Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реставрація концертного залу (колишній будинок культури) охоронний №599 (110816) на вул. Шевченка, 11 в м. Калуші Івано-Франківської області»
Очікувана вартість
6 783 000,00 UAH
UA-2019-11-13-000688-c b790f1f2352043aab451cd9f49aeb2e0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кавин Олена Михайлівна

+380347260157 uk.byhalteria@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Управління культури, національностей та релігій Калуської міської ради Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 02006359
Місцезнаходження: 77300, Україна , Івано-Франківська обл., місто Калуш, вул. С. Бандери,18
Контактна особа: Кавин Олена Михайлівна
+380347260157
uk.byhalteria@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 15:04
Очікувана вартість: 6 783 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 915,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реставрація концертного залу (колишній будинок культури) охоронний №599 (110816) на вул. Шевченка, 11 в м. Калуші Івано-Франківської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Шевченка, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право надати аванс Підряднику на будівництво об’єкту, передбачене чинним Договором, в розмірі до 30 відсотків від договірної ціни згідно підпункту 3.1.1. Договору, який виплачується не раніше квітня 2020 року, після звернення Підрядника Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Оплата проміжних Актів виконаних робіт з врахуванням авансу сумою до 3,888 млн. грн. Замовник здійснює з травня по грудень 2020 року. Підписання та повна плата актів виконаних робіт (залишкових робіт) Замовником здійснюється в 2021 році Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 18:02
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_Реставрація концертного залу.pdf
13 листопада 2019 18:02
ТД_Реставрація концертного залу.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Техзавдання
Дата подання: 13 листопада 2019 16:26
Дата відповіді: 13 листопада 2019 18:07
Просимо надати технічне завдання та кваліфікаційні вимоги до учасників
Відповідь: Технічне завдання та кваліфікаційні вимоги до учасників наведені у тендерній документації
Просьба
Дата подання: 13 листопада 2019 20:21
Дата відповіді: 18 листопада 2019 17:01
До довідки включаються працівники, яких планується залучити до виконання робіт. Їх кількість має бути достатньою (не менше 10 працівників) для забезпечення виконання повного обсягу робіт. Ви замовник , чому Ви вказуєте кількість працівників , нам здається , що це наша справа скільки потрібно робітників , щоб виконати Вам роботу в 2019 році в сумі 15000 гривень. Законодавець такі вимоги ніде не приписує , а людей як будуть кошти , то ми учасники повірте знайдемо. Просимо прибрати різного роду пастки. З ПОВАГОЮ УЧАСНИК.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Насамперед виникає питання: з якою кількістю працівників Ви плануєте виконати ПОВНИЙ обсяг робіт, передбачений тендерною документацією?
Разом з тим, ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Так на виконання вимог статті 16 Закону тендерною документацією вимагається надати, зокрема, довідку, яка містить інформацію про наявність у учасника достатньої кількості (не менше 10 працівників) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для забезпечення виконання повного обсягу робіт що є предметом закупівлі.
Вимога до кількості працівників визначена зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, затверджених постановою кабінету міністрів України від 30.03.2016 року № 256, згідно яких передбачено обов’язковість наявності в організаційній структурі суб’єкта господарювання підрозділів та/або спеціалістів, які забезпечують виконання адміністративно-керівних, виробничо-технічних, планово-договірних, виробничих, юридичних функцій та функцій з контролю якості, промислової безпеки та охорони праці, оформлення, ведення та збереження виконавчої документації; створення та ведення фонду національних стандартів, будівельних норм та нормативно-правових актів у сфері містобудівної діяльності; укомплектованості суб’єкта господарювання керівниками, професіоналами, фахівцями і робітниками необхідних професій та кваліфікацій відповідно до організаційної структури суб’єкта господарювання, положень Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» та вимог Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (випуск 64), зокрема, робітників під час виконання робіт з реставрації, консервації, ремонтних робіт, робіт з реабілітації пам’яток культурної спадщини, зварників, працівників для роботи в електроустановках.
Принагідно звертаємо увагу, що строк виконання робіт, що є предметом закупівлі, у 2019 році не закінчується. Згідно умов тендерної документації строк виконання робіт до 30.06.2021 року включно.
Таким чином зазначена вимога не є «пасткою» та відповідає чинному законодавству України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-000688-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Еліт Україна, Код ЄДРПОУ:33578188
Дата подання: 11 грудня 2019 10:09
Вимога на скасування протоколу №2 від 6 грудня 2019 р.
Вимога

Управлінням культури, національностей та релігій Калуської міської ради (надалі - Замовник) 13.11.2019 року розпочато процедуру закупівлі (відкритих торгів) ідентифікатор закупівліUA-2019-11-13-000688-c. Приватне підприємство «ЕЛІТ УКРАЇНА» (надалі – Суб’єкт оскарження) взяв участь у відповідному тендері, оскільки основним видом діяльності Суб’єкта оскарження є Будівництво житлових і нежитлових будівель (Код КВЕД 41.20 ). Предметом закупівлі є «Реставрація концертного залу (колишній будинок культури) охоронний №599 (110816) на вул. Шевченка, 11 в м. Калуші Івано-Франківської області» (надалі-Документація).
6 грудня 2019 о 17:41 опубліковано Протокол розгляду №2 засідання тендерного комітету управління культури, національностей та релігій Калуської міської ради (надалі - протокол), у якому вказано, що тендерна пропозиція Приватного підприємства "ЕЛІТ УКРАЇНА" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
- договірна ціна не відповідає оподаткуванню, оскільки згідно наданої довідки №70 від 27.11.2109 року ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА» є платником єдиного податку 3% з ПДВ, а в договірній ціні зазначено тільки податок на додану вартість, без врахування єдиного податку 3%.
- відповідно до держаних стандартів України на основі яких розроблені ресурсні елементні кошторисні норми (РЕКН) призначені для виконання різних видів будівельних, ремонтно-будівельних, реставраційно-відновлюваних робіт передбачено застосування основних машин і механізмів та матеріалів для виконання робіт, визначених технічною документацією до проекту. У даній тендерній документації в ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА» відсутні у підсумковій відомості ресурсів основні машини і механізми (автомобілі бортові, крани на автомобільному ходу, автонавантажувачі, агрегати зварювальні пересувні. Апарати для стикового зварювання та ряд інших машин і механізмів) та матеріали ( лісоматеріали, 2,9 куб.м.; деталі закладні - 169 кг., окремі конструктивні елементи (цвяхи, болти, гвинти)-193 кг., та інші матеріали, що передбачені технологією виконання робіт.
ПП «ЕЛІТ Україна» повною мірою не погоджується із протоколом, оскільки тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Суб’єкт оскарження дійсно на момент подання тендерної пропозиції (та на даний час) здійснював та здійснює свою господарську діяльність у рамках третьої групи спрощеної системи оподаткування, що підтверджено довідкою №70 від 27.11.2019 року (подана у складі тендерної пропозиції), у якій вказано, що останній є платником єдиного податку 3% з ПДВ.
Проте, беручи до уваги вартість торгів 6783000,00 грн., Суб’єкт оскарження змушений змінити систему оподаткування після визнання останнього переможцем торгів. Відповідно до пп. 298.2.3., п.298.2, ст. 298 Податкового кодексу України платники єдиного податку зобов'язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених цим у разі перевищення протягом календарного року встановленого обсягу доходу платниками єдиного податку третьої групи - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому відбулося таке перевищення. Саме із даних міркувань Суб’єкт оскарження в договірній ціні зазначено лише податок на додану вартість.
Ціна робіт формується не в залежності від системи оподаткування, на якій перебуває учасник, оскільки ПДВ враховується самостійною величиною, яка і відображається у договірній ціні.
Наголошуємо на тому, що зміна системи оподаткування також жодною мірою не впливає на формування ціни, та ніяким чином у подальшому не відобразиться на вартості робіт.
До моменту укладення договору з ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА» немає жодних підстав змінювати систему оподаткування.
ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА» не погоджується із наступною підставою для відхилення, наведеній у Протоколі розгляду №2 від 06.12.2019 року, оскільки остання не відповідає об’єктивній реальності. Перелік механізмів та матеріалів, які «нібито» не підтверджуються у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі №61 від 27.11.2019 року не будуть використовуватись Суб’єктом оскарження при виконанні робіт за предметом закупівлі «Реставрація концертного залу (колишній будинок культури) охоронний №599 (110816) на вул. Шевченка, 11 в м. Калуші Івано-Франківської області». Відсутність тих чи інших матеріалів, механізмів жодним чином не буде впливати на якість та ефективність виконання робіт, оскільки усі необхідні засоби, механізми, матеріали та елементи замінені аналогами, які не поступаються функціональними характеристиками тим, що відображені у підсумковій відомості ресурсів.
Суб’єкт оскарження дотримався вимог тендерної документації, оскільки згідно із пунктом 5 Розділу 3 вказано, що учасник до довідки повинен включати тільки таке обладнання, механізми, транспортні засоби та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні робіт. При підготовці тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА» дотрималось всіх вимог додатку №2 , а саме враховані всі види робіт та всі об’єми наведені в технічному завданні.
З огляду на вище перелічені факти, тендерна пропозиція ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА» відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи інформацію, наведену вище, права та законні інтереси ПП «ЕЛІТ Україна» можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати всі рішення, прийняті після розкриття Пропозицій учасників Процедури закупівлі.
Дії Замовника в частині визнання тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА» такою, яка не відповідає вимогам Закону та тендерної документації порушують вимоги частини третьої статті 5, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Суб’єкт оскарження, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2019 16:14
Щодо першої причини відхилення:
Договірна ціна пропозиції не відповідає оподаткуванню, оскільки, згідно наданої довідки від 27.11.2019 р. №70, ПП «Еліт Україна» є платником єдиного податку 3% з ПДВ, а в договірній ціни зазначено податок на додану вартість, без врахування єдиного податку 3%.
Насамперед, згідно п. 14.4. проекту договору зазначено що, оплата проміжних Актів виконаних робіт протягом 2020 року до 3,888 млн. грн.
Водночас, норма передбачена п. 291.4 ст. 291, пп. 298.2.3 ст. 298; пп. 2 п. 293.8 ст. 293; пп. 1 п. 293.5 ст. 293 та п. 295.7 ст. 295 Податкового кодексу України застосовується для третьої групи платників єдиного податку у разі перевищення обсягу доходу протягом календарного року 5 млн. гривень.
З іншого боку, тендерна пропозиція не містить жодного документу щодо невідповідності інформації зазначеної у довідці від 27.11.2019 р. №70 та договірній ціни, адже Замовник не повинен здогадуватися про виконання зобов'язань умов Податкового кодексу України того чи іншого Учасника.
Щодо другої причини відхилення:
У наданій Вами тендерній пропозиції, а саме в підсумковій відомості ресурсів відсутні основні машини і механізми (автомобілі бортові, крани на автомобільному ходу, автонавантажувачі, агрегати зварювальні пересувні, апарати для стикового зварювання та ряд інших) та матеріали (лісоматеріали – 2,9 куб.м; деталі закладні – 169 кг., окремі конструктивні елементи (цвяхи,болти, та інші -193 кг. та інші), що передбачені технологією виконання робіт. Тому, згідно державних стандартів України на основі, яких розроблені ресурсні елементні кошторисні норми (РЕКН) вищевказані машини і механізми та матеріали мають бути включені в підсумкову відомість ресурсів.
Отже, відхилення Вашої тендерної пропозиції цілком обґрунтовано, відповідно до положень чинного законодавства України та норм Закону України «Про публічні закупівлі»
На підставі вищевикладеного, Ваша вимога залишається без задоволення.
залишивши рішення щодо відхилення його пропозиції без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Еліт Україна 6 572 054,40
UAH з ПДВ
6 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ДОБРОБУД-ШЛЯХБУД 6 640 490,40
UAH з ПДВ
6 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД" 6 682 642,00
UAH з ПДВ
6 628 727,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРПАТ-БУД" 6 780 000,00
UAH з ПДВ
6 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 18:28
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:16
БГ008_854ГР.rar
28 листопада 2019 18:16
Scan Наказ Загородн_й СА.pdf
28 листопада 2019 18:16
Scan Л_ценз_я Загородн_й СА.pdf
28 листопада 2019 18:16
25 локальний кошторис.pdf
28 листопада 2019 18:16
24 розрахунок прибутку.pdf
28 листопада 2019 18:16
18 пояснювальна записка.pdf
28 листопада 2019 18:16
17 договірна ціна.pdf
28 листопада 2019 18:16
12 тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2019 18:16
11 довідка платник податку.pdf
28 листопада 2019 18:16
10 довідка про субпідряд.pdf
28 листопада 2019 18:16
6 копія ліцензії.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 09:50
Банківська гарантія.pdf
29 листопада 2019 09:50
розрахунок прибутку.pdf
29 листопада 2019 09:50
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 09:50
Локальний кошторис 2-10-1.pdf
29 листопада 2019 09:50
Право підпису.pdf
29 листопада 2019 09:50
Локальний кошторис 2-9-1.pdf
29 листопада 2019 09:50
Пояснювальна записка.pdf
29 листопада 2019 09:50
Повідомлення про ліцензію.pdf
29 листопада 2019 09:50
Локальний кошторис 2-8-1.pdf
29 листопада 2019 09:50
Локальний кошторис 2-7-1.pdf
29 листопада 2019 09:50
Локальний кошторис 2-6-1.pdf
29 листопада 2019 09:50
Локальний кошторис 2-5-1.pdf
29 листопада 2019 09:50
Локальний кошторис 2-3-1.pdf
29 листопада 2019 09:50
Локальний кошторис 2-2-1.pdf
29 листопада 2019 09:50
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
29 листопада 2019 09:50
Кошторис 2-4-1.pdf
29 листопада 2019 09:50
Додатки _1._2._3.pdf
29 листопада 2019 09:50
Договірна ціна.pdf
29 листопада 2019 09:50
Довідка про субпідряд.pdf
29 листопада 2019 09:49
Довідка про несудимість.pdf
29 листопада 2019 09:49
Довідка з податкової.pdf
29 листопада 2019 09:49
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 06:05
Електронний підпис
29 листопада 2019 06:03
Банковская гарантия.7z
29 листопада 2019 06:03
6. Працівники.zip
29 листопада 2019 06:03
5. Обладнання.zip
29 листопада 2019 06:03
3. Установчі.zip
29 листопада 2019 06:03
2.1 Кошторис.zip
29 листопада 2019 06:03
2 .Кошторис.zip
29 листопада 2019 06:03
1. Довідки.zip

Публічні документи

29 листопада 2019 09:58
Електронний підпис
29 листопада 2019 09:56
Статут_Карпат_Буд.pdf
29 листопада 2019 09:56
Стаття 17.PDF
29 листопада 2019 09:56
лист санкції.PDF
29 листопада 2019 09:56
Баланс_довідка.pdf
29 листопада 2019 09:56
Витяг_ПДВ.pdf
29 листопада 2019 09:56
Дов_про_учасн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Еліт Україна

ПП ДОБРОБУД-ШЛЯХБУД

ТОВ "ПЛАНЕТАБУД"

ТОВ "КАРПАТ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Еліт Україна
#33578188
Відхилено 6 349 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 17:41
ПП ДОБРОБУД-ШЛЯХБУД
#42008405
Відхилено 6 350 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 17:49
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД"
#41467865
Відхилено 6 628 727,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 17:51
ТОВ "КАРПАТ-БУД"
#40480728
Відхилено 6 780 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 17:54

Документи

06 грудня 2019 17:41
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:38
протокол розгляду

Документи

06 грудня 2019 17:49
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:48
протокол розгляду

Документи

06 грудня 2019 17:51
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:50
протокол розгляду

Документи

06 грудня 2019 17:54
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:52
протокол розгляду

Інформація про відміну

Дата відміни
06 грудня 2019 17:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі