Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги охорони
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2019-11-12-003962-b ● 9c5266dc9c974dd6a78f3a95f4a811fb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 37975895 |
Вебсайт: | http://uz.treasury.gov.ua |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ П.МИРНОГО, будинок 2 А |
Контактна особа: |
Наталія Ковач +380660341305 office@uz.treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 20:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 20:41 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2019 20:41 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2019 14:17 |
Очікувана вартість: | 380 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги цілодобової фізичної охорони об҆єкта та послуги централізованого нагляду за системою тривожної сигналізації із забезпеченням негайного прибуття групи оперативного реагування через спрацювання кнопки тривожної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Панаса Мирного, буд. 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | .Оплата за послуги Виконавця здійснюється Замовником щомісячно за надані послуги протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами Акта приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 20:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 20:48 |
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії зі змінами.doc | |
12 листопада 2019 20:48 |
Додаток 2 Технічні та якісні вимоги зі змінами.doc | |
12 листопада 2019 20:48 |
Додаток 5. Проект договору.doc | |
12 листопада 2019 20:48 |
Додаток 4 вимоги до 17 ст..doc | |
12 листопада 2019 20:48 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
12 листопада 2019 20:48 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 15 листопада 2019 19:59
Дата відповіді: 20 листопада 2019 16:51
п.2.1. Додатку 3 передбачає надання довідки у довільній формі, що містить інформацію про ПОСАДОВИХ осіб учасника із зазначенням осіб (П.І.П., посади, рівень освіти, досвід роботи). Замовнику, Вам точно потрібна довідка саме про посадових осіб - директора підприємства? а не про кваліфікованих працівників, які можуть залучатись до виконання договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання надаємо відповідь.
Відповідно до постанови Пленуму Верховного суду України від 26.04.2002 N 5 організаційно-розпорядчими обовʼязками (наявність яких є характерним для поняття «посадова особа») є обовʼязки по здійсненню керівництва галуззю промисловості, трудовим колективом, ділянкою роботи, виробничою діяльністю окремих працівників на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності. Такі функції виконують, зокрема, керівники колективних чи приватних підприємств, установ і організацій, їх заступники, керівники структурних підрозділів (начальники цехів, завідуючі відділами, лабораторіями, кафедрами), їх заступники, особи, які керують ділянками робіт (майстри, виконроби, бригадири тощо).
Частиною 3 статті 65 Господарського кодексу України визначено, що для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) безпосередньо або через уповноважені органи чи наглядову раду такого підприємства (у разі її утворення) призначає (обирає) керівника підприємства, який є підзвітним власнику, його уповноваженому органу чи наглядовій раді. Керівник підприємства, головний бухгалтер, члени наглядової ради (у разі її утворення), виконавчого органу та інших органів управління підприємства відповідно до статуту є посадовими особами цього підприємства. Статутом підприємства посадовими особами можуть бути визнані й інші особи.
На підставі наведеного та згідно пункту 2.1 Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» потрібно надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про осіб, що виконують організаційно-розпорядчі чи адміністративно-господарські обовʼязки на підприємстві замовника та мають право вчиняти дії, що породжують, змінюють або припиняють конкретні правовідносини (наприклад, право підписання договору про закупівлю, право прийняття та звільнення працівників, застосування дисциплінарних чи адміністративних стягнень тощо) та будуть залучені до виконання зобовʼязань договору, укладеному за результатами процедури закупівлі.
Відповідно до постанови Пленуму Верховного суду України від 26.04.2002 N 5 організаційно-розпорядчими обовʼязками (наявність яких є характерним для поняття «посадова особа») є обовʼязки по здійсненню керівництва галуззю промисловості, трудовим колективом, ділянкою роботи, виробничою діяльністю окремих працівників на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності. Такі функції виконують, зокрема, керівники колективних чи приватних підприємств, установ і організацій, їх заступники, керівники структурних підрозділів (начальники цехів, завідуючі відділами, лабораторіями, кафедрами), їх заступники, особи, які керують ділянками робіт (майстри, виконроби, бригадири тощо).
Частиною 3 статті 65 Господарського кодексу України визначено, що для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) безпосередньо або через уповноважені органи чи наглядову раду такого підприємства (у разі її утворення) призначає (обирає) керівника підприємства, який є підзвітним власнику, його уповноваженому органу чи наглядовій раді. Керівник підприємства, головний бухгалтер, члени наглядової ради (у разі її утворення), виконавчого органу та інших органів управління підприємства відповідно до статуту є посадовими особами цього підприємства. Статутом підприємства посадовими особами можуть бути визнані й інші особи.
На підставі наведеного та згідно пункту 2.1 Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» потрібно надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про осіб, що виконують організаційно-розпорядчі чи адміністративно-господарські обовʼязки на підприємстві замовника та мають право вчиняти дії, що породжують, змінюють або припиняють конкретні правовідносини (наприклад, право підписання договору про закупівлю, право прийняття та звільнення працівників, застосування дисциплінарних чи адміністративних стягнень тощо) та будуть залучені до виконання зобовʼязань договору, укладеному за результатами процедури закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Агенство безпеки СБМ |
354 915,36
UAH з ПДВ
|
313 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Агенство Безпеки та Охорони "Легіон" |
356 481,60
UAH з ПДВ
|
313 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕНК-ОХОРОНА" |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
330 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-007" |
356 976,00
UAH з ПДВ
|
356 976,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СБ ШЕРИФ" |
372 144,00
UAH з ПДВ
|
372 144,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Агенство безпеки СБМ #39616925 |
Переможець |
313 400,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 18:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2020 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2020 16:08
|
Дод.угода N2.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2020 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2020 18:20
|
СКАН ДОДАТКОВА УГОДА.pdf | зміни до договору |
16 січня 2020 18:05
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 19:05
|
Договір_Охорона.pdf | укладений |
17 грудня 2019 19:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору № 13.1-27/75 від 17.12.2019 року у зв"язку із зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, скороченням терміну надання послуг та внесення змін до реквізитів сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 13.1-27/75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/13.1-27/75/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 12.1 Розділу ХІІ "Строк дії договору" викласти в новій редакції: "12.1 Договір набуває чинності з 01 січня 2020 року і діє до 30 вересня 2020 року, а в частині розрахунків до повного виконання" |
Номер договору про закупівлю: | 13.1-27/75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/13.1-27/75/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |