Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Організаційна техніка
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-11-13-000501-a f16e6ec1e6a942f19c0d6ff0c1d9f86f
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Щербина Марина Олександрівна

380444625215 sheupodoltender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 03359121
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15
Контактна особа: Щербина Марина Олександрівна
380444625215
sheupodoltender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 13:48
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Покупцю Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний укласти договір із Покупцем протягом 3-х. робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не укладення договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару, протягом 5-ти робочих днів з дати отримання заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці).
3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ.
4. Статут (для юридичної особи).
5. Паспорт (для фізичних осіб ).
6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
8. Документ (-и), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України.
*Документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Організаційна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, місто Київ, Київ, вул. Фрунзе, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30123000-7 — Організаційна техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 12:16
Договір проект.docx
13 листопада 2019 11:24
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 11:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 10 200,00
UAH з ПДВ
10 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 11 214,00
UAH з ПДВ
11 093,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 11 450,00
UAH з ПДВ
11 213,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 11:26
Довідка підписант.pdf
15 листопада 2019 11:26
Згода на обробку данних.pdf
15 листопада 2019 11:26
Паспорт+ІПН завірені.pdf
15 листопада 2019 11:26
Завірені установчі.pdf
15 листопада 2019 11:26
Довідка про сертифікацію.pdf
15 листопада 2019 11:26
Відомість про компанію.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 11:33
Електронний підпис
15 листопада 2019 11:32
Лист про неліцензування.pdf
15 листопада 2019 11:32
Згода з договором.pdf
15 листопада 2019 11:32
Відомості про учасника.pdf
15 листопада 2019 11:32
ЕКО5314_Цінова пропозиція.pdf
15 листопада 2019 11:32
ЕКО5314_Проект договору.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 11:37
Гарантійний лист на товар.pdf
15 листопада 2019 11:37
СЕС Canon.pdf
15 листопада 2019 11:37
Договір Київ .pdf
15 листопада 2019 11:37
Цінова Пропозиція Київ .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"
#3365102253
Відхилено 10 200,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 09:48
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 11 093,94
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 10:08

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
11 093,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 307 від 25.11.2019 року.pdf укладений
25 листопада 2019 14:07