Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фурнітура для меблів
Очікувана вартість
281 136,00 UAH
UA-2019-11-12-003762-b 3f12c98d508c4b5cbff6b5bd952233d4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 11:54
Очікувана вартість: 281 136,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 811,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14020 шт
Фурнітура для меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 17:45
ТД Фурнітура до меблів.docx
12 листопада 2019 17:45
Додаток №9 Фурнітура для меблів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:22
Дата відповіді: 18 листопада 2019 17:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам що додаток 1 ТД “Перелік та кількість продукції” містить інформацію про технічні характеристики до товару необхідного до закупівлі та містить примітку щодо можливості подання пропозицій учасника еквівалентної продукції у разі якщо технічні характеристики відповідатимуть або будуть не гірші.
Крім того, вимогами ТД (додатку 4 Цінова пропозиція), передбачено необхідність зазначити учасником найменування запропонованої продукції, торгова марка, що дає змогу ідентифікувати товар.
Також повідомляємо Вам що оцінка згідно ЗУ “Про публічні закупівлі” проводиться автоматично електронною системою закупівель згідно ч1. Ст.28. ЗУ “Про публічні закупівлі” п.5.1. р.5 ТД передбачено перелік критеріїв та методика оцінки.».
Щодо номенклатури
Дата подання: 13 листопада 2019 14:10
Дата відповіді: 18 листопада 2019 17:18
Прошу уточнити позицію №3 в додатку №1: Стяжка меблева пластикова діаметр 15мм висота 16мм для кріплення деталей ЛДСП між собою. Що це таке? Ймовірний виробник, артикул, опис, фото, тощо.?
Відповідь: Повідомляємо Вам що додаток 1 ТД “Перелік та кількість продукції” містить інформацію про технічні характеристики до товару необхідного до закупівлі та містить примітку щодо можливості подання пропозицій учасника еквівалентної продукції у разі якщо технічні характеристики відповідатимуть або будуть не гірші

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СПЛІІТ 267 804,48
UAH з ПДВ
267 804,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА" 273 075,60
UAH з ПДВ
270 264,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 18:33
Електронний підпис
27 листопада 2019 18:27
Уставні документи (1).pdf
27 листопада 2019 18:27
Паспорта якості.pdf
27 листопада 2019 18:27
Дов.pdf
27 листопада 2019 18:27
Декларації.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 17:22
Електронний підпис
27 листопада 2019 13:36
sertifikat-Linken исо фурнитура.pdf
27 листопада 2019 13:36
Статістіка 14.11.pdf
27 листопада 2019 13:36
Статистика 1.pdf
27 листопада 2019 13:36
СЕС фурнітура китай.pdf
27 листопада 2019 13:36
СЕС лінкен фурнітура.pdf
27 листопада 2019 13:35
СЕС Кромка еггер.pdf
27 листопада 2019 13:35
СЕС ДСП егер.pdf
27 листопада 2019 13:35
СЕС ДВП.pdf
27 листопада 2019 13:35
Оригінал(Статут+2 описи).pdf
27 листопада 2019 13:35
Оригінал протоколу на 5 млн..pdf
27 листопада 2019 13:35
Лист відгук ОПЗ.pdf
27 листопада 2019 13:35
код.pdf
27 листопада 2019 13:35
Витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2019 13:35
Витяг ЄДРПОУ_1005967904.pdf
27 листопада 2019 13:35
Будінвестбанк 2.pdf
27 листопада 2019 13:35
Будінвестбанк 1.pdf
27 листопада 2019 13:35
9.оригінал протокола №1.pdf
27 листопада 2019 13:35
9. Декларація постачальника.pdf
27 листопада 2019 13:35
3 Стаття 17 нов.pdf
27 листопада 2019 13:35
21. Аналогічний Договір ОПЗ 2.pdf
27 листопада 2019 13:35
20. Аналогічний договір ОПЗ 1.pdf
27 листопада 2019 13:35
13.Паспорт ОРИГИНАЛ.pdf
27 листопада 2019 13:35
10.Довідка щодо підписанта.pdf
27 листопада 2019 13:35
1.5..Довідка про банкрутство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЛІІТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СПЛІІТ
#41056492
Переможець 267 804,48
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 19:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 19:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЛІІТ
#41056492
267 804,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 18:19
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 19:21
сканирование0276 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 19:21
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 14:15
сканирование0235.pdf укладений
17 грудня 2019 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік. Ч. 4 та 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-338/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 321 365,09
UAH (в тому числі ПДВ 53 560,85 UAH)