Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (комплект фліпчартів)
Очікувана вартість
23 080,00 UAH
UA-2019-11-13-000734-c dce25e918d184feab021a2c859bba38d
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ігольник Пилип Володимирович

+380574641043 Chuguev.raiono.prozoro.online@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чугуївської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04591400
Місцезнаходження: 63513, Україна , Харківська обл., Чугуївський район, селище міського типу Кочеток, вулиця Жовтнева, будинок 18
Контактна особа: Ігольник Пилип Володимирович
+380574641043
Chuguev.raiono.prozoro.online@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 23 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 692,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (комплект фліпчартів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 50 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 16:09
вимоги фліпчарти від 13.11.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій