ним в юридично оформлених трудових відносинах чи виконувати визначений перелік робіт на умовах письмового цивільно- правового договору.
Щодо працівників
Дата подання: 28 листопада 2019 19:32
Дата відповіді: 03 грудня 2019 08:36
Надайте чіткий перелік працівників (із найменуванням посад) та їх кількість, яку Замовник вважає за достатню для повного виконання умов технічного завдання і договору (якщо такий є). У разі відсутності чіткого переліку щодо кількості і посад працівників, надайте підтвердження, що учасник на власний розсуд визначає кількість і посади працівників, які будуть необхідні для виконання технічного завдання та договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник самостійно приймає рішення щодо використання матеріалів, методів і способів виконання робіт в межах державних будівельних стандартів, норм і правил, а також кількість та перелік працівників необхідних для виконання даних об'ємів робіт.
Технічне завдання
Дата подання: 28 листопада 2019 19:33
Дата відповіді: 03 грудня 2019 08:37
Шановний Замовнику, не спотворюйте процедуру закупівлі та надайте повне технічне завдання, шляхом внесення змін до тендерної документації. В іншому випадку ми будемо звертатись у правоохоронні органи за захистом своїх прав та інтересів.
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 січня 2020
UA-2019-11-13-000995-a59f2bc2f5f2445afa6dc495e05eae367
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Місцезнаходження: 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

15 грудня 2019 19:21
Електронний підпис
15 грудня 2019 19:21
Електронний підпис
15 грудня 2019 19:21
16698 Онур К.І. p7s.rar
13 грудня 2019 18:38
Фінансова частина.pdf
13 грудня 2019 18:38
Технічна частина.pdf

Документи

Публічні документи

15 січня 2020 19:34
251_ДЦ_ОС_5-1.rtf
15 січня 2020 19:34
251_ДЦ_ОПРЛС_5-1-1.rtf
15 січня 2020 19:34
251_ДЦ_ОПР.rtf
15 січня 2020 19:34
251_ДЦ_ЛС1_5-1-1.rtf
15 січня 2020 19:34
251_ДЦ_ИЭСНД.rtf
15 січня 2020 19:34
251_ДЦ_ИВР.rtf
15 січня 2020 19:34
251_ДЦ_ДЦ.rtf
15 січня 2020 19:34
Тендерна пропозиція.doc
15 січня 2020 19:34
Проект договору з ДЦ.PDF
14 грудня 2019 16:12
Реєстр 8.PDF
14 грудня 2019 16:12
Реєстр 7.PDF
14 грудня 2019 16:12
Реєстр 6.PDF
14 грудня 2019 16:12
Реєстр 5.PDF
14 грудня 2019 16:12
Реєстр 4.pdf
14 грудня 2019 16:12
Реєстр 3.PDF
14 грудня 2019 16:12
Реєстр 2.PDF
14 грудня 2019 16:12
Реєстр 1.PDF
14 грудня 2019 16:12
16689 РДС p7s.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 17 418 664,79
UAH з ПДВ
17 418 664,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 17 468 695,86
UAH з ПДВ
17 468 695,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2020 19:34
251_ДЦ_ОС_5-1.rtf
15 січня 2020 19:34
251_ДЦ_ОПРЛС_5-1-1.rtf
15 січня 2020 19:34
251_ДЦ_ОПР.rtf
15 січня 2020 19:34
251_ДЦ_ЛС1_5-1-1.rtf
15 січня 2020 19:34
251_ДЦ_ИЭСНД.rtf
15 січня 2020 19:34
251_ДЦ_ИВР.rtf
15 січня 2020 19:34
251_ДЦ_ДЦ.rtf
15 січня 2020 19:34
Тендерна пропозиція.doc
15 січня 2020 19:34
Проект договору з ДЦ.PDF
14 грудня 2019 16:12
Реєстр 8.PDF
14 грудня 2019 16:12
Реєстр 7.PDF
14 грудня 2019 16:12
Реєстр 6.PDF
14 грудня 2019 16:12
Реєстр 5.PDF
14 грудня 2019 16:12
Реєстр 4.pdf
14 грудня 2019 16:12
Реєстр 3.PDF
14 грудня 2019 16:12
Реєстр 2.PDF
14 грудня 2019 16:12
Реєстр 1.PDF
14 грудня 2019 16:12
16689 РДС p7s.rar

Публічні документи

15 грудня 2019 19:21
Електронний підпис
15 грудня 2019 19:21
Електронний підпис
15 грудня 2019 19:21
16698 Онур К.І. p7s.rar
13 грудня 2019 18:38
Фінансова частина.pdf
13 грудня 2019 18:38
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 17 418 664,79
UAH з ПДВ
17 січня 2020 13:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2020 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
17 418 664,79
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 14:31
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 14:30
№ 100-02-20 д.у.10.pdf укладений
19 лютого 2021 14:30
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 08:20
№ 100-02-20 д.у.09 (із додатками).pdf зміни до договору
22 січня 2021 08:20
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:21
№ 100-02-20 д.у. 08.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:20
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 08:58
Додаток №1 (Договір №100-02-20).pdf укладений
04 лютого 2020 08:57
Договір №100-02-20.pdf укладений
04 лютого 2020 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року.
Номер договору про закупівлю: № 100-02-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою зазначають суму в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної в Договорі із урахуванням всіх змін внесених до нього та юридичні зобов'язання на перший квартал поточного ріку.
Номер договору про закупівлю: № 100-02-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 19 лютого 2021
Сума оплати за договором: 20 902 397,75
UAH (в тому числі ПДВ 3 483 732,96 UAH)