Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване (3,2% жиру))
15510000-6 Milk and cream (cow's milk pasteurized (3.2% fat))
Очікувана вартість
10 500 000,00 UAH
UA-2019-11-13-000555-b 035d0f8e3a2c45d6a19a02304d41d95a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олепір Дар’я Андріївна

+380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Олепір Дар’я Андріївна
+380532573136
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: EC Educational Department of the Executive Committee of Poltava City Council
National ID: 02145725
Contact point: Olepir Darya Adndriivna
+380532573136
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 10:52
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2019 10:52
Початок аукціону: 09 січня 2020 14:53
Очікувана вартість: 10 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 315000 UAH
Publication date: 13 листопада 2019 10:48
Enquiries until: 05 грудня 2019 10:52
Complaints submission until: до 11 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 грудня 2019 10:52

Information

Estimated total value: 10 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 52 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500000 літр
молоко коров’яче питне пастеризоване (3,2% жиру) (джерело фінансування -кошти місцевого бюджету, батьківська плата)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, заклади дошкільної освіти м. Полтави
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Milk Cow Drinking Pasteurized (3.2% Fat
CPV: 15510000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Товару по факту поставки Товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 14:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 14:28
Зміни до ТД молоко.docx
06 грудня 2019 14:28
ТД молоко (10).docx
26 листопада 2019 17:20
Зміни до ТД.docx
06 грудня 2019 14:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 17:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 14:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 16:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 14:28
Зміни до ТД молоко.docx
06 грудня 2019 14:28
ТД молоко (10).docx
26 листопада 2019 13:55
ТД молоко .docx
13 листопада 2019 10:49
ТД молоко .docx
26 листопада 2019 17:20
Зміни до ТД.docx
26 листопада 2019 13:55
Зміни.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-000555-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК..", Код ЄДРПОУ:40333959
Дата подання: 29 листопада 2019 18:48
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
13.11.2019 року на офіційному сайті Prozorro.gov.ua за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-13-000555-b) була розміщена інформація стосовно процедури закупівлі, в формі відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки» у кількості – 500 000 л., з бюджетом 10500000,00 грн. з ПДВ, строк поставки якого встановлений з моменту укладання договору і до 31.12.2020 року. В якості Замовника процедури закупівлі визначено ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради.
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю 15510000-6 - Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване (3,2% жиру), (надалі «Тендерна документація»).
Проте, Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні умови щодо закупівлі та до її учасників, які не відповідають приписам законодавства, порушують права та охоронювані законом інтереси учасників.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон).
1. Щодо гарантії
Відповідно до п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 315 000,00 грн.
Для нерезидентів сума забезпечення тендерної пропозиції визначається як еквівалент зазначеної вище суми у валюті тендерної пропозиції, за курсом НБУ на момент оформлення забезпечення тендерної пропозиції.
Банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України та Додатку 6. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. У разі, коли предмет закупівлі складається з двох чи більше лотів, забезпечення тендерної пропозиції надається по кожному лоту окремо.
Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк.
Вважаємо, що розмір гарантії 315 000,00 грн. є надто великими, що заважає належним чином виконувати зобов’язання за договором публічної закупівлі, оскільки така велика сума буде замороженою на рахунку постачальника та не буде використовуватися у господарських операціях, що покладає додатковий фінансовий тягар на учасника. Так дискримінаційна вимога, повинна бути зменшена, або скасована взагалі.
2. Про еквівалент
Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2 тендерної документації.
Замовник зазначає вимоги до предмета закупівлі відповідно з частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, стандарт (ГОСТ, ДСТУ, тощо), технічні умови, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»».
Вважаємо, що останній абзац цього пункту визначений некоректно відповідно до приписів п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, шо «технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
В той же час Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Тому пропонуємо виключити абзац 3 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» з Тендерної документації.
3. Про помилки
Згідно з п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено: «Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- технічні помилки та описки, відсутність сторінок, підписів, печаток на окремих документах;
- технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
- відсутність інформації, яка вимагається, в документі тендерної пропозиції, якщо така інформація зазначена в іншому документі тендерної пропозиції;
- інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст».
Вважаємо некоректним та дискримінаційним встановлення Замовником можливості надання учасниками закупівлі тендерних пропозицій з відсутніми сторінками, оскільки це може бути інструментом маніпуляцій з боку недобросовісних учасників, які зокрема можуть посилатися на присутність певної інформації саме на цих сторінках при виникненні спірних ситуацій та оцінки їх пропозицій.
Пропонуємо виключити з абз.1 п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації критерій «відсутність сторінок» як формальну (несуттєву) помилку, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та яка, нібито не впливає на зміст пропозиції.
4. Сума договору
Відповідно до п.4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації, «Істотними умовами договору є:
- предмет договору,
- сума договору,
- строк (термін) поставки товарів/надання послуг/виконання робіт,
- строк дії договору
Істотні умови договору включаються до договору про закупівлю, визначено у проекті договору, що є додатком до цієї тендерної документації».
Аналогічний термін «сума договору» використовується й у п.п. 3.1, 3.2 проекту договору (додаток 3 до тендерної документації).
В той же час, відповідно до ст.180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Ціна у господарському договорі визначається в порядку, встановленому цим Кодексом, іншими законами, актами Кабінету Міністрів України. За згодою сторін у господарському договорі може бути передбачено доплати до встановленої ціни за продукцію (роботи, послуги) вищої якості або виконання робіт у скорочені строки порівняно з нормативними.
Таким чином пропонуємо внести зміни до п.4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації та п.п. 3.1, 3.2 проекту договору (додаток 3 до тендерної документації), замінивши термін «сума договору» терміном «ціна договору».
5. Щодо одиниць виміру
Відповідно до оголошення, «Загальних положень» Тендерної документації, «Форми цінової пропозиції» (Додаток 1 Тендерної документації), Технічній специфікації (Вимоги до предмету закупівлі*) (додаток 2), проекті договору (додаток 3), одиницею виміру продукції Замовником встановлено літри. В той же час, для операцій з молоком питним застосовуються інші метричні одиниці, а саме грами, кілограми.
Так, відповідно до п.9.1. Національного стандарту «ДСТУ 2661:2010. МОЛОКО КОРОВ’ЯЧЕ ПИТНЕ. Загальні технічні умови», Молоко пастеризоване та пряжене пакують масою нетто від 200 г до 2000 г у спожиткове паковання: стаканчики з полістирольної стрічки та інших матеріалів, паперові пакети з комбінованого матеріалу типу «Пюр-Пак», пакети з поліетиленової плівки з внутрішнім чорним покриттям, пляшки з полімерних матеріалів та інше спожиткове паковання вітчизняного виробництва згідно з чинними нормативними документами або закордонного виробництва, дозволені для контакту з харчовими продуктами центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я.
Молоко стерилізоване та ультрапастеризоване пакують масою нетто від 20 г до 2000 г у спожиткове асептичне паковання: пакети типу «Тетра-Брік-Асептик» або «Тетра-Фино-Асептик» та інше спожиткове асептичне паковання вітчизняного виробництва згідно з чинними нормативними документами або закордонного виробництва, дозволені для контакту з харчовими продуктами центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я (п.9.2 ДСТУ 2661:2010).
Тому пропонуємо внести зміни до оголошення вступної частини Тендерної документації, «Форма цінової пропозиції» (Додаток 1 Тендерної документації), Технічній специфікації (Вимоги до предмету закупівлі*) (додаток 2), проекті договору (додаток 3), в частині визначення в якості одиниці виміру продукції за цією закупівлею грами або кілограми.
6. Щодо Графіку постачання
Відповідно до стовбця «періодичність» Графіку постачання, що зазначений у таблиці «Додаткова інформація щодо предмету закупівлі. Основні вимоги до предмету закупівлі, строків та умов його постачання» (додаток 2 до тендерної документації) встановлено «щоденно». Але Замовником не враховано, що заклади освіти на які повинно постачатися продукція не працюють постійно. Замовником не враховані вихідні та святкові дні, коли Учасник фактично буде мати змоги постачати продукцію оскільки її не буде кому приймати.
Пропонуємо до стовбця «періодичність» Графіку постачання, що зазначений у таблиці «Додаткова інформація щодо предмету закупівлі. Основні вимоги до предмету закупівлі, строків та умов його постачання» (додаток 2 до тендерної документації) внести зміни, доповнивши критерій «щоденно» визначенням «за виключенням вихідних та святкових днів».
7. Щодо орієнтовної форми
Згідно з абз.2 п.п.1.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі» Інформації щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам (додаток 5 до тендерної документації) встановлений перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, а саме «Скан - копія довідки від учасника в довільній формі про виконання аналогічного договору (ів) із зазначенням назви, адреси, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) контрагента та інформації про договір (предмет закупівлі, номер, дата).
Зразок (орієнтовна форма) довідки щодо відомостей про виконання аналогічних договорів із зазначенням назв, адрес, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) та контактних телефонів Контрагентів та інформації про договір (предмет закупівлі, номер, дата) (п.1.1 додатку 1 тендерної документації)».
Але додаток 1 тендерної документації не містить п.1.1.
Пропонуємо виключити вимогу про посилання п.1.1 додатку 1 тендерної документації з абз.2 п.п.1.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі» Інформації щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам (додаток 5 до тендерної документації).
8. Щодо строків надання інформації
Згідно з п.п. 4.3. п.4. Інформації щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам (додаток 5 до тендерної документації) Учасник-переможець тендерної процедури у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір повинен надати Замовнику документи: Інформацію про стан заборгованості з податків, зборів, платежів, що видана/отримана після дати оприлюднення повідомлення про намір - оригінал або нотаріально завірену копію або копію або електронну версію документу.
В той же час, зазначений строк є недостатнім для надання такої інформації, оскільки строк обробки інформації органами державної фіскальної служби складає 5 днів з моменту звернення.
Вважаємо за необхідне, з врахуванням строку, встановленого ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», встановити строк для надання Інформації про стан заборгованості з податків, зборів, платежів, що видана/отримана після дати оприлюднення повідомлення про намір - оригінал або нотаріально завірену копію або копію або електронну версію документу не менше ніж 20 днів.
9. Щодо строків надання інформації
Згідно з п.п.5 п.4. Інформації щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам (додаток 5 до тендерної документації) факт неотримання замовником протягом 14 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (кінцевий час подання розраховується згідно встановленого Правилами внутрішнього трудового розпорядку замовника) 2-х екземплярів проекту договору про закупівлю з додатками є відмовою учасника від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тягне за собою наслідки, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо за необхідне, з врахуванням строку, встановленого ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», встановити строк, з яким повязувати з відмовою учасника від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та застосування наслідків, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» - неотримання замовником протягом не менше ніж 20 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (кінцевий час подання розраховується згідно встановленого Правилами внутрішнього трудового розпорядку замовника) 2-х екземплярів проекту договору про закупівлю з додатками.
На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»

ПРОСИМО:

1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю вимогу.
2. Внести зміни до тендерної документації а саме:
2.1. Істотним чином зменшити розмір гарантії, що визначений у п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
2.2. Виключити з Тендерної документації абзац 3 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», відповідно до якого «У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, стандарт (ГОСТ, ДСТУ, тощо), технічні умови, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»».
2.3. Виключити з абз.1 п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації критерій «відсутність сторінок» як формальну (несуттєву) помилку, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та яка, нібито не впливає на зміст пропозиції.
2.4. Внести зміни до п.4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації та п.п. 3.1, 3.2 проекту договору (додаток 3 до тендерної документації), замінивши термін «сума договору» терміном «ціна договору».
2.5. Внести зміни до оголошення, «Загальних положень» Тендерної документації, «Форми цінової пропозиції» (Додаток 1 Тендерної документації), Технічної специфікації (Вимоги до предмету закупівлі*) (додаток 2), проекту договору (додаток 3), в частині визначення в якості одиниці виміру продукції за цією закупівлею грами або кілограми.
2.6. До стовбця «періодичність» Графіку постачання, що зазначений у таблиці «Додаткова інформація щодо предмету закупівлі. Основні вимоги до предмету закупівлі, строків та умов його постачання» (додаток 2 до тендерної документації) внести зміни, доповнивши критерій «щоденно» визначенням «за виключенням вихідних та святкових днів».
2.7. Виключити вимогу про посилання п.1.1 додатку 1 тендерної документації з абз.2 п.п.1.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі» Інформації щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам (додаток 5 до тендерної документації).
2.8. З врахуванням строку, встановленого ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», встановити строк для надання Інформації про стан заборгованості з податків, зборів, платежів, що видана/отримана після дати оприлюднення повідомлення про намір - оригінал або нотаріально завірену копію або копію або електронну версію документу не менше ніж 20 днів.
2.9. З врахуванням строку, встановленого ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», встановити строк, з яким пов’язувати з відмовою учасника від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та застосування наслідків, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» - неотримання замовником протягом не менше ніж 20 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (кінцевий час подання розраховується згідно встановленого Правилами внутрішнього трудового розпорядку замовника) 2-х екземплярів проекту договору про закупівлю з додатками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2019 17:01
1. Щодо гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції в грошовому виразі відповідає ч.1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не перевищує 3% від очікуваної вартості закупівлі. Дана вимога відповідає Закону та її не можна вважати дискримінаційною. 2. Про еквівалент Тендерної документації будуть внесені зміни. 3. Про допущення учасниками формальних (несуттєвих помилок) Щодо п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації будуть внесені зміни . 4. З юридичної точки зору поняття “ціна” (договірна ціна) визначається як певна сума грошових коштів, які контрагент зобов’язується передати іншому контрагенту за виконання ним своїх зобов’язань за договором. Крім того в ЗУ «Про публічні закупівлі» є посилання саме на суму, визначену в договорі. Тому Замовник вважає правомірним застосування терміну «сума договору» 5 Щодо одиниць виміру
Дана вимога Замовника не суперечить чинному законодавству 6.Щодо графіка постачання До Тендерної документації будуть внесені зміни . 7. Щодо орієнтовної форми
До Додатку 5 тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. 8.Щодо строків надання інформації Відповідно до Вашої вимоги Замовник повинен «встановити строк для надання Інформації про стан заборгованості з податків, зборів, платежів, що видана/отримана після дати оприлюднення повідомлення про намір - оригінал або нотаріально завірену копію або копію або електронну версію документу не менше ніж 20 днів.». Відповідно до ч.2 с.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з Учасником не пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Надання Учасником зазначеної інформації після укладення договору вважаємо недоцільним. 9.Щодо строків надання інформації Дана вимога замовника не суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі»

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-13-000555-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР", Код ЄДРПОУ:42818821
Дата подання: 06 грудня 2019 17:49
СКАРГА про усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
На офіційному сайті Prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-13-000555-b) 13.11.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі, у формі відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки зі строком поставки - з моменту укладання договору і до 31.12.2020 року, у кількості – 500 000 л., на очікувану вартість 10 500 000,00 грн. з ПДВ. Замовником процедури закупівлі є Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради. До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю 15510000-6 - Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване (3,2% жиру)), далі «Тендерна документація» із додатками. Ознайомившись з Тендерною документацією, Товариство з обмеженою відповідальністю «МІЛК РІВЕР» (далі ТОВ «МІЛК РІВЕР») вважає деякі умови такими, що дискримінують останнього як учасника закупівлі та суб’єкта публічних закупівель виходячи з наступного: ТОВ «МІЛК РІВЕР» є відносно молодим підприємством, створено 13.02.2019 року, фактично веде діяльність з червня 2019 року. Приймає участь в публічних закупівлях, в разі перемоги - відповідально ставиться до договірних зобов’язань перед Замовниками. Наше підприємство своєчасно та в повному обсязі сплачує податки до Державного бюджету та має гарну ділову репутацію. В той же час, ознайомившись з пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції наше Товариство зіткнулося з деякими складнощами в процесі підготовки до подання тендерної пропозиції, а саме: вищезазначеним пунктом визначено, що Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 315 000,00 грн. Для нерезидентів сума забезпечення тендерної пропозиції визначається як еквівалент зазначеної вище суми у валюті тендерної пропозиції, за курсом НБУ на момент оформлення забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України та Додатку 6. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. У разі, коли предмет закупівлі складається з двох чи більше лотів, забезпечення тендерної пропозиції надається по кожному лоту окремо. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Але сума забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 315 000,00 (триста п'ятнадцять тисяч гривень) встановлена Замовником є дискримінаційною, оскільки обмежує можливість невеликих суб’єктів підприємницької діяльності, таким як ТОВ «МІЛК РІВЕР», брати участь у цій закупівлі. Як вбачається з даних сайту щодо цієї закупівлі, 29.11.2019 р. одним з учасників закупівлі в адресу Замовника подано вимогу, за змістом якої в тому числі пропонувалося внести зміни до умов закупівлі в частині встановлення розміру забезпечення. Але, виходячи з Відповіді на вимогу, опублікованої на сайті закупівлі 04.12.2019 р., вимогу зазначеного учасника відхилене, оскільки Замовник вважає, що розмір забезпечення тендерної пропозиції в грошовому виразі відповідає ч.1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не перевищує 3% від очікуваної вартості закупівлі, тобто дана вимога відповідає Закону та її не можна вважати дискримінаційною. В той же час, Замовником не враховано, що розвиток бізнесу в України не є цілком простим заняттям, але є дуже важливим для нашої країни в цілому, оскільки економіка будь-якої розвиненої країни тримається на малому та середньому бізнесі. Крім того, посилання Замовника на приписи ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» не є обґрунтованими, оскільки згідно з абз.3 ч.1 цієї статті, розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Тобто саме Замовникові надається право встановлювати розмір забезпечення, який може коливатися від 0.1 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі. Вищезазначена вимога Тендерної документації позбавляє ТОВ «МІЛК РІВЕР» права на участь в даній процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками оскільки для внесення банківської гарантії на суму 315 000,00 (триста п'ятнадцять тисяч гривень) ТОВ «МІЛК РІВЕР» та іншим невеликим підприємствам доведеться вивести з власного господарського обігу Товариства левову долю грошових коштів. Але для виконання договору про закупівлю Товариству потрібні оборотні кошти на розрахунковому рахунку для закупки товару за предметом цієї закупівлі. Очевидно, що вимога пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, з врахуванням встановленого Замовником розміру забезпечення, є дискримінаційною та такою, що позбавляє можливості для участі новостворених та молодих підприємств в публічних закупівлях. Також звертаємо увагу, що чинним законодавством передбачено й інші види забезпечення виконання зобовязань. Так, відповідно до ст. 546 ЦК України, виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. Договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов'язання. Відповідно до ст. 553 ЦК України, за договором поруки поручитель поручається перед кредитором боржника за виконання ним свого обов'язку. Поручитель відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником. Порукою може забезпечуватися виконання зобов'язання частково або у повному обсязі. Поручителем може бути одна особа або кілька осіб. Таким чином, з врахуванням вищезазначених обставин, а також принципів добросовісності, розумності та справедливості, передбачених ч.3 ст.509 ЦК України, існують всі підстави для задоволення цієї вимоги скасування передбаченого тендерною документацією забезпечення або суттєвого його зменшення або заміни іншим видом забезпечення, зокрема порукою. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципом здійснення закупівель є недискримінація учасників. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.ст 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 2. Зобов'язати Замовника продовжити процедуру закупівлі, з врахуванням рішення органу оскарження та вимог чинного законодавства. 3. Зобов’язати Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради код ЄДРПОУ 02145725 скасувати дискримінаційну вимогу тендерної документації на закупівлю UA-2019-11-13-000555-b 15510000-6 - Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване (3,2% жиру)), що зазначена в пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції або істотним чином її зменшити або замінити іншим видом забезпечення, зокрема порукою. Додатки: Платіжне доручення про сплату збору за розгляд цієї скарги Директор ТОВ «МІЛК РІВЕР» Р.В. Цисар
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 грудня 2019 19:50
Рішення від 10.12.2019 №18223+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2019 19:50
Рішення від 24.12.2019 №19272.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 21:09

Документи подані скаржником

06 грудня 2019 17:47
платіжне молоко.PDF
06 грудня 2019 17:47
скарга молоко.PDF
21 грудня 2019 13:09
доповнення.PDF

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 січня 2020
UA-2019-11-13-000555-b035d0f8e3a2c45d6a19a02304d41d95a
Найменування: ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ГРАНБУДПОСТАЧ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

11 січня 2020 14:52
Електронний підпис
11 січня 2020 14:52
Електронний підпис
11 січня 2020 14:48
Статут КРАЙ-МК.. 2019.PDF
11 січня 2020 14:47
пропозиція.PDF
11 січня 2020 14:47
ст 17.PDF
11 січня 2020 14:47
довідка корупц.PDF
11 січня 2020 14:47
перс дані.PDF
11 січня 2020 14:47
Окопна МВС 10,12,19.PDF
11 січня 2020 14:47
МВД ОКОПНАЯ 271219.pdf
11 січня 2020 14:47
public_doc 1101.pdf
11 січня 2020 14:46
Document_USR_1006071864.rtf
14 грудня 2019 17:49
Електронний підпис
14 грудня 2019 17:49
Електронний підпис
14 грудня 2019 17:44
технічна специфікація.PDF
14 грудня 2019 17:44
ст 17.PDF
14 грудня 2019 17:44
Декларац Придніпров.pdf
14 грудня 2019 17:44
Декларац Лубні.pdf
14 грудня 2019 17:44
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
14 грудня 2019 17:44
підписант.PDF
14 грудня 2019 17:44
експл дозвіл.PDF
14 грудня 2019 17:44
проект договору.PDF
14 грудня 2019 17:44
довкілля.PDF
14 грудня 2019 17:44
довідка перс дані.PDF
14 грудня 2019 17:44
лист санкції.PDF
14 грудня 2019 17:44
дислокація.PDF
14 грудня 2019 17:44
лист перс дані.PDF
14 грудня 2019 17:44
довідка транспорт.PDF
14 грудня 2019 17:44
довідка тех як.PDF
14 грудня 2019 17:44
згода з проектом.PDF
14 грудня 2019 17:44
Відгук Край (2).pdf
14 грудня 2019 17:44
Копія наказу Край Мк.pdf
14 грудня 2019 17:44
Копія рішення Край Мк.pdf
14 грудня 2019 17:44
Лист НБУ по ліцензії.pdf
14 грудня 2019 17:44
пропозиція.PDF

Документи

Публічні документи

14 грудня 2019 20:39
Електронний підпис
14 грудня 2019 20:39
Електронний підпис
14 грудня 2019 20:38
Декларації молоко.pdf
14 грудня 2019 20:38
Лист НБУ по ліцензії.pdf
14 грудня 2019 20:38
Ст 17.pdf
14 грудня 2019 20:38
Лист відгук .pdf
14 грудня 2019 20:38
Довідка аналог догов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРАНБУДПОСТАЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." 10 470 000,00
UAH з ПДВ
10 470 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР" 10 500 000,00
UAH з ПДВ
10 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2020 14:52
Електронний підпис
11 січня 2020 14:52
Електронний підпис
11 січня 2020 14:48
Статут КРАЙ-МК.. 2019.PDF
11 січня 2020 14:47
пропозиція.PDF
11 січня 2020 14:47
ст 17.PDF
11 січня 2020 14:47
довідка корупц.PDF
11 січня 2020 14:47
перс дані.PDF
11 січня 2020 14:47
Окопна МВС 10,12,19.PDF
11 січня 2020 14:47
МВД ОКОПНАЯ 271219.pdf
11 січня 2020 14:47
public_doc 1101.pdf
11 січня 2020 14:46
Document_USR_1006071864.rtf
14 грудня 2019 17:49
Електронний підпис
14 грудня 2019 17:49
Електронний підпис
14 грудня 2019 17:44
технічна специфікація.PDF
14 грудня 2019 17:44
ст 17.PDF
14 грудня 2019 17:44
Декларац Придніпров.pdf
14 грудня 2019 17:44
Декларац Лубні.pdf
14 грудня 2019 17:44
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
14 грудня 2019 17:44
підписант.PDF
14 грудня 2019 17:44
експл дозвіл.PDF
14 грудня 2019 17:44
проект договору.PDF
14 грудня 2019 17:44
довкілля.PDF
14 грудня 2019 17:44
довідка перс дані.PDF
14 грудня 2019 17:44
лист санкції.PDF
14 грудня 2019 17:44
дислокація.PDF
14 грудня 2019 17:44
лист перс дані.PDF
14 грудня 2019 17:44
довідка транспорт.PDF
14 грудня 2019 17:44
довідка тех як.PDF
14 грудня 2019 17:44
згода з проектом.PDF
14 грудня 2019 17:44
Відгук Край (2).pdf
14 грудня 2019 17:44
Копія наказу Край Мк.pdf
14 грудня 2019 17:44
Копія рішення Край Мк.pdf
14 грудня 2019 17:44
Лист НБУ по ліцензії.pdf
14 грудня 2019 17:44
пропозиція.PDF

Публічні документи

14 грудня 2019 20:39
Електронний підпис
14 грудня 2019 20:39
Електронний підпис
14 грудня 2019 20:38
Декларації молоко.pdf
14 грудня 2019 20:38
Лист НБУ по ліцензії.pdf
14 грудня 2019 20:38
Ст 17.pdf
14 грудня 2019 20:38
Лист відгук .pdf
14 грудня 2019 20:38
Довідка аналог догов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."
#40333959
Переможець 10 470 000,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 17:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."
#40333959
10 470 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 14:40
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 11:51
ДУ_6 до Д_32т від 22.01.2020.PDF зміни до договору
04 березня 2021 11:44
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:26
ДУ_5 до Д32Т від 22.01.2020.PDF зміни до договору
05 січня 2021 12:25
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:24
ДУ_4 до Д_32Т від 22.01.2020.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 11:24
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:22
ДУ_3 до Д_32Т від 22.01.2020.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 14:01
ДУ_2 до Д_32Т від 22.01.2020р..PDF зміни до договору
23 липня 2020 13:58
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 09:58
ДУ_1 Д _32Т від 22.01.2020.PDF зміни до договору
20 липня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 09:25
ДУ_1 Д _32Т від 22.01.2020.PDF зміни до договору
20 липня 2020 09:15
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 08:49
Договір 32Т укладений
23 січня 2020 08:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменування Замовника
Номер договору про закупівлю: 32Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 32Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Вартість додаткової угоди становить обсяг, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі і складає 962 285 грн. 13 коп. з ПДВ – 160 380 грн. 85 коп.
Номер договору про закупівлю: 32Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. У зв'язку з коригуванням кошторисних призначень, вартість додаткової угоди становить 962 276 грн. 76 коп. з ПДВ – 160 379 грн. 46 коп.
Номер договору про закупівлю: 32Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 7 470 009,96
UAH (в тому числі ПДВ 1 245 001,66 UAH)