Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
114 472,00 UAH
UA-2019-11-13-000979-b e183dd1d5e834cddbad221561a203d2a
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

ДВУОР ІМ С БУБКИ Бахмут

+380951048897 20361881@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОНЕЦЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ ІМ.С.БУБКИ
Код ЄДРПОУ: 20361881
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., місто Бахмут, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІЩЕНСЬКА, будинок 43
Контактна особа: ДВУОР ІМ С БУБКИ Бахмут
+380951048897
20361881@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 15:00
Очікувана вартість: 114 472,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо відміни торгів
Дата подання: 14 листопада 2019 08:37
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:18
Цю закупівлю ви публікуєте в четвертий раз, яка вирогідність того, що ви її знову відминити? Адже постачальники сплачують послугу з банківської гарантії, яка коштує близько двох тисяч гривень. Чи є гарантія того, що ви доведете закупівлю до кінця?
Відповідь: Відповідно Протоколу відповідальних осіб ДВУОР ІМ.С.БУБКИ щодо здійснення допорогових закупівель №63 від 18 листопада 2019 року повідомляємо Вам, що 13.11.2019 року, відповідно до Доповідної записки медичної сестри з дієтичного харчування Тіщенко В.В. від 12.11.2019 року №1720/01-24 було запущено нову процедуру закупівлі оброблених фруктів та овочів за для повноцінного раціонного харчування учнів та студенів.
щодо неоднаразової відміни торгів
Дата подання: 15 листопада 2019 20:28
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:18
Ви неоднаразово оголошуєте та відміняєте торги за цією процедурою закупівлі. Останній раз причиною відміни торгів була відсутність потреби в закупівлі. Стає незрозумілим, як це може статися, що менше ніж місяць назад Вашому закладу вдруг стали не потрібні консервовані овочі, а зараз знов стали потрібні? Учасники витрачають кошти для оплати банківськіх послуг щодо оформлення гарантії, оплату за участь, а ви кожного разу відмінюєте торги. Як буде на цей раз?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно Протоколу відповідальних осіб ДВУОР ІМ.С.БУБКИ щодо здійснення допорогових закупівель №63 від 18 листопада 2019 року повідомляємо Вам, що 13.11.2019 року, відповідно до Доповідної записки медичної сестри з дієтичного харчування Тіщенко В.В. від 12.11.2019 року №1720/01-24 було запущено нову процедуру закупівлі оброблених фруктів та овочів за для повноцінного раціонного харчування учнів та студенів.
щодо переліку документів, що підтверджують якість товару.
Дата подання: 15 листопада 2019 20:39
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:50
Відповідно до п1.1. додатку 2 та пункту 2.1 додатку1 Учасник у тендерній пропозиції повинен надати документи на підтвердження товару відповідним нормативним документам та вказати дані щодо якісних і технологічних характеристик предмету закупівлі. Товар має відповідати наступним характеристикам: - без ГМО; - позитивний висновок СЕС; - на момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 80% до загального терміну придатності до споживання; - товар при поставці повинен супроводжуватись видатковою накладною, мати відповідне пакування та маркування. Товар повинен передаватися в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Водій (експедитор, вантажник) повинен мати санітарну книжку. Товар має бути зареєстрований в Україні. Надайте розяснення, який саме документ необхідно надати: 1. без ГМО 2. позитивний висновок СЕС (сертифікація СЕС не є обовязковою) 3. на момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 80% до загального терміну придатності до споживання; 4. товар при поставці повинен супроводжуватись видатковою накладною, мати відповідне пакування та маркування. Товар повинен передаватися в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Водій (експедитор, вантажник) повинен мати санітарну книжку. Товар має бути зареєстрований в Україні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно Протоколу відповідальних осіб ДВУОР ІМ.С.БУБКИ щодо здійснення допорогових закупівель №64 від 18 листопада 2019 року повідомляємо Вам, що Учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні надати всі документи, що зазначені в документації по закупівлі.
щодо якості товару
Дата подання: 18 листопада 2019 13:13
Надайте розяснення, які саме документи необхідно надати? Крім того, з 20 вересня 2015 року дія Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. № 4004-XII не поширюється на харчові продукти, окрім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Тобто, висновок СЕС не передбачен для товару, який є предметом закупівлі. Тому, необхідно внести зміни в оголоешння. Бо, якщо Учасники не нададуть цей висновок СЕС, вам необхідно буде їх пропозиції відхилити, як такі, що не відповідають умовам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
щодо якості товару
Дата подання: 18 листопада 2019 13:14
Яким документом підтвердити, що на момент поставки термін придатності до споживання товару складатиме не менше, ніж 80% до загального терміну придатності до споживання?
Відповідь відсутня
щодо якості товару
Дата подання: 18 листопада 2019 13:14
Яким документом підтвердити, що товар без ГМО
Відповідь відсутня
щодо якості товару
Дата подання: 18 листопада 2019 13:15
яким документом підтвердити, що товар при поставці буде супроводжуватись видатковою накладною?
Відповідь відсутня
щодо якості товару
Дата подання: 18 листопада 2019 13:16
Яким документом підтвердити, що товар матиме відповідне пакування та маркування?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-000979-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП без ІПН Богаченко Тетяна Артемівна, Код ЄДРПОУ:ВВ315017
Дата подання: 27 листопада 2019 11:28
Відсутні обов'язкові документи
Згідно Постанови КМУ Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок - працівники складів, водії, зайняті транспортуванням харчової продукції, продавці підприємств продовольчої торгівлі та інші працівники харчової промисловості обов'язково повинні мати медичну картку форми 1-ОМК, без такої картки працівник підприємства не має права контактувати з продуктами харчування. Практика держзакупівель показує, що постачальники додають скан медичної книжки до тендерної пропозиції, незалежно від вказівки на це у документації замовника, адже це є вимогою законодавства. ФОП Корнюшин О.В. не додав скан медичної книжки 1-ОМК, скоріше за все не має її. Сертифікат ISO не є замінником, адже виданий приватною фірмою, яка, виходячі з данних держреєстру, не має жодних ліцензій на видачу сертифікатів. Також відсутній санітарний паспорт на автомобіль, договір на дезінфекцію автомобіля. У ФОП Вітренко санітарний паспорт очевидно прострочений. Також хочу звернути Вашу увагу на ціни закупівлі, які є значно нижчими оптових цін. Скоріше за все ФОП Корнюшин та ФОП Вітренко будуть пропонувати Вам товар значно нижчої якості, ніж вказана в тендерній документації, а також в іншій розфасовці, щоб максимально здешевити продукцію. А саме: родзинки фасовані не 100-200г, а по 10кг, повидло по 10кг, огірки, помідори не стерелізовані в скляних банках 3л, а квашені в пластикових відрах по 3кг, що звісно стане причиною конфлікту та перебоїв в поставках.
З огляду на вищевикладене, прошу відхилити пропозиції ФОП Корнюшин та ФОП Вітренко, як такі, що не відповідають законодавству та техничному опису предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2019 11:23
Відхилити вимогу Учасника закупівлі ФОП без ІПН Богаченко Тетяна Артемівна.

Документи

02 грудня 2019 11:23
протокол 71.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Джеми
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 40,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 240 UAH

Аукціон

Початок: 22 листопада 2019 14:34
Закінчення: 22 листопада 2019 15:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

200 кг
Джеми
ДК 021:2015: 15332290-3 — Джеми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут, Черняховського, 26
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування Замовника - обласний бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП без ІПН Богаченко Тетяна Артемівна 7 800,00
UAH з ПДВ
7 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОРНЮШИН ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 7 320,00
UAH з ПДВ
5 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" 6 192,00
UAH з ПДВ
6 192,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 11:47
Джем пропозиція_ договір.pdf
21 листопада 2019 11:47
Джем довідка_ посвідчення.pdf
21 листопада 2019 11:47
Гарантія.rar
21 листопада 2019 11:47
Гарантійний лист.pdf
21 листопада 2019 11:47
Довидки.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 13:05
довідка повидло.pdf
21 листопада 2019 13:05
Джеми договір+пропозиція.pdf
21 листопада 2019 13:05
щодо надання пропозиції.pdf
21 листопада 2019 13:05
сертифікат ISO 22000.pdf
21 листопада 2019 13:05
Паспорт скан.pdf
21 листопада 2019 13:05
не значусь та не в розшуку.pdf
21 листопада 2019 13:05
Гарантія_3 434,16 грн.pdf.p7s (1).p7s
21 листопада 2019 13:05
Гарантія_3 434,16 грн.pdf
21 листопада 2019 13:05
гарант лист умови договору.pdf
21 листопада 2019 13:05
витяг з ЄДР.pdf
21 листопада 2019 13:05
витяг єдин. податок.pdf
21 листопада 2019 13:05
№15 уповноважена особа.pdf
21 листопада 2019 13:05
№14 офшорні зони.pdf
21 листопада 2019 13:05
№13 податки та збори.pdf
21 листопада 2019 13:05
№12Кінцевий бенефіціар.pdf
21 листопада 2019 13:05
№11 не банкрут.pdf
21 листопада 2019 13:05
№10 корисливі мотиви.pdf
21 листопада 2019 13:05
№4 не платник ПДВ.pdf
21 листопада 2019 13:05
№1 про не надання Статуту.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 23:43
якість джем.pdf
20 листопада 2019 23:43
цінова джеми.pdf
20 листопада 2019 23:43
Повидло август 2019 001.jpg
20 листопада 2019 23:43
Підписаний_Лицензия.pdf
20 листопада 2019 23:43
Підписаний_G1119-9516-GL_tender.pdf
20 листопада 2019 23:43
29 відомості про учасника.pdf
20 листопада 2019 23:43
27 довідка про працівників.pdf
20 листопада 2019 23:43
26 мед книжка водій оригінал.pdf
20 листопада 2019 23:43
26 мед книжка водій копія.pdf
20 листопада 2019 23:43
25 сан паспорти оригінал.pdf
20 листопада 2019 23:43
24 мат-техбаза авто.pdf
20 листопада 2019 23:43
22 проект договору.pdf
20 листопада 2019 23:43
21 сертифікат iso 22000.pdf
20 листопада 2019 23:43
21 сертифікат iso 22000.jpg
20 листопада 2019 23:43
17 Лист про строк пропозиції.pdf
20 листопада 2019 23:43
14 довідка щодо офшорних зон.pdf
20 листопада 2019 23:43
11 довідка щодо банкрутства.pdf
20 листопада 2019 23:43
10 довідка щодо судимості.pdf
20 листопада 2019 23:43
7 довідка щодо корупції.pdf
20 листопада 2019 23:43
4 витяг ЄДРПОУ.pdf
20 листопада 2019 23:43
4 витяг ЄДРПОУ копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП без ІПН Богаченко Тетяна Артемівна

ФОП "КОРНЮШИН ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОРНЮШИН ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3064702430
Переможець 5 800,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 09:47

Документи

27 листопада 2019 09:47
66э.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 09:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОРНЮШИН ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3064702430
5 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 09:47
66э.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
0212-3.pdf укладений
02 грудня 2019 12:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 800,00
UAH