Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Жорсткий диск (Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2019-11-13-000434-b 02a300613e53498c9d85e2a1c52cc4fa
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Авер'янова Юлія

+380442054824 nmaposhupik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
Код ЄДРПОУ: 01896702
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дорогожицька, 9
Контактна особа: Авер'янова Юлія
+380442054824
nmaposhupik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 10:25
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 13:32
Очікувана вартість: 17 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Transcend SSD360S Premium 128GB 2.5" SATA III MLC (TS128GSSD360S) або
SSD Silicon Power Slim S60 120GB 2.5" SATAIII MLC SP120GBSS3S60S25 (F00092232) або
SSD-диск Silicon Power Velox V60 120GB 2.5" (SP120GBSS3V60S25)
ІНШІ ПОДІБНІ ТОВАРИ, АНАЛОГИ, ЕКВІВАЛЕНТИ НЕ ПРОПОНУВАТИ!
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Жорсткий диск SSD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька, 9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 11:53
Дата відповіді: 18 листопада 2019 12:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Згідно п.10 Документації та оголошення на Prozorro, до закупівлі «Інші вимоги Замовника» «ІНШІ ПОДІБНІ ТОВАРИ, АНАЛОГИ, ЕКВІВАЛЕНТИ НЕ ПРОПОНУВАТИ!»
2. Розгляд пропозиції Учасника та рішення щодо відповідності даної пропозиції буде проводитись на підставі вимог, встановлених в документації до закупівлі та Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом № 10 від 19.03.2019
3. Відповідно до п. 11 Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Оцінка найбільш економічно вигідної пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Тому Учасники, які є платниками ПДВ та Учасники, які не є платниками ПДВ допускаються системою на розгляд Замовника однаково.
Дякуємо за питання!
Запитання
Дата подання: 14 листопада 2019 12:58
Дата відповіді: 18 листопада 2019 12:25
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
1. Відповідно до п.6 р.ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом № 10 від 19.03.2019, учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Після завершення аукціону учасник не має права вносити зміни, окрім ціни і суми, до своєї пропозиції.
2. Розгляд пропозиції Учасника та рішення щодо відповідності даної пропозиції буде проводитись на підставі вимог, встановлених в документації до закупівлі та Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом № 10 від 19.03.2019
Дякуємо за питання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 14 760,00
UAH з ПДВ
14 760,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович 15 735,00
UAH з ПДВ
15 735,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 12:28
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП Кмітюк Олександр Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 14 760,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 13:40
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович
#3033323976
Рішення скасоване 15 735,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 17:04
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович
#3033323976
Відхилено 15 735,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 17:04

Документи

25 листопада 2019 13:40
Протокол №123-11 від 25.11.2019.pdf

Документи

25 листопада 2019 13:41
Протокол №124-19 від 25.11.2019.pdf

Документи

28 листопада 2019 17:04
Протокол № 127.11 від 28.11.2019.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій