Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Здійснення технічного нагляду під час будівництва обєкта: "Будівництво Палацу спорту" (за адресою: Житомирська область,
м. Житомир, бульвар Старий, 14-а)
Очікувана вартість
3 532 144,80 UAH
UA-2019-11-12-003854-b ● 98d279dd7e2c4519b4fc750214c5dcce
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 18:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 17:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2019 17:55 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2019 11:27 |
Очікувана вартість: | 3 532 144,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,28% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду під час будівництва обєкта: "Будівництво Палацу спорту" (за адресою: Житомирська область,
м. Житомир, бульвар Старий, 14-а) (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
м. Житомир, бульвар Старий, 14-а) (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, бульвар Старий, 14-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 17:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2019 17:24 |
Додаток_1.docx | |
25 листопада 2019 17:24 |
ПЕРЕЛІК змін.docx | |
25 листопада 2019 17:24 |
ТД.docx | |
12 листопада 2019 18:31 |
Додаток_3.docx | |
12 листопада 2019 18:31 |
Додаток_1.docx | |
12 листопада 2019 18:31 |
Додаток_ 6.docx | |
12 листопада 2019 18:31 |
Додаткок_ 7.docx | |
12 листопада 2019 18:31 |
Додаток_4.docx | |
12 листопада 2019 18:31 |
Додаток_2.docx | |
12 листопада 2019 18:31 |
Додаток_5 - ПРОЕКТ договору.docx | |
12 листопада 2019 18:31 |
ТД.docx |
25 листопада 2019 17:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 листопада 2019 17:24 |
Додаток_1.docx
|
|||
25 листопада 2019 17:24 |
ПЕРЕЛІК змін.docx
|
|||
25 листопада 2019 17:24 |
ТД.docx
|
|||
12 листопада 2019 18:31 |
Додаток_3.docx
|
|||
12 листопада 2019 18:31 |
Додаток_1.docx
|
|||
12 листопада 2019 18:31 |
Додаток_ 6.docx
|
|||
12 листопада 2019 18:31 |
Додаткок_ 7.docx
|
|||
12 листопада 2019 18:31 |
Додаток_4.docx
|
|||
12 листопада 2019 18:31 |
Додаток_2.docx
|
|||
12 листопада 2019 18:31 |
Додаток_5 - ПРОЕКТ договору.docx
|
|||
12 листопада 2019 18:31 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Лист-відгук
Дата подання: 13 листопада 2019 09:04
Дата відповіді: 15 листопада 2019 16:20
Прошу скасувати вимогу про лист-відгук що повинен бути не більше тридцяти денної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції, містити дату, реєстраційний номер, підпис та печатку (за наявності) контрагента-замовника. Дана вимога замовника є дискримінаційна до учасників тендерної процедури.
Так як будівництво об'єктів ведеться не один рік СС2-СС3, а лист відгук надається після виконання робіт і після здачі будівлі в експлуатацію, прошу Вас скасувати вимогу "не більше тридцяти денної давності". Викласти вимогу в такій редакції "Оригінал позитивного листа-відгука про виконання договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції має містити дату, реєстраційний номер, підпис та печатку (за наявності) контрагента-замовника"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Так, замовник вимагає від учасників надання оригіналу позитивного листа-відгука на виконання договору, копія якого надана у складі пропозиції, в складі тендерної документації (п.п.3 п.3 Додатку 1 до тендерної документації) у зв’язку з тим, що цей документ містить підтвердження виконання умов договору учасником, у т. ч. дотримання ним гарантійних зобов’язань, та на виконання робіт належної якості. Чинним законодавством України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об’єкта становить десять років від дня його введення в експлуатацію. Відповідно підрядник протягом гарантійного строку експлуатації об’єкта відповідає за недоліки в роботах та дефекти, що призвели до руйнування, аварії тощо на об’єкті. Враховуючи те, що в ході експлуатації об’єкта (навіть через два роки після його введення в експлуатацію) можуть бути виявлені недоліки (дефекти), допущені учасником (підрядником), і які мають бути усунені учасником (підрядником), надання актуальної інформації є необхідною умовою для об’єктивної оцінки учасників замовником. Згідно з п.1. розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації у разі необхідності замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Однак, отримання такої інформації замовником, у якого відсутні договірні відносини з розпорядником запитуваної інформації (на відміну від учасника) може затягнутися у часі, що в свою чергу може поставити під загрозу своєчасний та об’єктивний розгляд тендерної пропозиції учасника. З огляду на зазначене в управлінні капітального будівництва, як у замовника, відсутні підстави для виключення вимоги щодо надання листа-відгука, який повинен бути не більше тридцяти денної давнини відносно подання тендерної пропозиції, містити дату, реєстраційний номер, підпис та печатку замовника.
об'єкти класу наслідків СС2
Дата подання: 13 листопада 2019 10:41
Дата відповіді: 15 листопада 2019 16:40
В тендерній документації зазначено, що Аналогічні договори необхідно надати не нижче класа наслідків СС2.
Прошу відкоригувати тендерну документацію і зазначити виключно СС3, бо складність і відповідальність Вашого об'єкту не відповідає класу наслідків СС2 або
зазначити щонайменше один-два об'єкти СС3 і інші СС2
Відповідь: Ваша пропозиція замовником врахована. Найближчим часом будуть підготовлені зміни до тендерної документації, оформлені відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та оприлюднені в електронній системі закупівель.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-12-003854-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 13 листопада 2019 11:45
Вимога замовника
Прошу скасувати вимогу про лист-відгук що повинен бути не більше тридцяти денної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції, містити дату, реєстраційний номер, підпис та печатку (за наявності) контрагента-замовника. Дана вимога замовника є дискримінаційна до учасників тендерної процедури. Так як будівництво об'єктів ведеться не один рік СС2-СС3, а лист відгук надається після виконання робіт і після здачі будівлі в експлуатацію, прошу Вас скасувати вимогу "не більше тридцяти денної давності". Викласти вимогу в такій редакції "Оригінал позитивного листа-відгука про виконання договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції має містити дату, реєстраційний номер, підпис та печатку (за наявності) контрагента-замовника"
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2019 16:22
Ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Так, замовник вимагає від учасників надання оригіналу позитивного листа-відгука на виконання договору, копія якого надана у складі пропозиції, в складі тендерної документації (п.п.3 п.3 Додатку 1 до тендерної документації) у зв’язку з тим, що цей документ містить підтвердження виконання умов договору учасником, у т. ч. дотримання ним гарантійних зобов’язань, та на виконання робіт належної якості. Чинним законодавством України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об’єкта становить десять років від дня його введення в експлуатацію. Відповідно підрядник протягом гарантійного строку експлуатації об’єкта відповідає за недоліки в роботах та дефекти, що призвели до руйнування, аварії тощо на об’єкті. Враховуючи те, що в ході експлуатації об’єкта (навіть через два роки після його введення в експлуатацію) можуть бути виявлені недоліки (дефекти), допущені учасником (підрядником), і які мають бути усунені учасником (підрядником), надання актуальної інформації є необхідною умовою для об’єктивної оцінки учасників замовником. Згідно з п.1. розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації у разі необхідності замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Однак, отримання такої інформації замовником, у якого відсутні договірні відносини з розпорядником запитуваної інформації (на відміну від учасника) може затягнутися у часі, що в свою чергу може поставити під загрозу своєчасний та об’єктивний розгляд тендерної пропозиції учасника. З огляду на зазначене в управлінні капітального будівництва, як у замовника, відсутні підстави для виключення вимоги щодо надання листа-відгука, який повинен бути не більше тридцяти денної давнини відносно подання тендерної пропозиції, містити дату, реєстраційний номер, підпис та печатку замовника.
Номер вимоги: UA-2019-11-12-003854-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДПОСТАЧСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:36790788
Договір пункт 3.2.1 в)
В тендерній документації зазначений Договір надання послуг, а саме:
пункт 3.2.1 в) обсягів, вартості та якості виконаних підрядником, який здійснює будівництво Об'єкта, будівельних робіт, відображених в актах № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», а також кількості, вартості та якості змонтованого на Об’єкті обладнання на відповідність, укладеному договору підряду (у т.ч. Додатку 1 до нього), вимогам державних будівельних норм та нормативним документам, які діють у галузі будівництва;
Технічний нагляд ніколи не відповідає і не перевіряє ВАРТІСТЬ матеріалів і обладнання.
У звязку з цим вимогаю відкорегувати тендерну документацію або надати офіційний документ (нормативно-правовий акт) що підтверджує цю перевірку технічним наглядом
Розгорнути
Згорнути
пункт 3.2.1 в) обсягів, вартості та якості виконаних підрядником, який здійснює будівництво Об'єкта, будівельних робіт, відображених в актах № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», а також кількості, вартості та якості змонтованого на Об’єкті обладнання на відповідність, укладеному договору підряду (у т.ч. Додатку 1 до нього), вимогам державних будівельних норм та нормативним документам, які діють у галузі будівництва;
Технічний нагляд ніколи не відповідає і не перевіряє ВАРТІСТЬ матеріалів і обладнання.
У звязку з цим вимогаю відкорегувати тендерну документацію або надати офіційний документ (нормативно-правовий акт) що підтверджує цю перевірку технічним наглядом
Скасована
Дата: 18 листопада 2019 15:27
Причина: неохідно відкорегувати
Номер вимоги: UA-2019-11-12-003854-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДПОСТАЧСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:36790788
Дата подання: 18 листопада 2019 15:29
Договір пункт 3.2.1
В тендерній документації зазначений Договір надання послуг, а саме: пункт 3.2.1 в) обсягів, вартості та якості виконаних підрядником, який здійснює будівництво Об'єкта, будівельних робіт, відображених в актах № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», а також кількості, вартості та якості змонтованого на Об’єкті обладнання на відповідність, укладеному договору підряду (у т.ч. Додатку 1 до нього), вимогам державних будівельних норм та нормативним документам, які діють у галузі будівництва; Технічний нагляд ніколи не відповідає і не перевіряє ВАРТІСТЬ матеріалів і обладнання. У звязку з цим вимогаю відкорегувати тендерну документацію або надати офіційний документ (нормативно-правовий акт) що підтверджує цю перевірку технічним наглядом.
Те саме і в пункті 3.2.1 д)
Розгорнути
Згорнути
Те саме і в пункті 3.2.1 д)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2019 17:21
В першу чергу звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» метою цього Закону, серед іншого, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель. Крім того, відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за таким принципом як максимальна економія та ефективність, тобто замовники при закупівлі відповідних товарів, робіт чи послуг повинні мати на меті забезпечення максимальної економії та ефективного використання бюджетних коштів.
Також при визначенні правомірності умов запропонованого проекту договору (Додаток 5 до Тендерної документації) необхідно враховувати те, що договором про закупівлю робіт по об’єкту: «Будівництво Палацу спорту (за адресою: Житомирська область, м. Житомир, бульвар Старий, 14-а)» передбачено, що договірна ціна є динамічною. Крім того, навіть при приблизному кошторисі (динамічній договірній ціні) вартість будівельних робіт є доволі значною. Тому замовник повинен забезпечити контроль за виконанням будівельних робіт згідно з умовами договору підряду та інших нормативних актів у галузі будівництва.
Дійсно, згідно з п. 1 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 №903, цей Порядок визначає механізм здійснення технічного нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств.
У той же час, ні цим Порядком, ні іншим нормативно-правовим актом не передбачено, що цей Порядок встановлює виключний перелік функцій, прав та обов’язків осіб, що здійснюють технічний нагляд. Більше того, відповідно до пп. 7 п. 5 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 №903, особи, що здійснюють технічний нагляд, виконують інші функції, пов'язані з технічним наглядом на відповідному об'єкті. Зазначене в черговий раз підтверджує, що перелік наведених у цьому Порядку функцій, прав та обов’язків не є вичерпним.
З метою встановлення того, що є функціями, пов'язаними з технічним наглядом, необхідно дослідити саме визначення поняття «технічний нагляд».
Так, пунктом 2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 №903, передбачено, що технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта.
Таким чином, метою здійснення технічного нагляду, серед іншого, є: 1) контроль за дотриманням вимог державних стандартів (ДСТУ), будівельних норм і правил (ДБН); 2) контролю за якістю та обсягами робіт.
При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що жодним нормативним документом не передбачено, що особи, що здійснюють технічний нагляд, не мають права перевіряти вартість будівельних робіт та або матеріально-технічних ресурсів.
Крім того, згідно з пп. 2 п. 5 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 №903, особи, що здійснюють технічний нагляд, ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками.
В той же час, для ведення обліку прийнятих та оплачених будівельно-монтажних робіт в будь-якому випадку необхідно ознайомитись з документами, на підставі яких здійснюється здача-приймання та оплата виконаних будівельних робіт. До таких документів згідно з нормами чинного законодавства України та відповідного договору підряду є акт форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та акт форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати».
Однак, в будь-якому випадку надання послуг зі здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури відбувається на підставі укладеного договору про закупівлю таких послуг.
Частиною 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 636 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Згідно з ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України відповідно до ст. 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Статтею 628 Цивільного кодексу України передбачено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Сторони мають право укласти договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). До відносин сторін у змішаному договорі застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться у змішаному договорі, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті змішаного договору.
Оскільки замовник оголосив закупівлю з метою в повній мірі задовольнити свою потребу у відповідних послугах та з метою забезпечення максимальної економії та ефективності, то і запропонований проект договору (його зміст та умови) відображає такі потребу і мету.
При цьому та з врахуванням наведеного вище, умови проекту договору жодним чином не є такими, що суперечать вимогам чинного законодавства України.
Враховуючи те, що запропоновані Вами зміни до проекту договору не узгоджуються з потребою замовника та з передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» метою проведення цієї закупівлі, замовник відмовляє у задоволенні Вашої вимоги.
Також при визначенні правомірності умов запропонованого проекту договору (Додаток 5 до Тендерної документації) необхідно враховувати те, що договором про закупівлю робіт по об’єкту: «Будівництво Палацу спорту (за адресою: Житомирська область, м. Житомир, бульвар Старий, 14-а)» передбачено, що договірна ціна є динамічною. Крім того, навіть при приблизному кошторисі (динамічній договірній ціні) вартість будівельних робіт є доволі значною. Тому замовник повинен забезпечити контроль за виконанням будівельних робіт згідно з умовами договору підряду та інших нормативних актів у галузі будівництва.
Дійсно, згідно з п. 1 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 №903, цей Порядок визначає механізм здійснення технічного нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств.
У той же час, ні цим Порядком, ні іншим нормативно-правовим актом не передбачено, що цей Порядок встановлює виключний перелік функцій, прав та обов’язків осіб, що здійснюють технічний нагляд. Більше того, відповідно до пп. 7 п. 5 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 №903, особи, що здійснюють технічний нагляд, виконують інші функції, пов'язані з технічним наглядом на відповідному об'єкті. Зазначене в черговий раз підтверджує, що перелік наведених у цьому Порядку функцій, прав та обов’язків не є вичерпним.
З метою встановлення того, що є функціями, пов'язаними з технічним наглядом, необхідно дослідити саме визначення поняття «технічний нагляд».
Так, пунктом 2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 №903, передбачено, що технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта.
Таким чином, метою здійснення технічного нагляду, серед іншого, є: 1) контроль за дотриманням вимог державних стандартів (ДСТУ), будівельних норм і правил (ДБН); 2) контролю за якістю та обсягами робіт.
При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що жодним нормативним документом не передбачено, що особи, що здійснюють технічний нагляд, не мають права перевіряти вартість будівельних робіт та або матеріально-технічних ресурсів.
Крім того, згідно з пп. 2 п. 5 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 №903, особи, що здійснюють технічний нагляд, ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками.
В той же час, для ведення обліку прийнятих та оплачених будівельно-монтажних робіт в будь-якому випадку необхідно ознайомитись з документами, на підставі яких здійснюється здача-приймання та оплата виконаних будівельних робіт. До таких документів згідно з нормами чинного законодавства України та відповідного договору підряду є акт форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та акт форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати».
Однак, в будь-якому випадку надання послуг зі здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури відбувається на підставі укладеного договору про закупівлю таких послуг.
Частиною 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 636 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Згідно з ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України відповідно до ст. 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Статтею 628 Цивільного кодексу України передбачено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Сторони мають право укласти договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). До відносин сторін у змішаному договорі застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться у змішаному договорі, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті змішаного договору.
Оскільки замовник оголосив закупівлю з метою в повній мірі задовольнити свою потребу у відповідних послугах та з метою забезпечення максимальної економії та ефективності, то і запропонований проект договору (його зміст та умови) відображає такі потребу і мету.
При цьому та з врахуванням наведеного вище, умови проекту договору жодним чином не є такими, що суперечать вимогам чинного законодавства України.
Враховуючи те, що запропоновані Вами зміни до проекту договору не узгоджуються з потребою замовника та з передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» метою проведення цієї закупівлі, замовник відмовляє у задоволенні Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-11-12-003854-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІК-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39229916
Дата подання: 18 листопада 2019 15:34
Лист-відгук
Вимагаю скасувати вимогу щодо давності дати листа-відгука. Ваше посилання на ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", що тендерна документація може містити також іншу інформацію, не є коректним. Адже мова йде про "іншу інформацію", а не інші вимоги/умови.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2019 17:41
Детально вивчивши та проаналізувавши питання давності листа-відгука, що підтверджує виконання умов договору саме на здійснення технічного нагляду, прийнято рішення врахувати Вашу вимогу. Найближчим часом будуть підготовлені зміни до тендерної документації, оформлені відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та оприлюднені в електронній системі закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-12-003854-b.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УТН", Код ЄДРПОУ:41601512
Дата подання: 16 грудня 2019 14:45
Дата подання: 16 грудня 2019 14:45
Скарга на неправомірне рішення Замовника про обрання переможця
Детальний опис скарги, підстави для її подання, посилання на порушення процедури закупівлі, обсгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів, а також вимоги суб'єкта оскарження, викладені в прикріпленому файлі "Скарга"
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 19 грудня 2019 18:41
рішенння від 19.12.2019 № 18894.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 18:41
рішення про перенсення розгляду скарги № 222.pdf
Дата публікації: 09 січня 2020 13:51
інформація про резолютивну частину рішення від 10.01.2019 № 553.pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 19:16
рішення від 10.01.2019 № 553.pdf
Дата публікації: 14 січня 2020 21:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІК-ПРОЕКТ" |
2 010 000,00
UAH з ПДВ
|
1 866 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" |
2 702 160,00
UAH з ПДВ
|
1 866 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ" |
2 511 747,52
UAH з ПДВ
|
2 010 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄС ІНЖИНІРИНГ" |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
2 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УТН" |
2 524 600,03
UAH з ПДВ
|
2 499 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІК-ПРОЕКТ" #39229916 |
Відхилено |
1 866 200,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 13:12
|
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" #35829997 |
Переможець |
1 866 240,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 10:30
|
Додаткова угода № 2-1.pdf | укладений |
28 жовтня 2021 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2021 10:25
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2021 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 11:57
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2020 17:10
|
Договір №1.pdf | укладений |
17 січня 2020 17:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із відсутністю фінансування перенесення зобов'язань на 2021 рік. Нова редакція п. 2.1. та додатка №1 договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція пп. 12.5.4. та доповнення пп. 12.5.5. договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |