Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУСВТГРР "Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів та установ освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 38302654 |
Місцезнаходження: | 67400, Україна , Одеська обл., місто Роздільна, вул.Ярослава Мудрого,1 а |
Контактна особа: |
Царук Олена Вікторівна +380485331750 komunosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 72 471,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ноутбуки для практичних психологів в інклюзивних класах | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2019 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2019 12:34 |
перелік змін.docx | |
27 листопада 2019 12:34 |
2019 Тендерна документація Нова редакція.doc |
27 листопада 2019 12:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
27 листопада 2019 12:34 |
перелік змін.docx
|
||
27 листопада 2019 12:34 |
2019 Тендерна документація Нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
По першому та другому питанню:
У технічних вимогах до товару Додатку №1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі» присутня вимога ВКАЗАТИ КОНКРЕТНУ НАЗВУ МОДЕЛІ. Примітка: Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.
По третьому питанню: питання є не зовсім зрозумілим
Розділ I. Загальні положення.
Частина 5. Недискримінація учасників
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, крім випадків, передбачених Законом України «Про санкції» та Указом Президента від 16.09.2015 №549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.09.2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1.9. За результатами аукціону протягом 1 дня з дня аукціону учасник, якого визнано переможцем, має дозавантажити остаточну цінову пропозицію із зазначенням ціни за одиницю продукції з врахуванням податку на додану вартість (ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ».
Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції
1.2. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни всіх податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, у тому числі податку на додану вартість, в разі, якщо учасник є платником даного податку. Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, він повинен надати у складі своєї пропозицію відповідну довідку в довільній формі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-26-000062 ● d603b2749d634ab8b9b7da977cb44a59
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2019 17:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2019 Одеса № 414
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 26.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 26.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 26.11.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2019 № 414
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
6. UA-2019-11-13-000746-b 13.11.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником усунено виявлене порушення
2019-11-27 14:43:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ненакладення електронного цифрового підпису)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (ненакладення електронного цифрового підпису) • усунуто
.
2019-12-05 14:56:25