Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Щоденники
Очікувана вартість
69 999,60 UAH
UA-2019-11-13-000889-a 07fcdccee877454587bcf3d7103aba95
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дехтяренко Наталія Борисівна

380442076176 vtp.kte@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., Київ, площа І. Франка, 5
Контактна особа: Дехтяренко Наталія Борисівна
380442076176
vtp.kte@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 13:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 13:36
Очікувана вартість: 69 999,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Строк поставки товару: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів після замовлення Покупця
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
390 штуки
ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали (бланки, журнали) (Щоденники)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, пл. Івана Франка, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату Товару, протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 10:21
Дата відповіді: 14 листопада 2019 10:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається очікувана вартість закупівлі. При цьому з урахуванням вимог Закону очікувана вартість закупівлі вказується замовником із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону. Тендерна документація Замовника містить інформацію щодо формування та подання цінової пропозиції з урахуванням всіх податків, а саме: «Ціни в ціновій пропозиції вказуються Учасником з урахуванням ПДВ та усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником на строк поставки товару разом з цим окремо визначається розмір ПДВ та ціна без ПДВ, а у разі якщо Учасник не є платником ПДВ, ціни вказуються без урахування ПДВ» ( вимога п.2 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації).
Порядок подання учасником тендерної пропозиції визначено статтею 25 Закону.
На звернення заявника щодо електронного аукціону, ціни договору з переможцем процедури закупівлі повідомляємо, що ціна є вартісним вираженням закупівлі, у зв'язку з чим оцінка поданих пропозицій учасників проводиться електронною системою закупівель за запропонованими цінами незалежно від того чи є суб'єкт господарювання платником ПДВ або неплатником ПДВ. Таким чином за результатами закупівлі укладається договір з переможцем за ціною, визначеною електронною системою закупівель.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій