Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з грейдерування доріг із грунтовим покриттям м. Токмак Запорізької області
Очікувана вартість
6 900,00 UAH
UA-2019-11-13-000371-b 9ff5dc03a3b34ccbaa1dfc7b778e622f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федотова Юлія Павлівна

+380617822234 yulechkafedotova1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, будинок 45
Контактна особа: Федотова Юлія Павлівна
+380617822234
yulechkafedotova1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з грейдерування доріг із грунтовим покриттям м. Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: територія міста, місто Токмак, Запорізька область, 71700, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник зобов’язується оплатити послуги згідно акта виконаних робіт, за наявності коштів передбачених для виконання заходів протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання акта прийняття виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

13 листопада 2019 10:13
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "КОНТАКТ" ТОКМАЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32223640
Переможець 6 900,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 10:19

Документи

13 листопада 2019 10:19
Електронний підпис
13 листопада 2019 10:18
Договір від 13.11.2019

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 10:23
Договір від 13.11.2019 укладений
13 листопада 2019 10:22
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 14:38
Акт виконаних робіт від 11.12.2019 укладений
13 грудня 2019 14:33
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 10:21
Додаткова угода від 14.11.2019.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), та у зв’язку із зміною банківських реквізитів Виконавця, Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору № 149/19 від 13.11.2019 «Послуги з грейдерування доріг із грунтовим покриттям м. Токмак Запорізької області» та викласти реквізити Виконавця, що містяться в Розділі 7 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» у новій редакції; 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ № 149/19 від 13.11.2019 «Послуги з грейдерування доріг із грунтовим покриттям м. Токмак Запорізької області» зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її сторонами. 4. Додаткова угода складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу і є невід'ємною частиною Договору (14. Сума договору після внесення змін: 6900,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга).
Номер договору про закупівлю: 149/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 150,00 UAH)