Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з доступу до інтернету закладів освіти
Очікувана вартість
295 351,00 UAH
UA-2019-11-13-000577-b 08382e6c023146a6bedd1d0d04c0c830
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Григорівна Пиварович

+380992327048 puvarovuch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуманітарний відділ виконавчого комітету Мачухівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41950410
Місцезнаходження: 38754, Україна , Полтавська обл., Полтавський район, село Мачухи, вул. Історична, будинок 1
Контактна особа: Олена Григорівна Пиварович
+380992327048
puvarovuch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 12:54
Очікувана вартість: 295 351,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 476,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з доступу до інтернету закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата за надані послуги Надавачем послуг, проводиться за фактом отримання Замовником таких послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 14:59
Змiни до тендерної документацiї.doc
05 березня 2020 14:59
3.1.Тендерна документація (зі змінами).docx
13 листопада 2019 10:52
Проект договору.docx
05 березня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 14:59
Змiни до тендерної документацiї.doc
05 березня 2020 14:59
3.1.Тендерна документація (зі змінами).docx
13 листопада 2019 10:52
Тендерна документація.docx
13 листопада 2019 10:52
Проект договору.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-13-000577-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "АВАТОР МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3046221998
Дата подання: 24 листопада 2019 21:22
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
№ 24-11-01 від «24» листопада 2019 року. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АВАТОР МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ (ІПН 3046221998) Адреса: 38720, Полтавська обл., Полтавський р-н, с. Тахтаулове, вул. Першотравнева, 113. Електронна пошта: i@avator.ua Телефон: 0800-500-360 Замовник: Гуманітарний відділ виконавчого комітету Мачухівської сільської ради (код ЄДРПОУ 41950410) Адреса: Україна, 38754, Полтавська область, Полтавський район, село Мачухи, вул. Історична, будинок 1. Електронна пошта: puvarovuch@ukr.net Телефон: +380992327048 Інформація про закупівлю ID: ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-13-000577-b Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 24 листопада 2019 Плата за подання скарги – 5000,00 (п’ять тисяч) грн. Без ПДВ Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів «13» листопада 2019 року Гуманітарний відділ виконавчого комітету Мачухівської сільської ради (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю послуг з доступу до інтернету закладів освіти. Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), я виявив в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: 1. Згідно наданої документації в Додатку №1 на підтвердження наявності кваліфікованих спеціалістів в пунктах 1.1., 1.2., 1.3., 1.4. містяться вимоги що кількості комп’ютерного обладнання (не менше 3 одиниць персональних комп’ютерів та не менше однієї одиниці принтеру або іншого обладнання, яке використовується для роздруку документів на паперових носіях). 2. Міститься вимога, що персональні комп’ютери Учасника повинні використовувати ліцензовані операційні системи та офісні програмні комплекси (word (або еквівалент), excel (або еквівалент)). А на підтвердження цього Учасник має надати копії відповідних договорів купвлі-продажу, оренди, найму, договір співвластності, та ін.). 3. В пункті 2.1. наявна вимога у Довідці, що містить інформацію про персонал та інших осіб обов’язково зазначати інформацію про наявність конкретної кількості операторів центру обслуговування клієнтів (або інших працівники, які здійснюють технічну або консультаційну підтримку для клієнтів), а саме, не менше 5 осіб, якими здійснюється підтримка клієнтів, крім того, міститься вимога про конкретну кількість працівників, які здійснюють монтаж устаткування, а саме, не менше 4 осіб із відповідною посадою та кваліфікацією освіти. 4. Міститься вимога, що рівень освіти спеціалістів повинен відповідати дійсності, в якості завершеного етапу відповідної освіти та відображатись учасником у вигляді інформації у відповідності до рівня Національної рамки кваліфікацій. Та на додаток до цього, досвід роботи (на займаній посаді) кожної окремої особи, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, не повинен бути меншим ніж 10 днів з дати оголошення даної процедури закупівлі. 5. У пунктах 2.2., 2.3., 2.4. міститься вимога про надання копій: - посвідчень про проходження навчання з охорони праці на допуск до безпечного виконання верхолазних робіт, що видано спеціалістам учасника, які будуть здійснювати монтаж обладнання на висоті; - посвідчень про допуск до роботи в електроустановках із групою з електробезпекою не менше 5-ої, що видано спеціалістам учасника, - протоколу або витяг із протоколу засідання комісії з питань перевірки знань з питань охорони праці та знань вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, яким засвідчується рівень знань посадової особи учасника або спеціаліста учасника, вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів. При цьому дата останнього проходження перевірки знань з питань охорони праці та знань вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів відповідним спеціалістом не повинен перевищувати одного року відносно дати подання пропозиції учасника за даною закупівлею. 6. Згідно наданої документації в Додатку №5 тендерної документації містяться вимоги про надання підтверджуючих документів про позитивний результат випробувань показників якості телекомунікаційних послуг, які включені до переліків показників якості послуг, що визначені у пункті 1 Рішення №656 від 19.12.2017 року Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації «Про затвердження переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню у 2019 році», які проводились у 2019 році, із обов’язковим наданням копії договору про проведення робіт з випробування показників якості, укладеного між учасником та організацією, якою здійснювалось випробування або вимірювання параметрів якості послуг із передачі даних та доступу до мережі Інтернет. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги є незаконними та дискримінуючи з огляду на наступне: Відповідно до ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником. При цьому, замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. Крім того, згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі телекомунікаційних послуг, адже це регламентується окремим ЗУ «Про телекомунікації», а саме Рішенням НКРЗ від 19.08.2005 за № 53 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20 жовтня 2005 р. за № 1237/11517) "Про затвердження Ліцензійних умов користування радіочастотним ресурсом України": «2.1. Штат суб'єкта господарювання, який безпосередньо виконує функції з надання телекомунікаційних послуг з використанням радіочастотного ресурсу України, повинен налічувати не менше 30 відсотків працівників, які мають базову або повну вищу освіту в галузі зв'язку або досвід роботи не менше одного року в сфері, пов'язаній з користуванням радіочастотним ресурсом України.» Аналогічні вимоги до операторів/провайдерів, які не використовують радіочастотний ресурс України. На відповідність цим кваліфікаційним вимогам, оператори/провайдери проходять планову перевірку кожні три роки. Аналіз вказаних вами вимог дає можливість встановити, що зазначені вимоги є дискримінаційними зважаючи на те, що встановлено конкретну кількість комп’ютерного обладнання, принтерів, вимогою щодо обов’язкового встановлення ліцензійної версії програмного забезпечення системи, офісних програм та конкретно визначений перелік документів для підтвердження наявності кваліфікованих спеціалістів і визначена кількість працівників. До того ж дана вимога ніяким чином не є підтвердженням інформації про відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність обладнання та матеріального забезпечення і наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Антимонопольним комітетом України вже не одноразово розглядалися подібні скарги на такі вимоги, та було зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації у зв'язку з їх дискримінаційністю. До того не зрозуміло з чого виходив замовник визначаючи мінімальну межу кількості комп’ютерного обладнання, принтерів та працівників, які повинні бути у кількості не менше 5-ох операторів центру обслуговування клієнтів та 4-ох працівників, які здійснюють монтаж устаткування. Проаналізувавши тендерні документації інших замовників, які також вимагали підтвердження наявності обладнання та матеріального забезпечення і кількості працівників, які будуть задіяні при виконанні договору вони не вказували таких вимог як необхідність комп’ютерного обладнання (не менше 3 одиниць персональних комп’ютерів та не менше однієї одиниці принтеру або іншого обладнання, яке використовується для роздруку документів на паперових носіях) та вимог про ліцензовані операційні системи та офісні програмні комплекси, мінімальну кількості працівників, вимог щодо їх спеціальної освіти яка має додатково підтверджуватися, досвіду їх роботи до початку тендеру та на додаток до цього вимоги щодо наявності конкретно визначеного переліку документів у цих працівників (як приклад замовник ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ, торги UA-2019-10-24-003047-b). Щодо вимоги про надання підтверджуючих документів про позитивний результат випробувань показників якості телекомунікаційних послуг, які включені до переліків показників якості послуг, які проводились у 2019 році, із обов’язковим наданням копії договору про проведення робіт з випробування показників якості то дана вимога також є дискримінаційною, адже вказівка вимагати та оприлюднювати звіти стосується лише звітів за попередній рік. Згідно п. 3.3. ПОЛОЖЕННЯ про якість телекомунікаційних послуг, яке затверджене рішенням від 15.04.2010 № 174, оператори телекомунікацій повинні оприлюднювати інформацію про рівні показників якості телекомунікаційних послуг не пізніше 30 січня року, наступного за звітним, шляхом розміщення інформації в друкованих засобах масової інформації або на власних веб-сайтах, а також у місцях продажу телекомунікаційних послуг та проведення розрахунків за них, що також підтверджується Рішенням НКРЗІ № 562 від 30.10.2018. Таким чином можна зробити висновок, що Замовник створює більш сприятливі умови для заздалегідь визначеного переможця, з яким було узгоджено та під якого і були прописані дані вимоги, щоб в ручному режимі зменшити кількість ймовірних учасників, які б могли прийняти участь в даній закупівлі та створити конкуренцію цій структурі. Якщо б Замовник намагався досягти максимальної економії своїх коштів, та отримати на торгах конкурентну боротьбу між майбутніми учасниками, то він би встановив мінімальну кількість працівників без вимог щодо їх стажу, наявності у них спеціальних посвідчень, допусків та перевірки знань Тому вимагаємо: - прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги про кількість комп’ютерного обладнання (не менше 3 одиниць персональних комп’ютерів та не менше однієї одиниці принтеру або іншого обладнання, яке використовується для роздруку документів на паперових носіях); - прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги, що персональні комп’ютери Учасника повинні використовувати ліцензовані операційні системи та офісні програмні комплекси (word (або еквівалент), excel (або еквівалент); - прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги про підтвердження Учасником копіями відповідних договорів купівлі-продажу, оренди, найму, договір співвласності, та ін. наявності комп’ютерного обладнання (ПК, принтери) та наявності ліцензованих операційних систем, офісних програмних комплексів; - прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо визначення конкретної кількості операторів центру обслуговування клієнтів (або інших працівники, які здійснюють технічну або консультаційну підтримку для клієнтів) та працівників, які здійснюють монтаж устаткування з вимог документації торгів, тому що він ні яким чином не відноситься до визначенні кваліфікації учасників або його персоналу, або зменшити мінімальну кількість працівників до кількості не менше 2-х осіб та з можливістю заретушувати особисті та комерційні дані в цьому звіті. - прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги про рівень освіти спеціалістів, який повинен відповідати дійсності, в якості завершеного етапу відповідної освіти та відображатись учасником у вигляді інформації у відповідності до рівня Національної рамки кваліфікацій; - прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги про досвід роботи (на займаній посаді) кожної окремої особи, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, що не повинен бути меншим ніж 10 днів з дати оголошення даної процедури закупівлі; - прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги у Додатку 5 тендерної документації наданням на надання підтверджуючого(их) документу(ів), що свідчитиме про позитивний результат випробувань показників якості телекомунікаційних послуг, які включені до переліків показників якості послуг, що визначені у пункті 1 Рішення №656 від 19.12.2017 року Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації «Про затвердження переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню у 2019 році», які проводились у 2019 році, із обов’язковим наданням копії договору про проведення робіт з випробування показників якості, укладеного між учасником та організацією, якою здійснювалось випробування або вимірювання параметрів якості послуг із передачі даних та доступу до мережі Інтернет, або замінити його на той який проводився у 2018 році. Цими вимогами у тендерній документації Замовник порушує права та законні інтереси потенційних учасників даної процедури закупівлі. Згідно до ч. 4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Так як предметом закупки є телекомунікаційні послуги вимоги щодо певної мінімальної кількості обладнання, його ліцензійності, кількості працівників, їх кваліфікації, освіти, стажу роботи, копій підтверджуючих документів ніяким чином на якість надаваних послуг не впливають. Вищезазначені вимоги тендерної документації обмежують коло учасників. Враховуючи вище наведене, просимо внести вищевикладені зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги. В іншому випадку Учасник буде змушений звернутися до Антимонопольного комітету з вимогою в примусовому порядку внести відповідні зміни до тендерної документації. Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «29» листопада 2019 року. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2019 22:38
Рішення від 27.11.2019 № 17497 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 22:38
рішення від 13.12.2019 № 18563.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2019 22:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом виконано рішення АМКУ у повному обсязі
Дата виконання рішення замовником: 05 березня 2020 15:01

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 березня 2020 15:08
Коментар щодо відміни: відповідно до умов абз. 4 ч. 2 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" процедура відкритих торгів відміняється замовником у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі послуг. При цьому станом на 05.03.2020 року замовник не має відповідних бюджетних асигнувань для здійснення відповідної закупівлі.
Документи:
05 березня 2020 15:08
Електронний підпис
05 березня 2020 15:07
Протокол відміни процедури закупівлі.pdf