Ліки
Очікувана вартість
120 736,32 UAH
UA-2019-11-12-003707-b e01f3263bece464ebf4d50560a0362ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальне підприємство «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 01985251
Місцезнаходження: 49054, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Новосільна,1
Контактна особа: Ірина Ковтун
+380563738478,+380563756219
oblnarkoing@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 15:14
Очікувана вартість: 120 736,32 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,41 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Заощаджені кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 ампула
Ондансетрон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ondansetron
300 ампула
Дофамін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Dopamine
2000 ампула
Аспаркам
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Magnesium (different salts in combination)
50 упаковка
Медихронал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug
1400 ампула
Глутаргин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Arginine glutamate
2490 штука
Глутаргин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Arginine glutamate
6000 штука
Дарсил
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Silymarin
25 ампула
Диалипон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Thioctic acid
2000 штука
Тетурам
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Disulfiram
1800 штука
Корвалтаб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Barbiturates in combination with other drugs
40 флакон
Корвалдін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Barbiturates in combination with other drugs
1400 штука
Клофранил
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Clomipramine
1200 штука
Кветирон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Quetiapine
340 ампула
Коргликон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Mono
300 ампула
Папаверин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Papaverine
500 ампула
Пирацетам
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Piracetam
1800 штука
Віта-Мелатонін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Melatonin
500 ампула
L-лизина есцинат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Lysine
4 флакон
Люголя розчин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug
450 ампула
Мільгама
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug
2000 ампула
Пиридоксина г/хл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Pyridoxine (vit B6)
1800 ампула
Рибоксин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Inosine
600 капсула
Сульпірид
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sulpiride
1000 штука
Тизерцин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Levomepromazine
4000 ампула
Тиамина хлорид
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Thiamine (vit B1)
2000 ампула
Аскорбінова кислота
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул Новосільна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ascorbic acid (vit C)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 листопада 2019 08:20
Електронний цифровий підпис
13 листопада 2019 08:18
Додаток 1 т. пропозиція 13.11.19.doc
12 листопада 2019 17:29
ДОДАТОК 7 литс згода.doc
12 листопада 2019 17:29
Додаток 3 кваліф. критерії.doc
12 листопада 2019 17:29
Додаток 6 про учасника.doc
12 листопада 2019 17:29
Додаток 4 документи згідно ст 17.З.У.doc
12 листопада 2019 17:28
Додаток 2 техн. характ..doc
12 листопада 2019 17:28
Додаток 5 проект договору.doc
12 листопада 2019 17:28
Тендерна документація.doc
13 листопада 2019 08:20
Електронний цифровий підпис
12 листопада 2019 17:30
Електронний цифровий підпис
13 листопада 2019 08:18
Додаток 1 т. пропозиція 13.11.19.doc
12 листопада 2019 17:28
Додаток 1 т. пропозиція 12.11.19.doc
12 листопада 2019 17:29
ДОДАТОК 7 литс згода.doc
12 листопада 2019 17:29
Додаток 3 кваліф. критерії.doc
12 листопада 2019 17:29
Додаток 6 про учасника.doc
12 листопада 2019 17:29
Додаток 4 документи згідно ст 17.З.У.doc
12 листопада 2019 17:28
Додаток 2 техн. характ..doc
12 листопада 2019 17:28
Додаток 5 проект договору.doc
12 листопада 2019 17:28
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-31-000010 ● b243f497f1aa4dc4b6b67451a8adfb8a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-30
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-31 12:01:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

30.03.2020 № 68

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 68

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2
UA-2019-11-12-003707-b 12.11.2019 Комунальне підприємство «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 01985251) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-01 12:55:43

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-12-003707-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому повідомлення про внесення змін до договору було опубліковано в електронній системі закупівель 28.01.2020 тоді, як додаткову угоду №2 укладено 20.01.2020, чим не дотримано вимоги абз.9 частини 1 статті 10 Закону.
2. Чому, не було прийнято рішення про визнання ТОВ "АПТЕКА АІРМЕД" переможцем та рішення про намір укласти договір відповідно до вимог частини 6 статті 28 та частини 1 статті 32 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-07 10:28:49

Пояснення закупівлі ліків за ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» Prozorro за номером ID: UA-2019-11-12-003707-b

Тендерний комітет КП «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» ДОР» надаємо пояснення, щодо закупівлі (фармацевтичної продукції – 33600000-6),UA- 2019-11-12-003707-b.
1. Додаткова угода №2, була укладена нами 23.01.2020р. про що свідчить повідомлення про внесення змін до договору 4/Т/2220 від 16.12.2019р. та оприлюднена 28.01.2020р. протягом 3 днів робочих, не враховуючи вихідні.
У відсканованій додатковій угоді не чітко відображається дата укладання, повторно відсканували та оприлюднили у системі 03.04.2020 р.
Згідно протоколу, щодо вибору переможця закупівлі № 4/Т/П2220 від 02.12.2019р., при засідання тендерного комітету на порядку денному стояло питання, щодо вибору переможця процедури закупівлі ліків на 2019 рік (фармацевтичної продукції – 33600000-6),UA- 2019-11-12-003707-b процедурою закупівлі відкриті торги.
Після електронного аукціону та розгляду пропозиції з найменшою сумою не конкретизували співвідношення переможець та укладання договору від прийняття цінової пропозиції учасника ТОВ «Аптека Аірмед», як економічно вигідну, що само собою підрозуміває переможець і укладання договору.
Згідно з пунктом 15 частини першої статті 1 Закону переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, який заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №490 від 22.03.2016 року.
Протокол 4/Т/П 2220 про визначення переможця та намір укласти договір зі змінами та доповненнями оприлюднили у системі 03.04.2020р.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-03 14:43:53

Пояснення закупівлі ліків за ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» Prozorro за номером ID: UA-2019-11-12-003707-b

Тендерний комітет КП «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» ДОР» надаємо пояснення, щодо закупівлі (фармацевтичної продукції – 33600000-6),UA- 2019-11-12-003707-b.
1. Додаткова угода №2, була укладена нами 23.01.2020р. про що свідчить повідомлення про внесення змін до договору 4/Т/2220 від 16.12.2019р. та оприлюднена 28.01.2020р. протягом 3 днів робочих, не враховуючи вихідні.
У відсканованій додатковій угоді не чітко відображається дата укладання, повторно відсканували та оприлюднили у системі 03.04.2020 р.
Згідно протоколу, щодо вибору переможця закупівлі № 4/Т/П2220 від 02.12.2019р., при засідання тендерного комітету на порядку денному стояло питання, щодо вибору переможця процедури закупівлі ліків на 2019 рік (фармацевтичної продукції – 33600000-6),UA- 2019-11-12-003707-b процедурою закупівлі відкриті торги.
Після електронного аукціону та розгляду пропозиції з найменшою сумою не конкретизували співвідношення переможець та укладання договору від прийняття цінової пропозиції учасника ТОВ «Аптека Аірмед», як економічно вигідну, що само собою підрозуміває переможець і укладання договору.
Згідно з пунктом 15 частини першої статті 1 Закону переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, який заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №490 від 22.03.2016 року.
Протокол 4/Т/П 2220 про визначення переможця та намір укласти договір зі змінами та доповненнями оприлюднили у системі 03.04.2020р.


Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-06 09:29:33

Пояснення закупівлі ліків за ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» Prozorro за номером ID: UA-2019-11-12-003707-b

Пояснення закупівлі ліків за ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» Prozorro за номером ID: UA-2019-11-12-003707-b
Тендерний комітет КП «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» ДОР» надаємо пояснення, щодо закупівлі (фармацевтичної продукції – 33600000-6),UA- 2019-11-12-003707-b. 1. Додаткова угода №2, була укладена нами 23.01.2020р. про що свідчить повідомлення про внесення змін до договору 4/Т/2220 від 16.12.2019р. та оприлюднена 28.01.2020р. протягом 3 днів робочих, не враховуючи вихідні. У відсканованій додатковій угоді не чітко відображається дата укладання, повторно відсканували та оприлюднили у системі 03.04.2020 р. Згідно протоколу, щодо вибору переможця закупівлі № 4/Т/П2220 від 02.12.2019р., при засідання тендерного комітету на порядку денному стояло питання, щодо вибору переможця процедури закупівлі ліків на 2019 рік (фармацевтичної продукції – 33600000-6),UA- 2019-11-12-003707-b процедурою закупівлі відкриті торги. Після електронного аукціону та розгляду пропозиції з найменшою сумою не конкретизували співвідношення переможець та укладання договору від прийняття цінової пропозиції учасника ТОВ «Аптека Аірмед», як економічно вигідну, що само собою підрозуміває переможець і укладання договору. Згідно з пунктом 15 частини першої статті 1 Закону переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, який заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №490 від 22.03.2016 року. Протокол 4/Т/П 2220 про визначення переможця та намір укласти договір зі змінами та доповненнями оприлюднили у системі 03.04.2020р.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

1.Додаткову угоду №2 від 23.01.2020 до договору №4/Т/2220 від 16.12.2019 про внесені зміни, в електронній системі закупівель оприлюднено 28.01.2020. Помилка в невчасному оприлюдненні Додаткової угоди №2 виникла внаслідок того, що в роботі зазвичай орієнтуємося на робочі дні, а в Законі про публічні закупівлі чітко не вказано календарні чи робочі дні, крім того, що цей термін включав в себе два вихідних, що мало вплив на дії відповідальної особи. У зв’язку з тим, що для вчасної оплати, додаткова угода №2 від 23.01.20р знаходилась на реєстрації у Державній казначейській службі, для оприлюднення було відскановано другий екземпляр додаткової угоди в якій дата була написана нечітко. Оригінал додаткової угоди №2 від 23.01.20р., в якої є штамп реєстрації Державної казначейської служби, оприлюднено додатково у системі 03.04.2020. Також дата внесення змін до договору 23.01.2020.о 16:00 годині відображено у повідомленні про внесення змін, яке сформоване на електронному майданчику. 2. Протокол 4/Т/П 2220 про визначення переможця та намір укласти договір зі змінами та доповненнями оприлюднено у системі 03.04.2020р. Намір укласти договір заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №490 від 22.03.2016 року. Тобто зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень тендерним комітетом виконані 03.04.2020р.

2020-04-17 16:04:27

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 13 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 28 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради», 01985251, Україна, Дніпро, вул. Новосільна,1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Аскорбінова кислота, 120736.32UAH, 33600000-6, ДК021, 2000, ампула, INN
  3. Інформація про оприлюднення: e01f3263bece464ebf4d50560a0362ca, 2019-11-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 31 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерні пропозиції учасників, протокол засідання тендерного комітету від 02.12.2019 №4/Т/П2220, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16.12.2019 №4/Т/2220, пояснення замовника, отримані 03.04.2020 через електронну систему закупівель. Мониторингом оприлюднення інформації в електронній системі закупівель установлено порушення Замовником вимог абз. 9 частини 1 статті 10 Закону, а саме: додатковою угодою №2 від 20.01.2020 до договору від 16.12.2019 №4/Т/2220 внесені зміни, проте в електронній системі закупівель така інформація оприлюднена лише на 8-ий день (28.01.2020). Також, моніторингом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АПТЕКА АІРМЕД» встановлено порушення вимог частини 6 статті 28, частини 1 статті 32 Закону, а саме: за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця. Проте, Замовником за результатами розгляду тендерних пропозиції (протокол засідання тендерного комітету від 02.12.2019 №4/Т/П2220) не прийнято рішення про визнання ТОВ "АПТЕКА АІРМЕД" переможцем та рішення про намір укласти договір, при цьому на порушення вимог абзацу 6 частини 1 статті 10 Закону Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір без наявності прийнятого рішення щодо переможця процедури закупівлі. Станом на момент закінчення моніторингу Замовником від 03.04.2020 складено та оприлюднено Звіт про виконання договору про закупівлю.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації установлено порушення абз. 9 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АПТЕКА АІРМЕД» установлено порушення вимог частини 6 статті 28, частини 1 статті 32 Закону, та як наслідок абзацу 6 частини 1 статті 10 Закону. За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПТЕКА АІРМЕД" 118 960,43
UAH з ПДВ
117 960,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 120 548,87
UAH з ПДВ
118 424,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 120 736,00
UAH з ПДВ
120 736,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 15:00
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 15:00
Проект договору.docx
29 листопада 2019 09:19
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 09:19
Проект договору.docx
26 листопада 2019 17:44
Відповідність ст.17.pdf
26 листопада 2019 17:44
Згода з проектом договору.pdf
26 листопада 2019 17:44
Інші документи.pdf
26 листопада 2019 17:43
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 10:20
Технічна частина.pdf
25 листопада 2019 10:20
Комерційна частина_p077-151.pdf
25 листопада 2019 10:20
Комерційна частина_p001-076.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 14:42
7.Установчі документи.pdf
26 листопада 2019 14:42
6.Медико-технічні вимоги ч.2.pdf
26 листопада 2019 14:42
5.Медико-технічні вимоги ч.1.pdf
26 листопада 2019 14:42
4.Ст.17.pdf
26 листопада 2019 14:42
3.Кваліфікаційні вимоги.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПТЕКА АІРМЕД"
#41465365
Переможець 117 960,43
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПТЕКА АІРМЕД"
#41465365
117 960,43
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 грудня 2019 12:45
Договор ліки.pdf укладений
16 грудня 2019 12:44
sign.p7s зміни до договору
03 квітня 2020 14:08
Протокол ліки вибір переможця та укладання договору.pdf укладений
03 квітня 2020 13:50
ДУ ліки 20%.pdf укладений
03 квітня 2020 13:50
sign.p7s зміни до договору
28 січня 2020 11:44
ДУ 20% ліки.pdf укладений
28 січня 2020 11:43
ДУ 20% ліки.pdf зміни до договору
28 січня 2020 11:32
sign.p7s зміни до договору
26 грудня 2019 11:54
ДУ продовження дії договору ліки.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 4/Т/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20% від договору
Номер договору про закупівлю: 4/Т/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 141 504,73
UAH (в тому числі ПДВ 9 257,32 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку