Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Знищувач документів (шредер)
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-11-13-000301-c ● 47e13529a9d246c486d7c2f8b3ce42f5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент агропромислового розвитку Запорізької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 00731270 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, пр. Соборний, 164 |
Контактна особа: |
Бондар Олена Іванівна +380612246665 daprzoda2390311@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2019 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2019 11:51 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2019 11:51 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2019 15:48 |
Очікувана вартість: | 9 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Знищувач документів (шредер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69107, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд. 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Накладна | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 11:46 |
Proekt-dogovoru.doc |
13 листопада 2019 11:46 |
Cinova-propoziciya.doc |
13 листопада 2019 11:46 |
Ogoloshennya.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 листопада 2019 10:47
Дата відповіді: 14 листопада 2019 11:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналоги не допускаються.
До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.
Пропозиція ФОП неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна.
Ціни всіх учасників розглядаються як остаточні ( з врахуванням ПДВ чи без ПДВ).
До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.
Пропозиція ФОП неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна.
Ціни всіх учасників розглядаються як остаточні ( з врахуванням ПДВ чи без ПДВ).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" #31799566 |
Переможець |
8 001,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 10:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Видаткова накладна | укладений |
06 грудня 2019 14:05
|
Договір | укладений |
03 грудня 2019 13:55
|