Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір для друку
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2019-11-13-000915-c bb20f949b2744349a0154316fa01bb8e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Будиліна Ірина Михайлівна

+380442070359 tenderdkvs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України"
Код ЄДРПОУ: 41713679
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, вул. Мельникова, будинок 81
Контактна особа: Будиліна Ірина Михайлівна
+380442070359
tenderdkvs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 18:33
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 18:33
Початок аукціону: 29 листопада 2019 12:53
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1050 пачка
папір для друку - кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03155, Україна, Київська область, Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 18:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 18:28
Додаток 5 проект договору.docx
13 листопада 2019 18:28
Додаток 4 Переможець.docx
13 листопада 2019 18:28
Додаток 3 техн. хар-ки.docx
13 листопада 2019 18:28
Додаток 2 ст. 16.doc
13 листопада 2019 18:28
Додаток 1 відомості.docx
13 листопада 2019 18:28
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 14 листопада 2019 09:00
Дата відповіді: 18 листопада 2019 09:51
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України, розглянувши ваше звернення, повідомляє. Технічні вимоги до паперу для друку визначені з вираховуванням технічних характеристик офісної техніки, яка використовується структурними підрозділами ЦОЗ ДКВС України. Враховуючи викладене, тендерний комітет не вбачає за доцільне вносити зміни до тендерної документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 09:45
Дата відповіді: 18 листопада 2019 09:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України, розглянувши ваше звернення, повідомляє наступне.
1) Додатком 3 тендерної документації передбачено, що «У разі якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент». Отже, учасники в складі тендерних пропозицій можуть пропонувати товар будь-яких торгових марок, який відповідає технічним вимогам ЦОЗ ДКВС України, наведеним у таблиці додатку 3 тендерної документації.
2) Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Отже, в процедурі закупівлі можуть брати участь як юридичні особи, так і фізичні особи та фізичні особи-підприємці не залежно від того, чи є вони платниками/не платниками ПДВ.
3) Згідно з розділом V тендерної документації «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки є ціна. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ)». Звертаємо увагу, що система Prozorro автоматично визначає переможця за найменшою ціною. При цьому система не робить винятку для ціни з ПДВ чи без ПДВ. Враховуються всі пропозиції. Отже, відповідно до Закону вартість закупівлі товарів, робіт та послуг повинна відображати всі витрати замовника на закупівлю, у т. ч. і ПДВ. Таким чином, учасники, подаючи свої тендерні пропозиції, повинні формувати ціну з врахуванням свого статусу платника податку на додану вартість. Якщо учасник не є платником ПДВ, то його пропозиція (за результатами аукціону) на час підписання договору не зміниться, отже буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 70 182,00
UAH з ПДВ
68 166,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 73 521,00
UAH з ПДВ
69 111,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 76 293,00
UAH з ПДВ
76 293,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 11:05
Електронний підпис
06 грудня 2019 11:05
переможець.pdf
29 листопада 2019 13:26
Електронний підпис
28 листопада 2019 17:46
Електронний підпис
28 листопада 2019 17:46
Кваліфікаційні документи.rar

Публічні документи

28 листопада 2019 14:24
Електронний підпис
28 листопада 2019 14:22
ЕКО5329_Цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2019 12:51
Електронний підпис
28 листопада 2019 12:46
Паспорт.pdf
28 листопада 2019 12:46
ІПН.pdf
28 листопада 2019 12:46
ЕКО5329_Цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2019 12:46
Гарантійний лист САНКЦІЇ.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 10:49
Електронний підпис
27 листопада 2019 10:49
Цінова пропозиція (Дод. 4).pdf
27 листопада 2019 10:49
Тех. характеристика (Дод. 3).pdf
27 листопада 2019 10:49
Статья 17 (1ч та 2 ч).pdf
27 листопада 2019 10:49
Проект договору (Дод. 5).pdf
27 листопада 2019 10:49
Лист про санкнції.pdf
27 листопада 2019 10:49
Довідки по СТ.17_ЗУ.zip
27 листопада 2019 10:49
Довідка экологічні норми.pdf
27 листопада 2019 10:49
Довідка про печатку.pdf
27 листопада 2019 10:49
Довідка про банкруцтво 14.11.pdf
27 листопада 2019 10:49
Довідка НАЗК 14.11.zip
27 листопада 2019 10:49
Довідка ДФС (25.11.19).pdf
27 листопада 2019 10:49
Браво_МВС 28.10.pdf
27 листопада 2019 10:49
Magistr.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 68 166,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 17:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 17:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
68 166,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:04
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 10:17
Договір 127.pdf укладений
16 грудня 2019 10:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 68 166,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 361,00 UAH)