мережеве обладнання для КЗШ 34, КЗШ 97, КГ 49
Очікувана вартість
95 490,00 UAH
UA-2019-11-12-003974-b 00e29f8776ce41308f214291c25eaf89
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна Вікторівна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 22:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 14:18
Очікувана вартість: 95 490,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 477,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 шт
мережеве обладнання для КЗШ 34, КЗШ 97, КГ 49
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32410000-0 — Локальні мережі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 листопада 2019 12:21
Електронний цифровий підпис
17 листопада 2019 12:21
ПЕРЕЛІК ЗМІН роут.docx
17 листопада 2019 12:21
TD2019 роутер 49,34,97.docx
17 листопада 2019 12:21
Електронний цифровий підпис
12 листопада 2019 21:07
Електронний цифровий підпис
17 листопада 2019 12:21
ПЕРЕЛІК ЗМІН роут.docx
17 листопада 2019 12:21
TD2019 роутер 49,34,97.docx
12 листопада 2019 21:07
TD2019 роутер 49,34,97.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 09:28
Дата відповіді: 17 листопада 2019 12:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зміст поставленого питання свідчить про те, що запитувач не ознайомився з тендерною документацією. Пропонуємо учаснику уважно ознайомлюватись з тендерною документацією перш ніж звертатись до замовника з запитаннями щодо її вимог.
Роз'яснюємо, що до участі в торгах допускаються товари, що відповідають технічним вимогам, наведеним в документації, незалежно від виробника, торгової марки чи моделі. Якщо в документації наведено певну конкретну модель (торгову марку тощо) - таке обладнання повністю влаштовує замовника за своїми характеристиками, при цьому учасники можуть запропонувати будь-яке аналогічне обладнання іншого виробника/моделі/торгової марки, за умови збереження загальної працездатності обладнання та можливості його використання за призначенням.
Щодо питання про участі в закупівлі учасника-фізичної особи-підприємця - неплатника податку на додану вартість, роз'яснюємо запитувачу, що жодних пільг чи переваг учасникам в залежності від їх статусу платника податків ані законом ані тендерною документацією не передбачено. Пропозиції всіх учасників розглядаються однаково, без умовного додавання чи віднімання податків, виходячи з загальної ціни пропозиції учасника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-02-000030 ● 232f7177b31347bc86944432dd34145c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-11 18:30:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

11.12.2019 № 209

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.12.2019 № 209

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2019-11-12-003974-b
12.11.2019 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
(код ЄДРПОУ (код ЄДРПОУ 02142282) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK2-17_2)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-12 18:15:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 32410000-0 - Локальні мережі (оголошення за номером ID: UA-2019-11-12-003974-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Згідно з частиною четвертою статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник, під час укладання договору про закупівлю змінив істотні умови, а саме:
- виключено пункт 2.2 договору стосовно включення у вартість товару упаковки, доставки, монтажу, підключення та тестування обладнання у Замовника;
- змінено пункт 3.2 договору в частині поставки товару;
- змінено пункти 5.4 та 5.5 в частині розміру штрафу;
- виключено пункти 5.6 та 5.7 стосовно штрафних санкцій, врегулювання спорів та претензій.
Відповідно до частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Чому умови укладеного договору про закупівлю від 10.12.2019 №427 відрізняються від змісту тендерної пропозиції ФОП Якубинська Г.М.?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-16 09:25:38

Відповідь на запит

Замовник повідомляє про приведення умов договору у відповідність з умовами тендерної документації

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом підписання додаткової угоди до договору до початку виконання зобов'язань за договором. Додаткова угода оприлюднена в строки встановлені ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі". Сканована копія додаткової угоди додається у вкладенні.

2019-12-19 08:43:07

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ, 02142282, Україна, Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: мережеве обладнання для КЗШ 34, КЗШ 97, КГ 49, 95490UAH, 32410000-0, ДК021, 37, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 00e29f8776ce41308f214291c25eaf89, 2019-11-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 11 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ТОВ «КОНТАКТУУМ», ФОП Булатов Є. С., ФОП Якубинська Г.М., протокол (рішення) Замовника від 29.11.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 10.12.2019 №429, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що тендерні пропозиції ТОВ «КОНТАКТУУМ», ФОП Булатов Є. С. відхилені Замовником правомірно. Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK2-17_2) – не підтверджено. Згідно з частиною четвертою статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник, під час укладання договору про закупівлю змінив істотні умови, а саме: - виключено пункт 2.2 договору стосовно включення у вартість товару упаковки, доставки, монтажу, підключення та тестування обладнання у Замовника; - змінено пункт 3.2 договору в частині поставки; - змінено пункти 5.4 та 5.5 в частині розміру штрафу; - виключено пункти 5.6 та 5.7 стосовно штрафних санкцій, врегулювання спорів та претензій. Отже Замовником на порушення частини 4 статті 36 Закону, додатку 7 до тендерної документації укладено договір про надання послуг з Учасником від 10.12.2019 №429, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції та тендерної документації. Відповідно до частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини 4 статті 36 цього Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції установлено порушення вимог частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції визначеного переможця вимогам тендерної документації – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНТАКТУУМ" 59 490,78
UAH з ПДВ
59 490,78
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БУЛАТОВ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ" 95 400,00
UAH з ПДВ
95 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Якубинська Г.М 95 473,50
UAH з ПДВ
95 473,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Береза Денис Віталійович 95 490,00
UAH з ПДВ
95 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 17:55
sign.p7s
27 листопада 2019 17:49
цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2019 17:49
технічні характеристики.pdf
27 листопада 2019 17:49
статут.pdf
27 листопада 2019 17:49
Протокол загальних зборів.pdf
27 листопада 2019 17:49
НДС.pdf
27 листопада 2019 17:49
Інформація учасника.pdf
27 листопада 2019 17:49
Договір.pdf
27 листопада 2019 17:49
Гарантійний лист.pdf
27 листопада 2019 17:49
гарантийный Asus.jpg
27 листопада 2019 17:49
Eltekc_TP-Link.jpg

Публічні документи

27 листопада 2019 18:34
sign.p7s
27 листопада 2019 18:31
Додаток 6 ПДФ.pdf
27 листопада 2019 18:31
Додаток 5 ПДФ - технічні.pdf
27 листопада 2019 18:31
Додаток 4 ПДФ - ст 17.pdf
27 листопада 2019 18:31
Додаток 3 ПДФ - кваліфікація.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 20:01
sign.p7s

Публічні документи

26 листопада 2019 19:13
матеріально-технічна база.pdf
26 листопада 2019 19:13
Інформація про учасника.pdf
26 листопада 2019 19:13
Згода на обробку даних.pdf
26 листопада 2019 19:13
Захист довкілля.pdf
26 листопада 2019 19:13
Довідка.pdf
26 листопада 2019 19:13
Довідка ст.17.pdf
26 листопада 2019 19:13
Паспорт та ІПН.pdf
26 листопада 2019 19:13
Довідка.pdf
26 листопада 2019 19:13
Довідка банкрутство.pdf
26 листопада 2019 19:13
Витяг єдиного податку.pdf
26 листопада 2019 19:13
Виписка.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТАКТУУМ"
#37571013
Відхилено 59 490,78
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 20:15
ФОП "БУЛАТОВ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ"
#3174216094
Відхилено 95 400,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 20:16
ФОП Якубинська Г.М
#2885307749
Переможець 95 473,50
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 20:16

Документи

29 листопада 2019 20:15
sign.p7s
29 листопада 2019 20:15
Протокол 34, 97, 49.pdf
28 листопада 2019 14:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 листопада 2019 20:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 листопада 2019 20:15
sign.p7s
29 листопада 2019 20:15
Протокол 34, 97, 49.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 20:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Якубинська Г.М
#2885307749
95 473,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 грудня 2019 17:31
договір № 429 від 10.12.2019.pdf укладений
10 грудня 2019 17:30
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 18:57
sign.p7s зміни до договору
13 грудня 2019 13:15
429 (2).PDF зміни до договору
13 грудня 2019 13:15
sign.p7s зміни до договору
13 грудня 2019 13:13
ДУ № 1 дог № 429 (10.12.2019) (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2019 13:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни вносяться з урахуванням умов проведеного тендеру та відповідно до п.8.1. Договору
Номер договору про закупівлю: № 429
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни вносяться з урахуванням умов проведеного тендеру та відповідно до п.8.1. Договору
Номер договору про закупівлю: № 429
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 95 473,50
UAH (в тому числі ПДВ 15 912,25 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку