Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний (А-4)
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2019-11-13-000869-c ● 6a3553c7a17e46ac89febdf4326ec157
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне територіальне управління юстиції у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 02891463 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, пр Соборний, 164 |
Контактна особа: |
Макарова Ірина Геннадіївна +380612390520 irina.makarova@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 17:24 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 17:24 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 11:42 |
Очікувана вартість: | 196 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,28% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 пачка
Папір офісний (А-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69107, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр.Соборний, 234 (для підвідомчих установ Головного територіального управління юстиції у Запорізькій області)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2019 17:20 |
Кваліфікаційні вимоги до учасників.doc | |
13 листопада 2019 17:20 |
Проект договору (Додаток _3).doc | |
13 листопада 2019 17:20 |
Технічні вимоги до предмету закупівлі (Додаток _2).docx | |
13 листопада 2019 17:20 |
Форма тендерної пропозиції (Додаток _1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 14 листопада 2019 09:05
Дата відповіді: 15 листопада 2019 16:02
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу:
- формат А4
- щільність аркушів у пачці-500
- щільність ISO 536 - 67-83гр/м2
- білизна ISO 11475 – від 161%
- непрозорість ISO 2471 від 92%
Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2.
В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2.
Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії.
При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози.
Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на запитання, Головне територіальне управління юстиції у Запорізькій області повідомляє, що при складанні тендерної документації були обрані перелічені технічні характеристики товару, під які підходить паперова продукція багатьох виробників паперу у світі, що унеможливлює допущення дискримінації між Учасниками.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-13-000869-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 26 листопада 2019 16:01
Невідповідність
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-11-13-000869-c (Папір офісний (А-4)), який проходив 21.11.2019р.
За результатами аукціону встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Папір-Сервіс" в повній мірі не відповідає встановленим вимогам згідно Додатку №2 тендерної документації Замовника (докладно наведено у вкладенні). Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Папір-Сервіс" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Розгорнути
Згорнути
За результатами аукціону встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Папір-Сервіс" в повній мірі не відповідає встановленим вимогам згідно Додатку №2 тендерної документації Замовника (докладно наведено у вкладенні). Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Папір-Сервіс" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Скасована
Дата: 26 листопада 2019 16:02
Причина: Технічна помилка
Номер вимоги: UA-2019-11-13-000869-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 26 листопада 2019 16:04
Невідповідність
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-11-13-000869-c (Папір офісний (А-4)), який проходив 21.11.2019р.
За результатами аукціону встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Папір-Сервіс" в повній мірі не відповідає встановленим вимогам згідно Додатку №2 тендерної документації Замовника, а саме Технічні вимоги Замовника згідно Додатку №2: • Непрозорість – не менше 92 %;
• Яскравість (UV) – не менше 110 %. Характеристики паперу згідно сертифікату якості ТМ «MAESTRO® standard+»: • Непрозорість, % ISO 2471 – 92.0±1;
• Яскравість UV % ISO 2470 – 110.5±1.5. Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Папір-Сервіс" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Розгорнути
Згорнути
За результатами аукціону встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Папір-Сервіс" в повній мірі не відповідає встановленим вимогам згідно Додатку №2 тендерної документації Замовника, а саме Технічні вимоги Замовника згідно Додатку №2: • Непрозорість – не менше 92 %;
• Яскравість (UV) – не менше 110 %. Характеристики паперу згідно сертифікату якості ТМ «MAESTRO® standard+»: • Непрозорість, % ISO 2471 – 92.0±1;
• Яскравість UV % ISO 2470 – 110.5±1.5. Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Папір-Сервіс" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2019 17:51
У відповідь на Вашу вимогу, Головне територіальне управління юстиції у Запорізькій області повідомляє, що були розглянуті тендерні пропозиції, а саме технічні вимоги (сертифікати якості) до предмету закупівлі усіх трьох Учасників, та доводимо до відома, що технічні вимоги (сертифікати якості) усіх трьох Учасників відповідають технічним вимогам (Додатку №2) тендерної документації Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Папір-Сервіс" |
171 000,00
UAH з ПДВ
|
165 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
174 900,00
UAH з ПДВ
|
168 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВІКОМ" |
183 900,00
UAH з ПДВ
|
174 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Папір-Сервіс" #36415265 |
Переможець |
165 900,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2019 17:59
|
Договір 308-Т | укладений |
27 листопада 2019 17:58
|