Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
224 000,00 UAH
UA-2019-11-13-000624-c ff2c862049844c1da68469e4a3994324
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Витрикуш Світлана Степанівна

380964689259 Svitlana.Vytrykush@lvgaszbut.104.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ"
Код ЄДРПОУ: 39594527
Місцезнаходження: 79039, Україна , Львівська обл., Львів, Золота, 42
Контактна особа: Витрикуш Світлана Степанівна
380964689259
Svitlana.Vytrykush@lvgaszbut.104.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 17:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 23:28
Очікувана вартість: 224 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп'ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штуки
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79039, Україна, Відповідно до документації, вул. Золота, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп'ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 15:14
Проект договору (99).pdf
13 листопада 2019 15:14
Інструкція допороги (3).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 10:15
Дата відповіді: 14 листопада 2019 15:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1)повідомляємо, що будуть розглядатися товари технічні, якісні та кількісні характеристики яких будуть відповідати Додатку 1 (Технічні вимоги ) Інструкції з підготовки пропозицій.
2)Якщо Учасник є не платником ПДВ ціни будуть прирівнюватися до цін Учасників,які подадуть пропозицію з ПДВ.
Документація
Дата подання: 14 листопада 2019 14:53
Дата відповіді: 14 листопада 2019 15:05
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)повідомляємо, що будуть розглядатися товари технічні, якісні та кількісні характеристики яких будуть відповідати Додатку 1 (Технічні вимоги ) Інструкції з підготовки пропозицій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 23:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 183 384,00
UAH з ПДВ
183 384,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 18:18
Електронний підпис
21 листопада 2019 18:18
TUV, CB та CE (EMC).pdf
21 листопада 2019 18:18
ISO 9001.pdf
21 листопада 2019 18:18
ISO 14001.pdf
21 листопада 2019 18:18
Цінова пропозиція.pdf
21 листопада 2019 18:18
Технічна частина.pdf
21 листопада 2019 18:18
Статут.pdf
21 листопада 2019 18:18
Проект договору.pdf
21 листопада 2019 18:18
ОА 3.0.pdf
21 листопада 2019 18:18
Не підлягаеє ліцензуванню.pdf
21 листопада 2019 18:18
Згода.pdf
21 листопада 2019 18:18
Довідка про єдиний податок.pdf
21 листопада 2019 18:18
Гарантійний лист.pdf
21 листопада 2019 18:18
Витяг ПДВ.pdf
21 листопада 2019 18:18
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
Переможець 183 384,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 17:56

Документи

26 листопада 2019 17:56
Протокол 97.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
183 384,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2019 17:56
Протокол 97.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
29 листопада 2019 14:40