Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфікуючі засоби
Очікувана вартість
60 500,00 UAH
UA-2019-11-13-000227-a 473248ebd50147e386d012764f540cf9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Київський міський пологовий будинок

polbyd6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6
Код ЄДРПОУ: 23494298
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Контактна особа: Київський міський пологовий будинок
polbyd6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 11:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 14:47
Початок аукціону: 21 листопада 2019 14:47
Очікувана вартість: 60 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 302,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


1. Санімакс 1 л - 50л; 2. Санітаб таб 1кг - 30кг; 3. Дезекон ОМ 1л - 20л. Згідно Додатку технічної характеристики засобів. Обов'язково гарантійний лист від виробника - 1 шт; сертифікат - 20 шт; регламент - 20 шт).Закупівля у зв'язку з нагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти (У ЗВ'ЯЗКУ З ВУЗЬКИМ ПІД'ЇЗДОМ ДО ПОЛОГОВОГО БУДИНКУ, ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПЕРЕВІЗНИКІВ ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕ ОБИРАТИ ВЕЛИКОГАБАРИТНИЙ ТРАНСПОРТ ДЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРУ, ДЛЯ УНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ПРИ ВИВАНТАЖЕННІ); 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку та надання якісного медичного обслуговування! 8. Накладні та договір з відкритою датою. 9. Наявність складу в Києві!!!!!!!!. 10. В комерційній пропозиції вказати виробника. 11. Зразки на запит обов’язкові
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Дезінфікуючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  27 листопада 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 10:02
Вимоги до Учасника торгів пр.фарм.doc
13 листопада 2019 10:02
В тендер_САНІТАБ ТАБ.doc
13 листопада 2019 10:02
В тендер_Санімакс.rtf
13 листопада 2019 10:02
В тендер_ДезЕкон ОМ .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-13-000227-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 18 листопада 2019 10:54
Вимога щодо внесення змін в документацію
Шановний Замовнику! В пункті 5.1. Вимоги до Учасника торгів пр.фарм предмету закупівлі Дезінфікуючі засоби (UA-2019-11-13-000227-a) зазначено: «Еквівалент не пропонувати! Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. № 10 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок)…».

Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».

Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. При цьому сама Інструкція, виключила неоднозначний вираз «або еквівалент», але ніяким чином не змінився Закон України «Про публічні закупівлі», який є єдиним документом. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник зазначив, що аналоги та еквіваленти не передбачено. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.

Зазначення найменувань засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.

З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу (Еквіваленти не пропонувати) та передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в в закупівелі (UA-2019-11-13-000227-a).

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2019 15:08
Зміст Вашого оскарження свідчить про намагання підмінити законне право Замовника обирати предмет закупівлі та його характеристики власним хибним трактуванням терміну «дискримінація» і звинуваченнями Замовника у дискримінації учасників закупівлі.
Вважаємо за необхідне підкреслити, що Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
В оголошеній закупівлі Замовником була передбачена закупівля конкретних дезінфікуючих засобів без пропонування еквівалентів.
Ваша оскарження виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушення до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
Розгорнути Згорнути
Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше оскарження повідомляємо наступне.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 19 782,00
UAH з ПДВ
19 782,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сєра Катерина Юріївна 58 800,00
UAH з ПДВ
58 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 15:33
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 19:28
Електронний підпис
19 листопада 2019 19:27
Інструкція Санімакс.pdf
19 листопада 2019 19:27
Гіг.висновок Санімакс.pdf
19 листопада 2019 19:27
Сертифікат якості Санімакс.pdf
19 листопада 2019 19:27
Інструкція на Санітаб.pdf
19 листопада 2019 19:27
Висновок Санітаб.pdf
19 листопада 2019 19:27
Сертифікат якості Санітаб.pdf
19 листопада 2019 19:27
МВ ДезЕкон Ом.pdf
19 листопада 2019 19:27
Гіг.висновок ДезЕкон Ом.pdf
19 листопада 2019 19:27
Витяг ЄДР.pdf
19 листопада 2019 19:27
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ФОП Сєра Катерина Юріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 19 782,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 11:32
ФОП Сєра Катерина Юріївна
#3143513108
Переможець 58 800,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 11:34

Документи

25 листопада 2019 11:32
Рішення 100 ІМЕД.doc

Документи

25 листопада 2019 11:34
101.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сєра Катерина Юріївна
#3143513108
58 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2019 11:34
101.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 15:07
дог 385 сєра.pdf укладений
09 грудня 2019 15:06