Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Техніка офісна
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2019-11-13-000547-a 0c06568246184cb79e5f731e19ee654f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юзвяк Андрій

380442570420 arhitektyra.gol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39612276
Вебсайт: http://golos.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42
Контактна особа: Юзвяк Андрій
380442570420
arhitektyra.gol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 13:06
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Техніка офісна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Техніка офісна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, місто Київ, Київ, просп. Голосіївський, 42. 4 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 11:47
Дата відповіді: 14 листопада 2019 12:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Окрім третього пункту (картриджі) "Т.З. Техніка для офісу". По інших пунктам "Т.З. Техніка для офісу" Аналоги допускаються, але за умовою, що їх якість буде не нижчою за очікуваний предмет. ФОП приймає участь у закупівлях відповідно до діючого законодавства, обмежень не має, але пропозиції будут розглядатись відповідно до якості та вартості та приведені до однієї плоскості, з додаванням ПДВ. Оскільки наше підприємство є платником ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛКОВСЬКИЙ АНТОН ОЛЕКСАНДРОВИЧ 21 400,00
UAH з ПДВ
20 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 21 000,00
UAH з ПДВ
21 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 09:38
Пропозиція.PDF
19 листопада 2019 09:38
Паспорт.PDF
19 листопада 2019 09:38
Витяг.PDF
19 листопада 2019 09:38
Виписка.PDF

Публічні документи

18 листопада 2019 11:43
Витяг з реэстру.jpg
18 листопада 2019 11:43
Доки ЧП Шульц.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛКОВСЬКИЙ АНТОН ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛКОВСЬКИЙ АНТОН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3092517436
Переможець 20 900,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 11:21

Документи

21 листопада 2019 11:21
21-11-1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛКОВСЬКИЙ АНТОН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3092517436
20 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 листопада 2019 11:21
21-11-1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір техніка № 05-19 від 05.12.19.pdf укладений
05 грудня 2019 15:10