Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33770000-8 «Папір санітарно-гігієнічного призначення» (Підгузки для дорослих Smаll, Підгузки для дорослих Мedium, Підгузки для дорослих Large)
Очікувана вартість
88 938,00 UAH
UA-2019-11-13-000295-b 18f6956c775045ec9daca269c83fbd62
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міхова Наталія Вікторівна

+380664503682 knpemp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Енергодарської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 42037326
Місцезнаходження: 71502, Україна , Запорізька обл., Місто Енергодар, вулица Курчатова 11
Контактна особа: Міхова Наталія Вікторівна
+380664503682
knpemp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 14:45
Очікувана вартість: 88 938,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 444,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1050 од
Підгузки для дорослих Smаll
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, проспект Будівельників, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
3300 од
Підгузки для дорослих Мedium
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, проспект Будівельників, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
6000 од
Підгузки для дорослих Large
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, проспект Будівельників, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-000295-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БЛУМІ", Код ЄДРПОУ:39215751
Дата подання: 06 грудня 2019 16:25
Невідповідність пропозиції Учасника
Шановний Замовнику!
Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "Альтернатива Трейд" як таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації. 1. Згідно п.2 Додатку №4 Учасник повинен надати в складі пропозиції оригінал листа-згоди від уповноваженої особи Учасника на підпис документів тендерної пропозиції на обробку наявних персональних даних . Порожні форми листа-згоди заповнюються уповноваженою особою Учасника власноручно. У листі №5/25/11 від 25.11.2019р Учасника ТОВ "Альтернатива Трейд" порожні форми запонені НЕ ВЛАСНОРУЧНО, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Згідно п.4 ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати довідку довільної форми про посадову особу або уповноважену особу Учасника. В довідці обов'язково зазначається повністю прізвище, ім’я, по батькові, посада уповноваженої особи Учасника та реквізити (назва, дата і номер) документу, що підтверджує повноваження. В довідці №16/25/11 від 25.11.2019р Учасника ТОВ "Альтернатива Трейд" ВІДСУТНІ обов'язкові реквізити (назва, дата і номер) документу, що підтверджує повноваження, що не відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, пропозиція ТОВ "Альтернатива Трейд" підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам тендерної документації (на підставі п.4 ч.1 статті 30 Закону)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 грудня 2019 16:25
Шановний учаснику!
Згідно розділу ІІІ тендерної документації: Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію Учасника при виявленні формальних (несуттєвих) помилок незначного характеру, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Так Рішенням тендерного комітету перелічені Вами підстави для відхилення пропозиції Учасника, були віднесени до формальних та несуттєвих, які не впливають на зміст пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що тендерною документацією Замовника також передбачено, що до технічних помилок та описок також відноситься: "зазначення неповного переліку інформації у певному документі, всупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника". Інформація, що не зазначена Учасником в довідці про посадову особу міститься в наданому Учасником сканованому оригіналі довіреності №03/19 від 02.01.2019 р. Враховуючи викладене, ваша вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-11-13-000295-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БЛУМІ", Код ЄДРПОУ:39215751
Дата подання: 13 грудня 2019 09:58
ПОВТОРНО! Невідповідність пропозиції Учасника та бездіяльність Замовника
Шановний Замовнику!
ПОВТОРНО! Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "Альтернатива Трейд" як таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
1. Згідно п.2 Додатку №4 Учасник повинен надати в складі пропозиції оригінал листа-згоди від уповноваженої особи Учасника на підпис документів тендерної пропозиції на обробку наявних персональних даних. Порожні форми листа-згоди заповнюються уповноваженою особою Учасника власноручно.
У листі №5/25/11 від 25.11.2019р Учасника ТОВ "Альтернатива Трейд" порожні форми заповнені НЕ ВЛАСНОРУЧНО, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Згідно п.4 ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати довідку довільної форми про посадову особу або уповноважену особу Учасника. В довідці ОБОВ’ЯЗКОВО зазначається повністю прізвище, ім’я, по батькові, посада уповноваженої особи Учасника та реквізити (назва, дата і номер) документу, що підтверджує повноваження. В довідці №16/25/11 від 25.11.2019р Учасника ТОВ "Альтернатива Трейд" відсутні ОБОВ’ЯЗКОВІ реквізити (назва, дата і номер) документу, що підтверджує повноваження, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Ваше посилання що це є формальні (несуттєві) помилки незначного характеру не відповідають дійсності, оскільки це не є орфографічною помилкою, це є прямим порушенням вимог тендерної документації, оскільки тендерна документація містить ОКРЕМІ ВИМОГИ до документів, які не були виконані ТОВ "Альтернатива Трейд".
Таким чином, в розумінні Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 року N 2210-III ми визначаємо узгодженими діями щодо укладання угоди з ТОВ "Альтернатива Трейд" та погоджену конкурентну поведінку – бездіяльність замовника. Антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції, зокрема, антиконкурентними узгодженими діями визнаються узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів (змова на тендері).
Таким чином, просимо відхилити пропозицію ТОВ "Альтернатива Трейд", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації (на підставі п.4 ч.1 статті 30 Закону).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2019 13:31
Шановний Учаснику!
Надаємо Вам повторну відповідь: згідно умов тендерної документації Замовника, формальними (несуттєвими) помилками не є лише орфографічні помилки, які дійсно не були допущені в пропозиції Учасника, що визначений як Переможець процедури закупівлі. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, наприклад:
 окремі документи тендерної пропозиції, що розробляє самостійно Учасник торгів, не містять підпису уповноваженої особи, печатки Учасника (у разі її використання), вихідного номеру, дати чи подані не на фірмовому бланку;
 замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав аналогічний за змістом документ з іншою назвою: «лист-пояснення», «інформаційний лист» тощо;
 зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або наявність технічних помилок – втрата окремої букви, зайва буква або букви поміняні місцями;
 зазначення неповного переліку інформації у певному документі, всупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію Учасника при виявленні формальних (несуттєвих) помилок незначного характеру, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету.
Замовник не вбачає підстав для відміни рішення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Альтернатива Трейд 88 435,50
UAH з ПДВ
83 304,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЛУМІ" 88 804,50
UAH з ПДВ
83 313,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 09:56
Електронний підпис
04 грудня 2019 09:46
довідки переможець.pdf
29 листопада 2019 16:00
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:50
оновлена пропозиція.pdf
27 листопада 2019 10:57
Електронний підпис
27 листопада 2019 10:55
ТД Енергодар Листопад 2019.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 16:53
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:49
згода договір.pdf
27 листопада 2019 16:23
цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2019 16:23
установчі документи.pdf
27 листопада 2019 16:23
технічна частина.pdf
27 листопада 2019 16:23
кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альтернатива Трейд

ТОВ "БЛУМІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Альтернатива Трейд
#37878035
Переможець 83 304,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 11:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альтернатива Трейд
#37878035
83 304,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:40
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 10:21
Договір №114 від 16.12.2019 укладений
16 грудня 2019 10:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 83 304,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 449,79 UAH)