Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
14 500,00 UAH
UA-2019-11-13-000476-a ● 5a8f24a9bd814ec2a0b6b145f1f57596
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ НЕЙРОХІРУРГІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 37002134 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., м.Київ, Печерський район, вулиця Підвисоцького, будинок 4-Б |
Контактна особа: |
Новакович Катерина Степанівна kmcdn_ney@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 14 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 145,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
554 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київська, м.Київ, Печерський район, вулиця Підвисоцького, будинок 4-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 листопада 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Канцелярські товари | Пiсляоплата | 1 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 12:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 11:49
Дата відповіді: 14 листопада 2019 12:27
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваші запитання на закупівлю «Канцелярські товари» UA-2019-11-13-000476-a" надається відповідь : в тендерній документації не вказано торгові марки товарів, але всі учасників закупівлі можуть вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам. Ми допускаєм до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Але якщо учасник не є платником ПДВ, або є платником ПДВ про це обов’язково зазначити у формі пропозиції на закупівлю в ціні та сумі (з ПДВ, або без ПДВ).
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій