Послуги у сфері розвитку Інтернету (послуги з доступу до мережі Інтернет) (бюджетні кошти)
Очікувана вартість
335 020,00 UAH
UA-2019-11-13-000327-c 94110ae0f67f41ce88dfc4d7339bdcb3
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Соколівський навчально-виховний комплекс (дошкільний навчальний заклад - заклад загальної середньої освіти) Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 26337820
Місцезнаходження замовника: 70031, Україна , Запорізька обл., с Соколівка, вул Першотравнева, 49
Контактна особа замовника: Біла Юлія Валентинівна
+380661095221
yuliya.bila@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 14:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 15:45
Очікувана вартість: 335 020,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 350,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги у сфері розвитку Інтернету (послуги з доступу до мережі Інтернет) (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70031, Україна, Запорізька область, село Соколівка, вул.Першотравнева 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72420000-0 — Послуги у сфері розвитку Інтернету

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Ціни на Послуги встановлюються в національній валюті України. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів. . Платіжні зобов’язання Замовника за цим Договором виникають у межах відповідних бюджетних асигнувань. Замовник проводить розрахунки з Виконавцем у відповідності до вимог пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акту прийому-здачі послуг (надалі – Акт) протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Акту прийому-здачі послуг. . У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані Послуги здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. У Замовника бюджетні зобов’язання за цим Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 листопада 2019 12:10
Електронний цифровий підпис
13 листопада 2019 12:01
Тендерна документація Соколівка Інтернет повторно.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-24-000004 ● 1c91b73d3e86499888e2090bf5a82d0e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-24
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-27 08:26:03
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ

24.01.2020 №9

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону процедури закупівлі ДК 021:2015: 72420000-0 — Послуги у сфері розвитку Інтернету (послуги з доступу до мережі Інтернет) (ID: UA-2019-11-13-000327-с), яка проводиться Соколівським навчально-виховним комплексом (дошкільний навчальний заклад - заклад загальної середньої освіти) Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 04 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Соколівський навчально-виховний комплекс (дошкільний навчальний заклад - заклад загальної середньої освіти) Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області, 26337820, Україна, с Соколівка, вул Першотравнева, 49
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги у сфері розвитку Інтернету (послуги з доступу до мережі Інтернет) (бюджетні кошти), 335020UAH, 72420000-0, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 94110ae0f67f41ce88dfc4d7339bdcb3, 2019-11-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 27 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій учасників торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - тендерна документація, ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 13.11.2019 № 9 Соколівського навчально-виховного комплексу (дошкільний навчальний заклад - заклад загальної середньої освіти) Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області (далі – Замовник), протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію переможця торгів – фізичної особи-підприємця Цибулі Олександра Володимировича; повідомлення про намір укласти договір; договір укладений за результатами процедури закупівлі від 16.12.2019 № 1912/13-01. Порушень не встановлено., 04 лютого 2020
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Цибулі Олександра Володимировича умовам тендерної документації та законодавству, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відсутні.

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 320 000,00
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАПОРОЖЕЦЬ ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 330 000,00
UAH з ПДВ
330 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 13:46
sign.p7s
28 листопада 2019 13:45
2019-cms.pdf
28 листопада 2019 13:43
sign.p7s
28 листопада 2019 13:42
сертификаты.pdf
28 листопада 2019 13:34
сертификаты.zip
28 листопада 2019 13:34
Уставные ФОП Цыбуля.pdf
28 листопада 2019 13:34
Тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2019 13:34
лист розясн. щодо ліцензії.jpg
28 листопада 2019 13:34
Інформаційна довідка.pdf
28 листопада 2019 13:34
згода з проектом договору.pdf
28 листопада 2019 13:34
Додаток 6 Договір.pdf
28 листопада 2019 13:34
Додаток 6 Договір без ціни.pdf
28 листопада 2019 13:34
договор словянка.pdf
28 листопада 2019 13:34
довкілля.pdf
28 листопада 2019 13:34
Довідка про працівників №2.jpg
28 листопада 2019 13:34
довідка про працівників №1.pdf
28 листопада 2019 13:34
Довідка МТБ.jpg
28 листопада 2019 13:34
довідка гарант.pdf
28 листопада 2019 13:34
відгук.jpg

Публічні документи

28 листопада 2019 11:41
пропозиція.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3379206135
Переможець 320 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 13:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3379206135
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 грудня 2019 11:58
Договір укладений
16 грудня 2019 11:50
sign.p7s зміни до договору
29 січня 2020 09:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 320 000,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку