Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)
Очікувана вартість
366 004,80 UAH
UA-2019-11-13-000538-a 211ded46c96b4458a839ff5b221aed14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новицька Олена Анатоліївна

380989278535 bondarishkola@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "БОНДАРІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ" ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 06670598
Місцезнаходження: 11152, Україна , Житомирська обл., с. Бондарі, Овруцький район, Шкільна,10
Контактна особа: Новицька Олена Анатоліївна
380989278535
bondarishkola@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 14:25
Очікувана вартість: 366 004,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 830,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13104 послуга
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11150, Україна, Житомирська область, Овруцький район,с.Велика Хайча, Миколи Ващука,45б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акта наданих послуг після фактичного надання послуг відповідно до умов даного Договору, по мірі надходження відповідних коштів, протягом 15 календарних днів з дня надання акта з урахуванням вимог даного Договору Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 11:35
ТД ПОСЛУГ ХАРЧУВ 2020.doc
21 листопада 2019 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 11:35
ТД ПОСЛУГ ХАРЧУВ 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо оренди та обладнання
Дата подання: 19 листопада 2019 08:40
Дата відповіді: 21 листопада 2019 12:52
Надайте інформацію щодо наявності приміщення шкільної їдальні, яке може передаватися в оренду, та умов, порядку, відшкодування комунальних витрат, у випадку їх використання? З метою, вірного та точного розрахунку вартості послуги, просимо надати інформацію стосовно переліку та технічного стану обладнання, що знаходиться на об'єкту харчування.
Відповідь: Ваше питання розглянуте на засіданні тендерного комітету опорного закладу «Бондарівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Овруцької міської ради Житомирської області від 21.11.2019 року № 19. Замовник забезпечує надання в оренду необхідного майна ( приміщення харчоблоку та обладнання) для організації харчування усіх категорій учнів закладу (згідно рішення сесії міської ради), що передбачено п.6.1.3 проекту договору про надання послуг згідно додатку 4 до тендерної документації. Згідно даних закладу площа харчоблоку – 79,85 кв.м. Необхідне обладнання, яке буде здаватись в оренду учаснику – переможцю торгів для забезпечення харчування учнів: холодильник, морозильна камера, бойлер, сковорода – 2 шт.,плита електрична, столи виробничі – 3 шт., кастрюлі – 5 шт.,тарелки – 90 шт., ложки- 90 шт., стакани – 90 шт. Відповідно до чинного законодавства, процедура передачі оренду необхідного майна не належить до компетенції тендерного комітету, а регламентується Законом України "Про оренду державного та комунального майна" від 10.04.92 р. № 2269-XII; Постановою КМУ від 04.10.1995 р. № 786 «Про методику розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції їх розподілу», тощо.
Питання щодо можливості запровадження системи НАССР
Дата подання: 19 листопада 2019 08:42
Дата відповіді: 21 листопада 2019 12:49
Для визначення відповідним органом Держпродспоживслужби можливості щодо запровадження системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів просимо надати інформацію щодо санітарного та технічного стану приміщення їдальні та харчоблоку.
Відповідь: Ваше питання розглянуте на засіданні тендерного комітету опорного закладу «Бондарівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Овруцької міської ради Житомирської області від 21.11.2019 року № 19.Обов’язковість та необхідність застосування системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів регламентується статтею 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 року № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Застосування системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів для малих потужностей є обов’язковою з 20 вересня 2019 року.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» надання інформації щодо санітарного та технічного стану приміщень їдальні та харчоблоку на всіх об'єктах харчування не належить до компетенції тендерного комітету.
Питання щодо вжиття заходів із захисту довкілля
Дата подання: 19 листопада 2019 08:47
Дата відповіді: 21 листопада 2019 12:47
Під гарантійним листом довільної форми за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) щодо вжиття заходів із захисту довкілля, які саме заходи, яких повинен вжити Учасник, має на увазі Замовник?
Відповідь: Ваше питання розглянуте на засіданні тендерного комітету опорного закладу «Бондарівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Овруцької міської ради Житомирської області від 21.11.2019 року № 19.Заходи із захисту довкілля визначаються залежно від предмета закупівлі, в даному випадку послуг з організації харчування.
Питання щодо меню
Дата подання: 19 листопада 2019 08:52
Дата відповіді: 21 листопада 2019 12:46
У тендерній документації є вимога надати орієнтовне двотижневе меню харчування дітей по трьом віковим категоріям (6-10, 10-14, 14-18 років) закладів, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення), яке має бути підписане Учасником із прикладанням печатки (в разі її використання). Чи правильно ми розуміємо дану позицію, а саме чи дійсно не потрібне погодження меню Уповноваженим органом і достатньо тільки підпису Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте на засіданні тендерного комітету опорного закладу «Бондарівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Овруцької міської ради Житомирської області від 21.11.2019 року № 19. Вимога щодо надання орієнтовного двотижневого меню харчування дітей по трьом віковим категоріям зазначена в тендерній документації(додаток 3).
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" 354 312,00
UAH
354 312,00
UAH
Документи
ОЛЕВСЬКИЙ КОМБІНАТ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ РАЙСПОЖИВСПІЛКИ 365 635,20
UAH
365 635,20
UAH
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 09:32
Електронний підпис
28 листопада 2019 12:09
Електронний підпис
28 листопада 2019 12:07
Тендер Бондари.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 12:01
файл 3.pdf
28 листопада 2019 12:01
Файл 2.pdf
28 листопада 2019 12:01
файл 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"

ОЛЕВСЬКИЙ КОМБІНАТ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ РАЙСПОЖИВСПІЛКИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2394910157
Переможець 354 312,00
UAH
09 грудня 2019 14:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2394910157
354 312,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 19:43
ПРОТОКОЛ 1.docx укладений
11 січня 2020 19:42
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 17:10
договір №1.pdf укладений
28 грудня 2019 17:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: неможливості усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель