Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт навчальних кімнат цокольного поверху навчального корпусу №2 літ. Б-4 ЗДМУ за адресою: пр. Маяковського, буд. 24, м. Запоріжжя». Коригування ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7).
Очікувана вартість
2 750 900,00 UAH
UA-2019-11-13-000591-c 74d89a91cc354caca6b39299d5fefc96
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 14:26
Очікувана вартість: 2 750 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 754,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Капітальний ремонт навчальних кімнат цокольного поверху навчального корпусу №2 літ. Б-4 ЗДМУ за адресою: пр. Маяковського, буд. 24, м. Запоріжжя». Коригування ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 24, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 30 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 15:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 15:05
Зміни_2.docx
26 листопада 2019 15:05
ТД зі змінами 2.doc
26 листопада 2019 15:05
Додаток 4_зміни2.docx
21 листопада 2019 16:31
Зміни.docx
21 листопада 2019 16:31
Додаток 2_зміни.docx
13 листопада 2019 15:00
Додаток 3.docx
13 листопада 2019 15:00
Додаток 5 .docx
13 листопада 2019 15:00
Додаток 1.docx
26 листопада 2019 15:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 16:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 15:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 15:05
Зміни_2.docx
26 листопада 2019 15:05
ТД зі змінами 2.doc
21 листопада 2019 16:31
ТД зі змінами.doc
13 листопада 2019 15:00
ТД.doc
26 листопада 2019 15:05
Додаток 4_зміни2.docx
13 листопада 2019 15:00
Додаток 4.docx
21 листопада 2019 16:31
Зміни.docx
21 листопада 2019 16:31
Додаток 2_зміни.docx
13 листопада 2019 15:00
Додаток 2.docx
13 листопада 2019 15:00
Додаток 3.docx
13 листопада 2019 15:00
Додаток 5 .docx
13 листопада 2019 15:00
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 19 листопада 2019 14:25
Дата відповіді: 21 листопада 2019 16:33
Згідно Додатку 2 до тендерної документації учасник для підтвердження наявності у штаті працівнків відповідної кваліфкації має надати у складі тендерної пропозиції звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України, за попередні 3 звітні місяці 2019 г. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та некоректною. По-перше, для того, щоб пересвідчитись, що учасник має в наявності необїхдну для виконання закупівлі кількість кваліфіковних працівників достатньо надати звіт ЄСВ за останній звітній місяць. По-друге, надання звіту ЄСВ передбачає розголошення персональних даних працівників. Якщо особа звільнена за власним бажанням у 3-му або 2-му звітному місяці надання звіту ЄСВ за цей період передбачає розголошення її персональних даних без особистої письмової згоди, що суперечить Закону України "Про захист персональни даних". Чи є можливість внести зміни до тендерної документації щодо надання звіту ЄСВ за останній звітній місяць? У зворотньому випадку будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на Ваше звернення та з метою розширення кола учасників до Тендерної документації внесено зміни
у сунути дискрімінаційні вимоги
Дата подання: 19 листопада 2019 17:40
Дата відповіді: 22 листопада 2019 14:29
Шановний Замовник просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації та у сунути дискрімінаційні вимоги, які містяться у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: "Обов’язкова наявність у штаті інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації або інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості або інженерно-будівельне проектування у частині забезпеченні безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму). У складі пропозиції надаються сканована копія трудової книжки та надається сканована копія кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури документу, що підтверджує відповідну кваліфікацію (сертифікат, свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо); Обов’язкова наявність у штаті працівників будівельних робітничих професій не менше 15 осіб, які будуть задіяні для виконання умов договору. У складі пропозиції надаються копії трудових книжок вищезазначених осіб. Щодо власного персоналу необхідно надати: звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України» (Таблиця 1, Таблиця 5), за попередні 3 звітні місяці 2019 р. "". Дана вимога порушує Закон України "Про Публічні Закупівлі". Якщо наша вимога буде не виконана, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Згідно ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для перевірки відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Тендерною пропозицією вимагається надання документів, що підтверджують наявність працівників, їх знання та досвід.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-000591-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "МАДЕСТ", Код ЄДРПОУ:31348273
Дата подання: 18 грудня 2019 14:41
Вимога про усунення порушень
Рішенням тендерного комітету Запорізького державного медичного університету № 450 від 12.12.2019р. пропозиція ПП «МАДЕСТ» відхилена на підставі:
1. 1. В наданій учасником Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі не зазначено наявність у учасника компресора пересувного, що не відповідає вимогам п.1 Додатку 2 Тендерної документації;
Учасник ПП «МАДЕСТ» заперечує та не погоджується з рішенням тендерного комітету (протокол№ 450 від 12.12.2019р ) з наступних підстав.

У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази під пунктом 32 вказано Фарбувальний агрегат високого тиску Wagner 7000HA, наявний у власності ПП "Мадест", який в основі і є компресором пересувним з додатковим обладнанням для фарбування.


2. Згідно ч.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 Тендерної документації ціна тендерної пропозиції повинна:
- бути визначена на момент подання тендерної пропозиції;
- бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Надані учасником Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 та Договірна ціна складені в поточних цінах станом на 26 березня 2018р., що не відповідає вимогам ч.6 Розділу 3 Тендерної документації.
Учасник ПП «МАДЕСТ» заперечує та не погоджується з рішенням тендерного комітету (протокол№ 450 від 12.12.2019р ) з наступних підстав.

Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок.
Повідомляємо вас, що у в тендерній пропозиції ПП "Мадест" в одній з рядків листа Договірної ціни і Локального кошторису вказана дата 28 березня 2018 року, що є формальною помилкою, оскільки в усіх документах тендерної пропозиції вказана дата відповідає поточному моменту 2019 року, а також предмет закупівлі вказаний в Договірній ціні, а саме : Договірна ціна на будівництво «Капітальний ремонт навчальних кімнат цокольного поверху навчального корпусу №2 літ. Б-4 ЗДМУ за адресою: пр. Маяковського, буд. 24, м. Запоріжжя». Коригування, що здійснюється в 2019 році, що підтвержує що дата 2018 р. є формальною помилкою.

Отже, учасником ПП «МАДЕСТ» у повному обсязі виконано вимоги Закону та умови тендерної документації, але Замовник знехтував Законом та неправомірно відхилив тендерну пропозицію, чим грубо порушив принципи публічних закупівель: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2019 16:45
Доброго дня.
1. У підсумковій відомості ресурсів Учасника - ПП «МАДЕСТ» у розділі «ІІ. Будівельні машини і механізми» вказано: п.12 Компресори пересувні з електродвигуном…., п. 13 Компресори пересувні…, та 16. Агрегати фарбувальні…Якщо Учасник планує використання фарбувального агрегату високого тиску Wagner 7000HA, то він повинен виключити ці позиції, та вказати на застосування власного фарбувального агрегату високого тиску Wagner 7000HA з визначенням вартості машино/ часу роботи цього агрегату, що визначається на підставі бухгалтерської документації Учасника. Інакше існує ризик неправомірного використання бюджетних коштів у частині вартості роботи будівельних машин та механізмів. Крім того, у Додатку № 2 до тендерної документації п. 1.1 Замовником чітко визначена вимога до Учасника щодо наявності Компресорів пересувних (п. 4). У випадку, коли компресор є частиною фарбувального агрегату Учасник повинен повідомити про це Замовника відповідним листом – поясненням. Цього зроблено не було. – вимога тендерної документації не виконана.
2. У тендерній документації (Розділ 3 п 1.2) Замовником наведений ВИКЛЮЧНИЙ список формальних (несуттєвих) помилок. Невірно вказана дата на кошторисному документі не підпадає під цю категорію.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА" 2 750 755,69
UAH з ПДВ
2 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "МАДЕСТ" 2 530 100,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ" 2 527 064,16
UAH з ПДВ
2 499 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 13:59
Електронний підпис
27 листопада 2019 13:59
щодо санкцій.pdf
27 листопада 2019 13:59
щодо працівників.pdf
27 листопада 2019 13:59
технічні якісні кількісні.pdf
27 листопада 2019 13:59
Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2019 13:59
Статут.pdf
27 листопада 2019 13:59
ст17.pdf
27 листопада 2019 13:59
Рішення.pdf
27 листопада 2019 13:59
Опит Семененнкове 1.pdf
27 листопада 2019 13:59
Наказ.pdf
27 листопада 2019 13:59
додаток 5 Договір.pdf
27 листопада 2019 13:59
Договірна ціна.pdf
27 листопада 2019 13:59
довідка МТБ.pdf
27 листопада 2019 13:59
Декларація з ОП.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 15:30
Електронний підпис
04 грудня 2019 15:29
30. Уставные Мадест.rar
04 грудня 2019 15:29
29. Довідка -досвід.pdf
04 грудня 2019 15:29
24. 238.imd
04 грудня 2019 15:29
22. Договірна ціна.rar
04 грудня 2019 15:29
19. Штатний розпис.pdf
04 грудня 2019 15:29
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 грудня 2019 14:42
Електронний підпис
23 грудня 2019 14:57
Електронний підпис
13 грудня 2019 14:40
Електронний підпис
04 грудня 2019 15:14
Електронний підпис
04 грудня 2019 15:12
176.imd
04 грудня 2019 15:12
13 Інші документи.pdf
04 грудня 2019 15:12
8 Проект Договору.pdf
04 грудня 2019 15:12
5 Статут.pdf
04 грудня 2019 15:12
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА"

Приватне підприємство "МАДЕСТ"

ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА"
#42300993
Відхилено 2 350 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 15:40
Приватне підприємство "МАДЕСТ"
#31348273
Відхилено 2 400 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 09:56
ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ"
#41845084
Переможець 2 499 900,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 15:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

12 грудня 2019 09:56
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ" #41845084

№ рішення у справі

№ 54/62-р/к

Дата рішення у справі

17.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ"
#41845084
2 499 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:10
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 08:33
доп.угода 2 (1).pdf зміни до договору
03 червня 2020 08:33
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 16:36
доп. угода №1 (1).pdf зміни до договору
17 січня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 09:06
договор №144Р-19.pdf укладений
27 грудня 2019 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція додатку 4
Номер договору про закупівлю: 144Р-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 144Р-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 146 949,63
UAH (в тому числі ПДВ 357 824,94 UAH)