Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Сервісне обслуговування (у т.ч. капітальний ремонт елегазових генераторних вимикачів ВГ1-8 типу HGI-3 (8 шт.) філії "Середньодніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго").
ДК CPV 021:2015, code 50530000-9 Repair and maintenance services of machinery (Maintenance servicing (including overhaul) of SF-6 generator circuit breakers ВГ1-8 of HGI-3 type (8 pcs.) at the Affiliate “Seredniodniprovska HPP” of PJSC “Ukrhydroenergo”).
Очікувана вартість
37 530 000,00 UAH
UA-2019-11-13-000063-a 33df70861bac48eda7c286dff3eaf1fc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

– Перегонцев О.В. – начальник відділу ремонтів; тел. +38 04596 58 591 (надання роз’яснень учасникам на запитання, що стосуються технічного завдання); – Гринюк А.В. – начальник відділу документального супроводу закупівель; тел. +38 04596 58 357 (надання роз’яснень учасникам на запитання, що стосуються підготовки тендерних пропозицій).

0459658620
+380459658357
+380459658471
+380459658511
tenderist140303@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПрАТ "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська область обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300
Контактна особа: – Перегонцев О.В. – начальник відділу ремонтів; тел. +38 04596 58 591 (надання роз’яснень учасникам на запитання, що стосуються технічного завдання); – Гринюк А.В. – начальник відділу документального супроводу закупівель; тел. +38 04596 58 357 (надання роз’яснень учасникам на запитання, що стосуються підготовки тендерних пропозицій).
0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511
tenderist140303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PJSC “Ukrhydroenergo”
National ID: 20588716
Contact point: - О.V. Peregontsev – Head of Repair Unit; tel. +38 04596 58 591 (provision of clarifications to the Participants of the Procurement procedure regarding the Technical Specification); - A.V. Hryniuk – Head of Procurement Documentation Support Unit; tel. +38 04596 58 357 (provision of clarifications to the Participants of the Procurement procedure regarding preparation of their Tenders).
0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511
tenderist140303@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 08:52
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 09:00
Очікувана вартість: 37 530 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1125900 UAH
Publication date: 13 листопада 2019 08:52
Enquiries until: 06 грудня 2019 09:00
Complaints submission until: до 12 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 37 530 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 375 300 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Scope of the procurement
План закупівель № UA-P-2019-10-11-003770-b
Procurement Plan № UA-P-2019-10-11-003770-b
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Сервісне обслуговування (у т.ч. капітальний ремонт елегазових генераторних вимикачів ВГ1-8 типу HGI-3 (8 шт.) філії "Середньодніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго").
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

ДК CPV 021:2015, code 50530000-9 Repair and maintenance services of machinery (Maintenance servicing (including overhaul) of SF-6 generator circuit breakers ВГ1-8 of HGI-3 type (8 pcs.) at the Affiliate “Seredniodniprovska HPP” of PJSC “Ukrhydroenergo”).
CPV: 50530000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перший етап здійснюється (за умови отримання технічного Звіту про виконаний ремонт) у розмірі 75 відсотків (мінус аванс) від ціни поставлених витратних матеріалів, обов’язкових і рекомендованих запасних частин, які поставляються із-за кордону, та наданих послуг з ремонту і технічного обслуговування протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку-фактури; . Замовник може перерахувати Виконавцю авансовий платіж у розмірі 30% вартості витратних матеріалів, обов’язкових і рекомендованих запасних частин, які будуть закуповуватись та поставлятися Виконавцем із-за кордону. В якості забезпечення Виконавець надає Замовнику на паперовому носії належним чином оформлену безумовну і безвідкличну банківську гарантію на авансовий платіж в сумі, яка дорівнює авансовому платежу. Авансовий платіж сплачується Замовником протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання від Виконавця рахунку-фактури та банківської гарантії на авансовий платіж. Виконавець надає Замовнику банківську гарантію на авансовий платіж та рахунок-фактуру протягом 15 (п’ятнадцяти) днів після отримання письмового Повідомлення Замовника про готовність до виконання цього Договору. Авансовий платіж може бути перерахований в залежності від наявності реального фінансування Замовника. У разі неперерахування авансового платежу протягом 20 (двадцяти) банківських днів, Замовник зобов’язаний повернути Виконавцю банківську гарантію на авансовий платіж. Пiсляоплата 45 Банківські 75
Iнша подія Другий етап здійснюється у розмірі 25 відсотків від ціни поставлених витратних матеріалів, обов’язкових і рекомендованих запасних частин, які поставляються із-за кордону, та наданих послуг з ремонту і технічного обслуговування - здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Виконавцем усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу. Пiсляоплата 15 Банківські 25

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 08:56
Додаток №1.doc
13 листопада 2019 08:56
Додаток №2.doc
13 листопада 2019 08:56
Додаток №3.doc
13 листопада 2019 08:56
Додаток №4.doc
13 листопада 2019 08:56
Додаток №5.docx
13 листопада 2019 08:56
Додаток №6.doc
13 листопада 2019 08:56
Додаток №7.docx
13 листопада 2019 08:56
Тендерна документація.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій