Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби медичного призначення
Очікувана вартість
1 446 000,00 UAH
UA-2019-11-13-000962-a 98e4e1cd6229405280a919a4e945ee67
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Алла Олексіївна

380502321637 superfinanci@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. СЛОВ’ЯНСЬК»
Код ЄДРПОУ: 01991122
Місцезнаходження: 84115, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, вул. Нарвська, буд. 16
Контактна особа: Полякова Алла Олексіївна
380502321637
superfinanci@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 20:00
Очікувана вартість: 1 446 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Тендерна документація

14 листопада 2019 08:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 14:05
Поект договора.doc
13 листопада 2019 14:05
ТД ЛІЖКО, МАТРАС, БАНКЕТКА.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДСТУ EN 1130-1:2007
Дата подання: 14 листопада 2019 07:57
Дата відповіді: 15 листопада 2019 08:56
Оно и так сильно видно, что тендер под АТОН, но это то зачем: Учасник повинен надати копію сертифікату відповідності ДСТУ EN 1130-1:2007 Если Вы не собираетесь покупать ДИТЯЧІ ЛІЖКА І КОЛИСКИ ПОБУТОВІ. Или вы просто перечисляете чем отличается выбранный поставщик от всех остальных (протокол випробувань та/або висновок що меблі мають антибактеріальне покриття), как пример...
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Вашу вимогу до Замовника повідомляємо наступне:
Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції, та відповідно до п.3 ст. 22 цього ж Закону зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Також замовником виконанні умови цієї статті щодо еквівалентів. Замовником приймаються пропозиції щодо предмету закупівлі (згідно до наведених технічних умов), тобто еквіваленти.
Звертаємо Вашу увагу на те, що всі учасники як вітчизняні та іноземні всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участі у процедурах закупівлі на рівних умовах (ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Згідно до частини другої ст. 20 «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Відповідно до ст. 43 Господарського кодексу України передбачено свободу підприємницької діяльності, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законодавством.
Діюче законодавство України не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців.
Запрошуємо на участь у торгах.
З повагою, Тендерний комітет КЗОЗ «Обласна клінічна психіатрична лікарня м.Слов’янськ».
Вимоги
Дата подання: 15 листопада 2019 09:41
Дата відповіді: 19 листопада 2019 13:12
Ув. Замовник, поясніть будь ласка вимогу надання сертифікату відповідності ДСТУ EN 1130-1:2007
Відповідь: Вимога щодо надання ДСТУ EN 1130-1:2007.
Відповідно до п.3 ст. 22 цього ж Закону зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію
Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством. (Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»).
Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Форма сертифікатів відповідності встановлюється в кожній з Систем сертифікації продукції, відповідно до нормативних документів, які регламентують діяльність цієї Системи сертифікації.
В Україні діє Державна система сертифікації. Форма сертифікатів відповідності в Державній Системі сертифікації встановлюються ДСТУ 3498-96 «Державна Система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис».
Вищезазначений сертифікат нашим закладом зазначений для того, щоб Замовник був впевнений, що буде куплена якісна продукція, згідно потреб нашого закладу, щоб бути впевненим в тому, що учасником який буде визначений як переможець закупівлі поставить якісні товари, бо наш заклад є медичною установою та основна мита полягає в наданні якісної медичної допомоги.

З повагою, тендерний комітет КЗОЗ «Обласна клінічна психіатрична лікарня м.Слов’янськ»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-000962-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Щукіна Т.О., Код ЄДРПОУ:2522215289
Дата подання: 15 листопада 2019 14:33
Вимога на зміни
Вимога на зміни тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2019 13:14
Розглянувши Вашу вимогу до Замовника повідомляємо наступне:

Щодо вимоги надання довідки учасника у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, довідки у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, то такі вимоги зазначені в ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Виходячи з вищенаведеного Замовник жодним чином не перевищує свої повноваження та діє виключно згідно норм чинного законодавства України.

Щодо оригіналу довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), то надання вищезазначеної довідки зазначена в ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». До відома, згідно норм ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник не надав документи зазначені в цієї статті.
Так нам відомо про те, що з 29 жовтня система Prozorro інтегрувалася з реєстром Державної податкової служби (раніше Державна фіскальна служба України), але є вимога в профільному законі, така вимога є обов’язкова для виконання і наш заклад не в праві порушувати її.

Щодо Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення, то згідно до чинного законодавства України медична техніка та меблі медичного призначення повинні мати відповідні сертифікати та бути внесені в реєстр медичних виробів.

Щодо сертифікатів ДСТУ, ISO, та протоколів випробувань.
Звертаємо Вашу увагу, що частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції, та відповідно до п.3 ст. 22 цього ж Закону зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Також замовником виконанні умови цієї статті щодо еквівалентів. Замовником приймаються пропозиції щодо предмету закупівлі (згідно до наведених технічних умов), тобто еквіваленти.
Документи які повинен надати Учасник:
Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством. (Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»).
Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Форма сертифікатів відповідності встановлюється в кожній з Систем сертифікації продукції, відповідно до нормативних документів, які регламентують діяльність цієї Системи сертифікації.
В Україні діє Державна система сертифікації. Форма сертифікатів відповідності в Державній Системі сертифікації встановлюються ДСТУ 3498-96 «Державна Система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис».
ISO 9001 (International Organization for Standardization) – це стандарт, що входить в серію міжнародних стандартів ISO 9000 і описує вимоги до систем управління якістю на підприємствах і в організаціях.
Протокол випробування – це документ, який видає акредитована лабораторія з метою визначення або підтвердження якості продукції відносно тих чи інших показників.
Вищезазначені документи нашим закладом зазначенні для того, щоб Замовник був впевнений, що буде куплена якісна продукція, згідно потреб нашого закладу, щоб бути впевненим в тому, що учасником який буде визначений як переможець закупівлі поставить якісні товари, бо наш заклад є медичною установою та основна мита полягає в наданні якісної медичної допомоги.

Звертаємо Вашу увагу на те, що всі учасники як вітчизняні та іноземні всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участі у процедурах закупівлі на рівних умовах (ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Згідно до частини другої ст. 20 «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Відповідно до ст. 43 Господарського кодексу України передбачено свободу підприємницької діяльності, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законодавством.
Діюче законодавство України не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, та в той же час діючим законодавством виробників товарів не обмежено в можливості здійснювати свою діяльність в торгівлі іншими товарами.
Тобто Ви маєте таку можливість запропонувати свою пропозиції згідно до вимог зазначених Замовником, навіть якщо ви не є виробником всіх зазначених товарів, та запропонувати свою вартість предмету закупівлі.
В даному, випадку нами не вбачається жодних підстав які змогли б спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
З повагою, тендерний комітет КЗОЗ «Обласна клінічна психіатрична лікарня м.Слов’янськ»

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 14:33
Вимога на зміни.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Ліжко лікарняне з матрасом
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 332 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 660,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 29 листопада 2019 15:29
Закінчення: 29 листопада 2019 15:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

180 од
Ліжко лікарняне КП 80/190
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84115, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Нарвська,16
Дата доставки: 31 грудня 2019
180 од
Матрас КП-80
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84115, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Нарвська,16
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Атон 1 331 829,00
UAH з ПДВ
1 331 829,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Яковченко Юрій Іванович 1 332 000,00
UAH з ПДВ
1 332 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 12:32
Довідка ч1.2 17 Закону
04 грудня 2019 12:32
Довідка ч1.2 17 Закону
04 грудня 2019 12:32
Довідка МВС
28 листопада 2019 17:33
статут.pdf
28 листопада 2019 17:33
рішення власника.PDF
28 листопада 2019 17:33
наказ власника.PDF
28 листопада 2019 17:33
Довідка про санкції.PDF
28 листопада 2019 17:33
Тендерна пропозиція лот 1.PDF
28 листопада 2019 17:33
Проекто договору.PDF
28 листопада 2019 17:33
Сертифікати ISO.PDF
28 листопада 2019 17:33
Сертифікат відповідності.PDF
28 листопада 2019 17:33
СанГиг висновок.PDF
28 листопада 2019 17:33
Паспорт директора.PDF
28 листопада 2019 17:33
Опис документів.PDF
28 листопада 2019 17:33
Лист Укрмедсерт.PDF
28 листопада 2019 17:33
Інформація про учасника.PDF
28 листопада 2019 17:33
Аналог дог та накладні.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 16:14
Вытяг Document_USR_1001441014.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Атон

ФОП Яковченко Юрій Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Атон
#30228846
Переможець 1 331 829,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 12:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Атон
#30228846
1 331 829,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 21:37
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 09:36
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 09:36
ДОГОВОР №1012-02 АТОН.pdf укладений
16 грудня 2019 09:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 331 829,00
UAH (в тому числі ПДВ 87 129,00 UAH)