Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбуки для практичних психологів в інклюзивних класах
Очікувана вартість
72 471,00 UAH
UA-2019-11-13-000746-b 20d0ca54b5564eefb7b2ed2c57122ee8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Царук Олена Вікторівна

+380485331750 komunosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУСВТГРР "Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів та установ освіти"
Код ЄДРПОУ: 38302654
Місцезнаходження: 67400, Україна , Одеська обл., місто Роздільна, вул.Ярослава Мудрого,1 а
Контактна особа: Царук Олена Вікторівна
+380485331750
komunosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 72 471,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
ноутбуки для практичних психологів в інклюзивних класах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Ярослава Мудрого, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ноутбуки для практичних психологів в інклюзивних класах Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 12:34
перелік змін.docx
27 листопада 2019 12:34
2019 Тендерна документація Нова редакція.doc
27 листопада 2019 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 12:34
перелік змін.docx
27 листопада 2019 12:34
2019 Тендерна документація Нова редакція.doc
13 листопада 2019 11:17
2019 Тендерна документація ІНКЛЮЗИЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 11:48
Дата відповіді: 14 листопада 2019 13:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
По першому та другому питанню:
У технічних вимогах до товару Додатку №1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі» присутня вимога ВКАЗАТИ КОНКРЕТНУ НАЗВУ МОДЕЛІ. Примітка: Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.
По третьому питанню: питання є не зовсім зрозумілим
Розділ I. Загальні положення.
Частина 5. Недискримінація учасників
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, крім випадків, передбачених Законом України «Про санкції» та Указом Президента від 16.09.2015 №549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.09.2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».

Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1.9. За результатами аукціону протягом 1 дня з дня аукціону учасник, якого визнано переможцем, має дозавантажити остаточну цінову пропозицію із зазначенням ціни за одиницю продукції з врахуванням податку на додану вартість (ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ».

Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції
1.2. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни всіх податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, у тому числі податку на додану вартість, в разі, якщо учасник є платником даного податку. Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, він повинен надати у складі своєї пропозицію відповідну довідку в довільній формі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-26-000062 ● d603b2749d634ab8b9b7da977cb44a59
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2019 17:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2019 Одеса № 414

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 26.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 26.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 26.11.2019

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2019 № 414
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
6. UA-2019-11-13-000746-b 13.11.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником усунено виявлене порушення

2019-11-27 14:43:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ненакладення електронного цифрового підпису)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (ненакладення електронного цифрового підпису) • усунуто

.

2019-12-05 14:56:25

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 48 000,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 16:52
Електронний підпис
05 грудня 2019 16:49
AEPCertificate.pdf
05 грудня 2019 16:49
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
05 грудня 2019 16:49
Лист-згода Ст. 36.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 грудня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій