ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах)
55510000-8 - services of canteens (catering children in schools)
Очікувана вартість
40 227 151,50 UAH
UA-2019-11-12-003747-b 1fa7b41c34084bf48a24dce468ff895f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження замовника: 69037, Україна, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа замовника: Олена Олександрівна Іванишина
+380617086970
ea.ivanishina@ukr.net
Додаткові контактні особи: Пашаєв Султан Муслімович
+380612240207
tender_uon1@ukr.net
Official name: Department of Education and Science of Zaporizhzhya City Council
National ID: 37573094
Contact point: Ivanishina Olena
+380617086970
ea.ivanishina@ukr.net
Additional contacts: Пашаєв Султан Муслімович
+380612240207
tender_uon1@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 13:00
Очікувана вартість: 40 227 151,50 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 603 407,26 UAH
Publication date: 12 листопада 2019 17:41
Enquiries until: 03 грудня 2019 13:00
Complaints submission until: до 09 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 грудня 2019 13:00

Information

Estimated total value: 40 227 152 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Джерело фінансування - місцевий бюджет
The source of funding is the local budget

Документація

Тендерна документація

05 грудня 2019 17:39
Електронний цифровий підпис
05 грудня 2019 17:38
Додаток_1_Документи.pdf
05 грудня 2019 17:38
Додаток_5_Меню.pdf
05 грудня 2019 17:38
Додаток_2_Основні умови.pdf
05 грудня 2019 17:38
ЗМІНИ 05.12.19.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_6_Лист-згода.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_4_Технічне завдання.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_3_Порядок надання.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_7_Проект договору.pdf
12 листопада 2019 17:41
1-ТД _Послуги їдалень.pdf
05 грудня 2019 17:39
Електронний цифровий підпис
12 листопада 2019 17:43
Електронний цифровий підпис
05 грудня 2019 17:38
Додаток_1_Документи.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_1_Документи.pdf
05 грудня 2019 17:38
Додаток_5_Меню.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_5_Меню.pdf
05 грудня 2019 17:38
Додаток_2_Основні умови.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_2_Основні умови.pdf
05 грудня 2019 17:38
ЗМІНИ 05.12.19.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_6_Лист-згода.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_4_Технічне завдання.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_3_Порядок надання.pdf
12 листопада 2019 17:41
Додаток_7_Проект договору.pdf
12 листопада 2019 17:41
1-ТД _Послуги їдалень.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надати роз'яснення
Дата подання: 13 листопада 2019 14:38
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:00
В технічному завданні йде розрахунок на 140 днів харчування 1-4 класів та 5-11 класів, однаку в 2020р буде 167 навчальних днів, дана кількість навчальних днів прописано з урахуванням % відвідуваності і з цієї причини зазначено 140 днів? Або кількість дытоднів закладено на 100% відвідуваності і планується лише 140 навчальних днів? Те ж саме за кількістю дітоднів у дошкільних вихованців?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кількість дітоднів у тендерній документації визначено як середній показник на рік та коливається відповідно відвідуванню дітьми навчальних закладів (карантин тощо)
ТД
Дата подання: 14 листопада 2019 10:11
Дата відповіді: 19 листопада 2019 16:18
Шановний Замовник! Як дітодні можуть бути не цілими числами?
Відповідь: Відповідно до додатку 4.1 тендерної документації зазначено кількість дітоднів цілими числами та окремо очікувана вартість закупівлі по кожному лоту. Просимо уточнити запитання
ТД
Дата подання: 14 листопада 2019 14:22
Дата відповіді: 19 листопада 2019 16:22
Добрий день, згідно п.40 Додатку 2 до ТД Основні умови надання послуг у складі тендерної пропозиції необхідно надати: "На підтвердження відповідності цим основним умовам учасник надає у складі тендерної пропозиції сканований оригінал погодження на участь в тендері щодо надання послуг харчуванням на 2020 рік до бюджетних закладів та інших установ видане уповноваженим на те органом управління Держпродспоживслужби." Яким документом та згідно якої законодавчої бази органом управління Держпродспоживслужби повинно бути надано погодження на участь в тендері щодо надання послуг харчуванням на 2020 рік до бюджетних закладів? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. В свою чергу ст.20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР покладає обов’язок на операторів ринку відповідати за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності. Крім того, відповідно до п. 19 Основних умов додатку 2 тендерної документації Виконавець забезпечує якість готових страв, які мають відповідати органолептичним показникам (за зовнішнім виглядом, кольором, смаком, запахом і консистенції); за фізико-хімічними показниками (відповідно до лабораторного аналізу) продукція повинна відповідати розрахунковим значенням відповідно до рецептури і нормативних значень, зазначених у технологічній картці; за мікробіологічними показниками та показниками безпеки – кулінарна продукція повинна відповідати СанПіН. Отже, виходячи з вищенаведеного та з метою додержання Учасниками норм щодо якості та безпечності продуктів, готових страв, які виготовляються такими Учасниками, Замовником зазначена вимога щодо надання відповідного документу - погодження на участь в тендері виданого уповноваженим органом управління Держпродспоживслужби. Наявність даної довідки гарантує Замовнику постачання якісної продукції та мінімізує негативні наслідки під час організації харчування у навчальних закладах Замовника Учасником
Уточнення технічного завдання
Дата подання: 15 листопада 2019 10:39
Дата відповіді: 20 листопада 2019 17:31
Добрый день! Скольки разовое питание необходимо для детей до 3-х лет и от 3-х до 7-ми лет, трёх разовое или четырех разовое? Так же интересует вид приема пищи у 1-4 классов и 5-11 классов это должны быть завтраки или обеды?
Відповідь: З приводу наведеного запитання, повідомляємо, що для харчування дітей категорії до 3-х років та від 3-х до 7-ми років потрібно триразове харчування (сніданок, обід та підвечірок), для категорій учнів 1-4 класів та 5-11 (які користуються пільгами) одноразове харчування (обід). З метою уточнення та наведення остаточної вище інформації Замовником готуються зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: навчальні заклади Вознесенівського району м.Запоріжжя.
Статус: Активний
Очікувана вартість: 2 670 707,40 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 670,71 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40 060,61 UAH


Title: the educational establishments of Voznesenivskyi District of Zaporizhzhia
Current status: Active
Estimated total value: 2 670 707,40 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 2 670,71 UAH excluding VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 40 060,61 UAH

Аукціон

Початок: 20 січня 2020 11:57
Auction planned date: 20 січня 2020 11:57

Позиції

32760 посл.
учні 1-4 класів, які користуються пільгами, дітодні
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Доставка: 69000, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки: 02 січня 2020  —  31 грудня 2020

pupils of grades 1-4
CPV: 55510000-8
35560 посл.
учні 5-11 класів, які користуються пільгами, дітодні
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Доставка: 69000, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки: 02 січня 2020  —  31 грудня 2020

Pupils of grades 5-11 who enjoy privileges
CPV: 55510000-8
1150 посл.
вихованці дошкільного підрозділу, віком до 3-х років, дітодні
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Доставка: 69000, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки: 02 січня 2020  —  31 грудня 2020

Pupils of the preschool subunit, under the age of 3 years
CPV: 55510000-8
2760 посл.
вихованці дошкільних підрозділів, віком від 3 до 6(7) років, дітодні
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Доставка: 69000, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки: 02 січня 2020  —  31 грудня 2020

Pupils of preschool units, aged from 3 to 6 (7) years
CPV: 55510000-8
300 посл.
вихованці дошкільних підрозділів, віком до 3-х років (на період 01.06.2020-31.08.2020), дітодні
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Доставка: 69000, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки: 02 січня 2020  —  31 грудня 2020

Pupils of preschool units, under the age of 3 years (for the period 01.06.2020-31.08.2020)
CPV: 55510000-8
720 посл.
вихованці дошкільних підрозділів, віком від 3 до 6(7) років (на період 01.06.2020-31.08.2020), дітодні
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Доставка: 69000, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки: 02 січня 2020  —  31 грудня 2020

Pupils of preschool units, aged from 3 to 6 (7) years (for the period 01.06.2020-31.08.2020)
CPV: 55510000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Актуальні тендери

До пошуку