15540000 – 5 Сирні продукти (Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності))
15540000-5 - Cheese products (Sour milk cheese (not less than 9% fat))
Очікувана вартість
4 680 000,00 UAH
UA-2019-11-13-000325-c bd0916659615454db523a905bab89ce4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження замовника: 36000, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа замовника: Олепір Дар’я Андріївна
+380532573136
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua
Official name: EC Educational Department of the Executive Committee of Poltava City Council
National ID: 02145725
Contact point: Olepir Darya Adndriivna
+380532573136
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2019 12:04
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2019 12:04
Початок аукціону: 20 січня 2020 14:17
Очікувана вартість: 4 680 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 13 листопада 2019 11:59
Enquiries until: 05 грудня 2019 12:04
Complaints submission until: до 11 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 грудня 2019 12:04

Information

Estimated total value: 4 680 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 23 400 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 140 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 кг
Сир кисломолочний (не ничже 9% жирності)(джерело фінансування – кошти місцевого бюджету, батьківська плата)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, заклади дошкільної освіти м. Полтави
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Cottage cheese (not less than 9% fat content) (source of funding - city budget)
CPV: 15540000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Товару по факту поставки Товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 грудня 2019 15:59
Електронний цифровий підпис
06 грудня 2019 15:50
Зміни до ТД сир кисломолочний.docx
06 грудня 2019 15:50
ТД сир к-м (2).docx
27 листопада 2019 17:21
Зміни до ТД.docx
06 грудня 2019 15:59
Електронний цифровий підпис
27 листопада 2019 17:23
Електронний цифровий підпис
13 листопада 2019 16:56
Електронний цифровий підпис
06 грудня 2019 15:50
Зміни до ТД сир кисломолочний.docx
06 грудня 2019 15:50
ТД сир к-м (2).docx
27 листопада 2019 17:21
ТД сир к-м.docx
13 листопада 2019 12:00
ТД сир к-м.docx
27 листопада 2019 17:21
Зміни до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фасовка поставки
Дата подання: 26 листопада 2019 17:39
Дата відповіді: 27 листопада 2019 10:40
Доброго дня. Яка вага одного замовлення на один заклад? Чи є якась кратність в замовленні?
Відповідь: Шановний учаснику! Всі вимоги до предмету закупівлі, дислокація закладів освіти, періодичність та умови доставки вказані в тендерній документації.
Мінімальне замовлення
Дата подання: 27 листопада 2019 10:52
Дата відповіді: 29 листопада 2019 09:18
Який розмір мінімального замовлення на один заклад?Даної інформації в тендерній документації немає. Ми випускаємо продукцію фасовану по 200г, 400г та вагову по 5кг. Ці позиції мають різну ціну, тому важливо розуміти яке може бути мінімальне замовлення. Дякую за відповідь
Відповідь: Мінімальні об’єми завезення швидкопсувної продукції визначаються на підставі заявок від закладів та вимог інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-000325-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 29 листопада 2019 18:48
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
13.11.2019 року на офіційному сайті Prozorro.gov.ua за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-13-000325-с) була розміщена інформація стосовно процедури закупівлі, в формі відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти» у кількості – 60000 кг., з бюджетом 4680000,00 грн. з ПДВ, строк поставки якого встановлений з моменту укладання договору і до 31.12.2020 року. В якості Замовника процедури закупівлі визначено ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради.
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю 15540000-5 — Сирні продукти (сир кисломолочний (не нижче 9% жирності)), (надалі «Тендерна документація»).
Проте, Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні умови щодо закупівлі та до її учасників, які не відповідають приписам законодавства, порушують права та охоронювані законом інтереси учасників.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон).
1. Щодо гарантії
Відповідно до п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 140 000,00 грн.
Для нерезидентів сума забезпечення тендерної пропозиції визначається як еквівалент зазначеної вище суми у валюті тендерної пропозиції, за курсом НБУ на момент оформлення забезпечення тендерної пропозиції.
Банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України та Додатку 6. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. У разі, коли предмет закупівлі складається з двох чи більше лотів, забезпечення тендерної пропозиції надається по кожному лоту окремо.
Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк.
Вважаємо, що розмір гарантії 140 000,00 грн. є надто великими, що заважає належним чином виконувати зобов’язання за договором публічної закупівлі, оскільки така велика сума буде замороженою на рахунку постачальника та не буде використовуватися у господарських операціях, що покладає додатковий фінансовий тягар на учасника. Так дискримінаційна вимога, повинна бути зменшена, або скасована взагалі.
2. Про еквівалент
Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2 тендерної документації.
Замовник зазначає вимоги до предмета закупівлі відповідно з частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, стандарт (ГОСТ, ДСТУ, тощо), технічні умови, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»».
Вважаємо, що останній абзац цього пункту визначений некоректно відповідно до приписів п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, шо «технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
В той же час Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Тому пропонуємо виключити абзац 3 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» з Тендерної документації.
3. Про помилки
Згідно з п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено: «Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- технічні помилки та описки, відсутність сторінок, підписів, печаток на окремих документах;
- технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
- відсутність інформації, яка вимагається, в документі тендерної пропозиції, якщо така інформація зазначена в іншому документі тендерної пропозиції;
- інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст».
Вважаємо некоректним та дискримінаційним встановлення Замовником можливості надання учасниками закупівлі тендерних пропозицій з відсутніми сторінками, оскільки це може бути інструментом маніпуляцій з боку недобросовісних учасників, які зокрема можуть посилатися на присутність певної інформації саме на цих сторінках при виникненні спірних ситуацій та оцінки їх пропозицій.
Пропонуємо виключити з абз.1 п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації критерій «відсутність сторінок» як формальну (несуттєву) помилку, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та яка, нібито не впливає на зміст пропозиції.
4. Сума договору
Відповідно до п.4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації, «Істотними умовами договору є:
- предмет договору,
- сума договору,
- строк (термін) поставки товарів/надання послуг/виконання робіт,
- строк дії договору
Істотні умови договору включаються до договору про закупівлю, визначено у проекті договору, що є додатком до цієї тендерної документації».
Аналогічний термін «сума договору» використовується й у п.п. 3.1, 3.2 проекту договору (додаток 3 до тендерної документації).
В той же час, відповідно до ст.180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Ціна у господарському договорі визначається в порядку, встановленому цим Кодексом, іншими законами, актами Кабінету Міністрів України. За згодою сторін у господарському договорі може бути передбачено доплати до встановленої ціни за продукцію (роботи, послуги) вищої якості або виконання робіт у скорочені строки порівняно з нормативними.
Таким чином пропонуємо внести зміни до п.4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації та п.п. 3.1, 3.2 проекту договору (додаток 3 до тендерної документації), замінивши термін «сума договору» терміном «ціна договору».
5. Щодо Графіку постачання
Відповідно до стовбця «періодичність» Графіку постачання, що зазначений у таблиці «Додаткова інформація щодо предмету закупівлі. Основні вимоги до предмету закупівлі, строків та умов його постачання» (додаток 2 до тендерної документації) встановлено «два рази на тиждень». Але Замовником не враховано, що заклади освіти на які повинно постачатися продукція не працюють постійно. Замовником не враховані вихідні та святкові дні, коли Учасник фактично буде мати змоги постачати продукцію оскільки її не буде кому приймати.
Пропонуємо до стовбця «періодичність» Графіку постачання, що зазначений у таблиці «Додаткова інформація щодо предмету закупівлі. Основні вимоги до предмету закупівлі, строків та умов його постачання» (додаток 2 до тендерної документації) внести зміни, доповнивши критерій «два рази на тиждень» визначенням «за виключенням вихідних та святкових днів».
6. Щодо орієнтовної форми
Згідно з абз.2 п.п.1.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі» Інформації щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам (додаток 5 до тендерної документації) встановлений перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, а саме «Скан - копія довідки від учасника в довільній формі про виконання аналогічного договору (ів) із зазначенням назви, адреси, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) контрагента та інформації про договір (предмет закупівлі, номер, дата).
Зразок (орієнтовна форма) довідки щодо відомостей про виконання аналогічних договорів із зазначенням назв, адрес, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) та контактних телефонів Контрагентів та інформації про договір (предмет закупівлі, номер, дата) (п.1.1 додатку 1 тендерної документації)».
Але додаток 1 тендерної документації не містить п.1.1.
Пропонуємо виключити вимогу про посилання п.1.1 додатку 1 тендерної документації з абз.2 п.п.1.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі» Інформації щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам (додаток 5 до тендерної документації).
7. Щодо строків надання інформації
Згідно з п.п. 4.3. п.4. Інформації щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам (додаток 5 до тендерної документації) Учасник-переможець тендерної процедури у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір повинен надати Замовнику документи: Інформацію про стан заборгованості з податків, зборів, платежів, що видана/отримана після дати оприлюднення повідомлення про намір - оригінал або нотаріально завірену копію або копію або електронну версію документу.
В той же час, зазначений строк є недостатнім для надання такої інформації, оскільки строк обробки інформації органами державної фіскальної служби складає 5 днів з моменту звернення.
Вважаємо за необхідне, з врахуванням строку, встановленого ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», встановити строк для надання Інформації про стан заборгованості з податків, зборів, платежів, що видана/отримана після дати оприлюднення повідомлення про намір - оригінал або нотаріально завірену копію або копію або електронну версію документу не менше ніж 20 днів.
8. Щодо строків надання інформації
Згідно з п.п.5 п.4. Інформації щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам (додаток 5 до тендерної документації) факт неотримання замовником протягом 14 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (кінцевий час подання розраховується згідно встановленого Правилами внутрішнього трудового розпорядку замовника) 2-х екземплярів проекту договору про закупівлю з додатками є відмовою учасника від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тягне за собою наслідки, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо за необхідне, з врахуванням строку, встановленого ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», встановити строк, з яким повязувати з відмовою учасника від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та застосування наслідків, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» - неотримання замовником протягом не менше ніж 20 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (кінцевий час подання розраховується згідно встановленого Правилами внутрішнього трудового розпорядку замовника) 2-х екземплярів проекту договору про закупівлю з додатками.
На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»

ПРОСИМО:

1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю вимогу.
2. Внести зміни до тендерної документації а саме:
2.1. Істотним чином зменшити розмір гарантії, що визначений у п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
2.2. Виключити з Тендерної документації абзац 3 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», відповідно до якого «У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, стандарт (ГОСТ, ДСТУ, тощо), технічні умови, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»».
2.3. Виключити з абз.1 п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації критерій «відсутність сторінок» як формальну (несуттєву) помилку, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та яка, нібито не впливає на зміст пропозиції.
2.4. Внести зміни до п.4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації та п.п. 3.1, 3.2 проекту договору (додаток 3 до тендерної документації), замінивши термін «сума договору» терміном «ціна договору».
2.5. До стовбця «періодичність» Графіку постачання, що зазначений у таблиці «Додаткова інформація щодо предмету закупівлі. Основні вимоги до предмету закупівлі, строків та умов його постачання» (додаток 2 до тендерної документації) внести зміни, доповнивши критерій «два рази на тиждень» визначенням «за виключенням вихідних та святкових днів».
2.6. Виключити вимогу про посилання п.1.1 додатку 1 тендерної документації з абз.2 п.п.1.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі» Інформації щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам (додаток 5 до тендерної документації).
2.7. З врахуванням строку, встановленого ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», встановити строк для надання Інформації про стан заборгованості з податків, зборів, платежів, що видана/отримана після дати оприлюднення повідомлення про намір - оригінал або нотаріально завірену копію або копію або електронну версію документу не менше ніж 20 днів.
2.8. З врахуванням строку, встановленого ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», встановити строк, з яким пов’язувати з відмовою учасника від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та застосування наслідків, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» - неотримання замовником протягом не менше ніж 20 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (кінцевий час подання розраховується згідно встановленого Правилами внутрішнього трудового розпорядку замовника) 2-х екземплярів проекту договору про закупівлю з додатками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2019 16:44
1. Щодо гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції в грошовому виразі відповідає ч.1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не перевищує 3% від очікуваної вартості закупівлі. Дана вимога відповідає Закону та її не можна вважати дискримінаційною.

2. Про еквівалент
Тендерної документації будуть внесені зміни.

3. Про допущення учасниками формальних (несуттєвих помилок)
Щодо п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації будуть внесені зміни .

4. З юридичної точки зору поняття “ціна” (договірна ціна) визначається як певна сума грошових коштів, які контрагент зобов’язується передати іншому контрагенту за виконання ним своїх зобов’язань за договором. Крім того в ЗУ «Про публічні закупівлі» є посилання саме на суму, визначену в договорі. Тому Замовник вважає правомірним застосування терміну «сума договору»

5. Щодо графіка постачання
До Тендерної документації будуть внесені зміни .

6. Щодо орієнтовної форми
До Додатку 5 тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

7.Щодо строків надання інформації
Відповідно до Вашої вимоги Замовник повинен «встановити строк для надання Інформації про стан заборгованості з податків, зборів, платежів, що видана/отримана після дати оприлюднення повідомлення про намір - оригінал або нотаріально завірену копію або копію або електронну версію документу не менше ніж 20 днів.». Відповідно до ч.2 с.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з Учасником не пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Надання Учасником зазначеної інформації після укладення договору вважаємо недоцільним.

8.Щодо строків надання інформації
Дана вимога замовника не суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі»

Актуальні тендери

До пошуку