Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 01985251 |
Місцезнаходження: | 49054, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Новосільна,1 |
Контактна особа: |
Ірина Ковтун +380563738478,+380563756219 oblnarkoing@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 15:14 |
Очікувана вартість: | 120 736,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,41% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 08:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2019 08:18 |
Додаток 1 т. пропозиція 13.11.19.doc | |
12 листопада 2019 17:29 |
ДОДАТОК 7 литс згода.doc | |
12 листопада 2019 17:29 |
Додаток 3 кваліф. критерії.doc | |
12 листопада 2019 17:29 |
Додаток 6 про учасника.doc | |
12 листопада 2019 17:29 |
Додаток 4 документи згідно ст 17.З.У.doc | |
12 листопада 2019 17:28 |
Додаток 2 техн. характ..doc | |
12 листопада 2019 17:28 |
Додаток 5 проект договору.doc | |
12 листопада 2019 17:28 |
Тендерна документація.doc |
13 листопада 2019 08:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 листопада 2019 08:18 |
Додаток 1 т. пропозиція 13.11.19.doc
|
|||
12 листопада 2019 17:29 |
ДОДАТОК 7 литс згода.doc
|
|||
12 листопада 2019 17:29 |
Додаток 3 кваліф. критерії.doc
|
|||
12 листопада 2019 17:29 |
Додаток 6 про учасника.doc
|
|||
12 листопада 2019 17:29 |
Додаток 4 документи згідно ст 17.З.У.doc
|
|||
12 листопада 2019 17:28 |
Додаток 2 техн. характ..doc
|
|||
12 листопада 2019 17:28 |
Додаток 5 проект договору.doc
|
|||
12 листопада 2019 17:28 |
Тендерна документація.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-31-000010 ● b243f497f1aa4dc4b6b67451a8adfb8a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 12:01 |
30.03.2020 № 68
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 68
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2
UA-2019-11-12-003707-b 12.11.2019 Комунальне підприємство «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 01985251) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-01 12:55:43
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-12-003707-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому повідомлення про внесення змін до договору було опубліковано в електронній системі закупівель 28.01.2020 тоді, як додаткову угоду №2 укладено 20.01.2020, чим не дотримано вимоги абз.9 частини 1 статті 10 Закону.
2. Чому, не було прийнято рішення про визнання ТОВ "АПТЕКА АІРМЕД" переможцем та рішення про намір укласти договір відповідно до вимог частини 6 статті 28 та частини 1 статті 32 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-07 10:28:49
Пояснення закупівлі ліків за ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» Prozorro за номером ID: UA-2019-11-12-003707-b
Тендерний комітет КП «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» ДОР» надаємо пояснення, щодо закупівлі (фармацевтичної продукції – 33600000-6),UA- 2019-11-12-003707-b.
1. Додаткова угода №2, була укладена нами 23.01.2020р. про що свідчить повідомлення про внесення змін до договору 4/Т/2220 від 16.12.2019р. та оприлюднена 28.01.2020р. протягом 3 днів робочих, не враховуючи вихідні.
У відсканованій додатковій угоді не чітко відображається дата укладання, повторно відсканували та оприлюднили у системі 03.04.2020 р.
Згідно протоколу, щодо вибору переможця закупівлі № 4/Т/П2220 від 02.12.2019р., при засідання тендерного комітету на порядку денному стояло питання, щодо вибору переможця процедури закупівлі ліків на 2019 рік (фармацевтичної продукції – 33600000-6),UA- 2019-11-12-003707-b процедурою закупівлі відкриті торги.
Після електронного аукціону та розгляду пропозиції з найменшою сумою не конкретизували співвідношення переможець та укладання договору від прийняття цінової пропозиції учасника ТОВ «Аптека Аірмед», як економічно вигідну, що само собою підрозуміває переможець і укладання договору.
Згідно з пунктом 15 частини першої статті 1 Закону переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, який заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №490 від 22.03.2016 року.
Протокол 4/Т/П 2220 про визначення переможця та намір укласти договір зі змінами та доповненнями оприлюднили у системі 03.04.2020р.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-04-03 14:43:53
Пояснення закупівлі ліків за ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» Prozorro за номером ID: UA-2019-11-12-003707-b
Тендерний комітет КП «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» ДОР» надаємо пояснення, щодо закупівлі (фармацевтичної продукції – 33600000-6),UA- 2019-11-12-003707-b.
1. Додаткова угода №2, була укладена нами 23.01.2020р. про що свідчить повідомлення про внесення змін до договору 4/Т/2220 від 16.12.2019р. та оприлюднена 28.01.2020р. протягом 3 днів робочих, не враховуючи вихідні.
У відсканованій додатковій угоді не чітко відображається дата укладання, повторно відсканували та оприлюднили у системі 03.04.2020 р.
Згідно протоколу, щодо вибору переможця закупівлі № 4/Т/П2220 від 02.12.2019р., при засідання тендерного комітету на порядку денному стояло питання, щодо вибору переможця процедури закупівлі ліків на 2019 рік (фармацевтичної продукції – 33600000-6),UA- 2019-11-12-003707-b процедурою закупівлі відкриті торги.
Після електронного аукціону та розгляду пропозиції з найменшою сумою не конкретизували співвідношення переможець та укладання договору від прийняття цінової пропозиції учасника ТОВ «Аптека Аірмед», як економічно вигідну, що само собою підрозуміває переможець і укладання договору.
Згідно з пунктом 15 частини першої статті 1 Закону переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, який заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №490 від 22.03.2016 року.
Протокол 4/Т/П 2220 про визначення переможця та намір укласти договір зі змінами та доповненнями оприлюднили у системі 03.04.2020р.
- Протокол ліки вибір переможця та укладання договору.pdf
- ДУ ліки 20%.pdf
- Пояснення ДАСУ.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-04-06 09:29:33
Пояснення закупівлі ліків за ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» Prozorro за номером ID: UA-2019-11-12-003707-b
Пояснення закупівлі ліків за ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» Prozorro за номером ID: UA-2019-11-12-003707-b
Тендерний комітет КП «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» ДОР» надаємо пояснення, щодо закупівлі (фармацевтичної продукції – 33600000-6),UA- 2019-11-12-003707-b. 1. Додаткова угода №2, була укладена нами 23.01.2020р. про що свідчить повідомлення про внесення змін до договору 4/Т/2220 від 16.12.2019р. та оприлюднена 28.01.2020р. протягом 3 днів робочих, не враховуючи вихідні. У відсканованій додатковій угоді не чітко відображається дата укладання, повторно відсканували та оприлюднили у системі 03.04.2020 р. Згідно протоколу, щодо вибору переможця закупівлі № 4/Т/П2220 від 02.12.2019р., при засідання тендерного комітету на порядку денному стояло питання, щодо вибору переможця процедури закупівлі ліків на 2019 рік (фармацевтичної продукції – 33600000-6),UA- 2019-11-12-003707-b процедурою закупівлі відкриті торги. Після електронного аукціону та розгляду пропозиції з найменшою сумою не конкретизували співвідношення переможець та укладання договору від прийняття цінової пропозиції учасника ТОВ «Аптека Аірмед», як економічно вигідну, що само собою підрозуміває переможець і укладання договору. Згідно з пунктом 15 частини першої статті 1 Закону переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, який заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №490 від 22.03.2016 року. Протокол 4/Т/П 2220 про визначення переможця та намір укласти договір зі змінами та доповненнями оприлюднили у системі 03.04.2020р.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
1.Додаткову угоду №2 від 23.01.2020 до договору №4/Т/2220 від 16.12.2019 про внесені зміни, в електронній системі закупівель оприлюднено 28.01.2020. Помилка в невчасному оприлюдненні Додаткової угоди №2 виникла внаслідок того, що в роботі зазвичай орієнтуємося на робочі дні, а в Законі про публічні закупівлі чітко не вказано календарні чи робочі дні, крім того, що цей термін включав в себе два вихідних, що мало вплив на дії відповідальної особи. У зв’язку з тим, що для вчасної оплати, додаткова угода №2 від 23.01.20р знаходилась на реєстрації у Державній казначейській службі, для оприлюднення було відскановано другий екземпляр додаткової угоди в якій дата була написана нечітко. Оригінал додаткової угоди №2 від 23.01.20р., в якої є штамп реєстрації Державної казначейської служби, оприлюднено додатково у системі 03.04.2020. Також дата внесення змін до договору 23.01.2020.о 16:00 годині відображено у повідомленні про внесення змін, яке сформоване на електронному майданчику. 2. Протокол 4/Т/П 2220 про визначення переможця та намір укласти договір зі змінами та доповненнями оприлюднено у системі 03.04.2020р. Намір укласти договір заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №490 від 22.03.2016 року. Тобто зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень тендерним комітетом виконані 03.04.2020р.
2020-04-17 16:04:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПТЕКА АІРМЕД" |
118 960,43
UAH з ПДВ
|
117 960,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАДМ-Б" |
120 548,87
UAH з ПДВ
|
118 424,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
120 736,00
UAH з ПДВ
|
120 736,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПТЕКА АІРМЕД" #41465365 |
Переможець |
117 960,43
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 14:08
|
Протокол ліки вибір переможця та укладання договору.pdf | укладений |
03 квітня 2020 13:50
|
ДУ ліки 20%.pdf | укладений |
03 квітня 2020 13:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2020 11:44
|
ДУ 20% ліки.pdf | укладений |
28 січня 2020 11:43
|
ДУ 20% ліки.pdf | зміни до договору |
28 січня 2020 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:54
|
ДУ продовження дії договору ліки.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 12:45
|
Договор ліки.pdf | укладений |
16 грудня 2019 12:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 4/Т/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 20% від договору |
Номер договору про закупівлю: | 4/Т/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |