Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

мережеве обладнання для КЗШ 34, КЗШ 97, КГ 49
Очікувана вартість
95 490,00 UAH
UA-2019-11-12-003974-b 00e29f8776ce41308f214291c25eaf89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасюк Інна Вікторівна

+380671331746 jovtnvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна Вікторівна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 21:10
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 22:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 14:18
Очікувана вартість: 95 490,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 477,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32410000-0: Локальні мережі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 шт
мережеве обладнання для КЗШ 34, КЗШ 97, КГ 49
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32410000-0 — Локальні мережі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2019 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2019 12:21
ПЕРЕЛІК ЗМІН роут.docx
17 листопада 2019 12:21
TD2019 роутер 49,34,97.docx
17 листопада 2019 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 21:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2019 12:21
ПЕРЕЛІК ЗМІН роут.docx
17 листопада 2019 12:21
TD2019 роутер 49,34,97.docx
12 листопада 2019 21:07
TD2019 роутер 49,34,97.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 09:28
Дата відповіді: 17 листопада 2019 12:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зміст поставленого питання свідчить про те, що запитувач не ознайомився з тендерною документацією. Пропонуємо учаснику уважно ознайомлюватись з тендерною документацією перш ніж звертатись до замовника з запитаннями щодо її вимог.
Роз'яснюємо, що до участі в торгах допускаються товари, що відповідають технічним вимогам, наведеним в документації, незалежно від виробника, торгової марки чи моделі. Якщо в документації наведено певну конкретну модель (торгову марку тощо) - таке обладнання повністю влаштовує замовника за своїми характеристиками, при цьому учасники можуть запропонувати будь-яке аналогічне обладнання іншого виробника/моделі/торгової марки, за умови збереження загальної працездатності обладнання та можливості його використання за призначенням.
Щодо питання про участі в закупівлі учасника-фізичної особи-підприємця - неплатника податку на додану вартість, роз'яснюємо запитувачу, що жодних пільг чи переваг учасникам в залежності від їх статусу платника податків ані законом ані тендерною документацією не передбачено. Пропозиції всіх учасників розглядаються однаково, без умовного додавання чи віднімання податків, виходячи з загальної ціни пропозиції учасника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-02-000030 ● 232f7177b31347bc86944432dd34145c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2019 18:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

11.12.2019 № 209

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.12.2019 № 209

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2019-11-12-003974-b
12.11.2019 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
(код ЄДРПОУ (код ЄДРПОУ 02142282) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK2-17_2)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-12 18:15:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 32410000-0 - Локальні мережі (оголошення за номером ID: UA-2019-11-12-003974-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Згідно з частиною четвертою статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник, під час укладання договору про закупівлю змінив істотні умови, а саме:
- виключено пункт 2.2 договору стосовно включення у вартість товару упаковки, доставки, монтажу, підключення та тестування обладнання у Замовника;
- змінено пункт 3.2 договору в частині поставки товару;
- змінено пункти 5.4 та 5.5 в частині розміру штрафу;
- виключено пункти 5.6 та 5.7 стосовно штрафних санкцій, врегулювання спорів та претензій.
Відповідно до частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Чому умови укладеного договору про закупівлю від 10.12.2019 №427 відрізняються від змісту тендерної пропозиції ФОП Якубинська Г.М.?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-16 09:25:38

Відповідь на запит

Замовник повідомляє про приведення умов договору у відповідність з умовами тендерної документації

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом підписання додаткової угоди до договору до початку виконання зобов'язань за договором. Додаткова угода оприлюднена в строки встановлені ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі". Сканована копія додаткової угоди додається у вкладенні.

2019-12-19 08:43:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНТАКТУУМ" 59 490,78
UAH з ПДВ
59 490,78
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БУЛАТОВ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ" 95 400,00
UAH з ПДВ
95 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Якубинська Г.М 95 473,50
UAH з ПДВ
95 473,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Береза Денис Віталійович 95 490,00
UAH з ПДВ
95 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 17:55
Електронний підпис
27 листопада 2019 17:49
цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2019 17:49
технічні характеристики.pdf
27 листопада 2019 17:49
статут.pdf
27 листопада 2019 17:49
Протокол загальних зборів.pdf
27 листопада 2019 17:49
НДС.pdf
27 листопада 2019 17:49
Інформація учасника.pdf
27 листопада 2019 17:49
Договір.pdf
27 листопада 2019 17:49
Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2019 17:49
гарантийный Asus.jpg
27 листопада 2019 17:49
Eltekc_TP-Link.jpg

Публічні документи

27 листопада 2019 18:34
Електронний підпис
27 листопада 2019 18:31
Додаток 6 ПДФ.pdf
27 листопада 2019 18:31
Додаток 5 ПДФ - технічні.pdf
27 листопада 2019 18:31
Додаток 4 ПДФ - ст 17.pdf
27 листопада 2019 18:31
Додаток 3 ПДФ - кваліфікація.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 20:01
Електронний підпис

Публічні документи

26 листопада 2019 19:13
матеріально-технічна база.pdf
26 листопада 2019 19:13
Інформація про учасника.pdf
26 листопада 2019 19:13
Згода на обробку даних.pdf
26 листопада 2019 19:13
Захист довкілля.pdf
26 листопада 2019 19:13
Довідка.pdf
26 листопада 2019 19:13
Довідка ст.17.pdf
26 листопада 2019 19:13
Паспорт та ІПН.pdf
26 листопада 2019 19:13
Довідка.pdf
26 листопада 2019 19:13
Довідка банкрутство.pdf
26 листопада 2019 19:13
Витяг єдиного податку.pdf
26 листопада 2019 19:13
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТАКТУУМ"

ФОП "БУЛАТОВ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП Якубинська Г.М

ФОП Береза Денис Віталійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТАКТУУМ"
#37571013
Відхилено 59 490,78
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 20:15
ФОП "БУЛАТОВ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ"
#3174216094
Відхилено 95 400,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 20:16
ФОП Якубинська Г.М
#2885307749
Переможець 95 473,50
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 20:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 20:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Якубинська Г.М
#2885307749
95 473,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:57
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 13:15
429 (2).PDF зміни до договору
13 грудня 2019 13:15
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 13:13
ДУ № 1 дог № 429 (10.12.2019) (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2019 13:13
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 17:31
договір № 429 від 10.12.2019.pdf укладений
10 грудня 2019 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни вносяться з урахуванням умов проведеного тендеру та відповідно до п.8.1. Договору
Номер договору про закупівлю: № 429
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни вносяться з урахуванням умов проведеного тендеру та відповідно до п.8.1. Договору
Номер договору про закупівлю: № 429
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 95 473,50
UAH (в тому числі ПДВ 15 912,25 UAH)