Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
62 300,00 UAH
UA-2019-11-13-000712-a ● cf79c02b41204ff2aca239799828fc1d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03196647 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Благовіщенська, будинок 34 |
Контактна особа: |
Варава Ірина Іванівна 380577253748 upsznh_buh@citynet.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2019 12:45 |
Очікувана вартість: | 62 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 312,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16511 Одиниця
Чинка, коректор з пензликом, коректор-ручка, клей канцелярський, клей ПВА з пензликом, клей-олівець, скріпки, лінійка, зшивач, антизшивач, скоби для зшивача, діркопробивач, ножиці, ніж канцелярський, змінні леза до ножа канцелярського, маркер перманентний, папка з притиском, файл А4+, олівець, ручка, стрижень для ручок, стрічка клейка, фарба штемпельна, індекси стрілки, папір для нотаток, книга канцелярська, біндер, ластик, конверт С6, папка для паперу, папка реєстратор, папка на кільцях 35мм, папка куточок, маркер текстовий, бокс для паперу пластиковий, копіювальний папір, щоденник блокнот, альбом для фото великий, ручка гелева, папка на гумках, папка до підпису, папка планшет, збільшувальне скло, підкладка на стіл, кнопки кольорові, лоток для паперу
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61052, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Благовіщенська, будинок 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 12:23 |
Объявление_документация_канц.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-13-000712-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ТРЕТЯК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2845115567
Дата подання: 22 листопада 2019 15:41
Не відповідність пропозиції ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" умовам оголошення
Шановний Замовнику! Прошу звернути Вашу увагу на те, що у складі пропозиції ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" міститься довідка з Державної податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюється органами Державної фіскальної служби дійсна до 31 жовтня 2019 року, що не дає змогу ідентифікувати заборгованість на момент подачі пропозиції.
Гарнтійний лист, яким підтверджується можливість поставки товару не містить назви предмету закупівлі, що не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів.
Таким чином пропозиція ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" не відповідає вимогам до кваліфікації Учасників, які викладені в п. 12 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів та має бути відхилена Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Гарнтійний лист, яким підтверджується можливість поставки товару не містить назви предмету закупівлі, що не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів.
Таким чином пропозиція ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" не відповідає вимогам до кваліфікації Учасників, які викладені в п. 12 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів та має бути відхилена Замовником.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2019 12:30
Шановний Учаснику! На Вашу вимогу повідомляємо, що учасником ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" (далі – Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції було надано згідно пункту 12 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів (далі – оголошення) копію довідки з Державної податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів від 21 жовтня 2019 року, разом з копією даної довідки Учасником було надано гарантійний лист, яким він підтверджує відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків, зборів та платежів на момент завантаження пропозиції та копію заяви до територіального органу ДПС України про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи з відміткою про накладання електронного підпису. Також повідомляємо, що Учасником 22.11.2019 року на юридичну адресу замовника у письмовому вигляді було надано завірену копію довідки з Державної податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів станом на 22 листопада 2019 року. Поряд з цим в пункті 12 оголошення замовником не зазначено, що вище наведена довідка повинна буди дійсною на момент подачі учасниками пропозиції. А також зазначено, що «У разі відсутності в учасника документу, передбаченого цим оголошенням або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, учасник в складі своєї пропозиції обов’язково надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документу разом з копією документа, який містить відповідні відомості.» Замовником вважається, що саме в гарантійному листі ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" надано письмове пояснення.
Згідно пункту 12 оголошення Учасником надано гарантійний лист, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки. Даний гарантійний лист містить назву предмету закупівлі та назву замовника. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 року (зі змінами). Згідно абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.» Виходячи з вищенаведеного предметом даної закупівлі є код 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне. Саме це зазначено у гарантійному листі Учасника.
Дякуємо за Ваше звернення, сподіваємося на подальшу співпрацю!
Згідно пункту 12 оголошення Учасником надано гарантійний лист, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки. Даний гарантійний лист містить назву предмету закупівлі та назву замовника. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 року (зі змінами). Згідно абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.» Виходячи з вищенаведеного предметом даної закупівлі є код 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне. Саме це зазначено у гарантійному листі Учасника.
Дякуємо за Ваше звернення, сподіваємося на подальшу співпрацю!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
42 630,54
UAH з ПДВ
|
42 318,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТРЕТЯК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА" |
45 264,26
UAH з ПДВ
|
42 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
43 942,84
UAH з ПДВ
|
43 570,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
51 064,92
UAH з ПДВ
|
50 752,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" #24389020 |
Переможець |
42 318,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 17:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 414-19.PDF | укладений |
28 листопада 2019 15:36
|