Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів код ДК 021:2015:50410000-2 (послуги з ремонту та технічного обслуговування пожежно-охоронної сигналізації адміністративних будинків (вул. Городецького, 13, пров. Рильський, 10, вул. Є. Сверстюка, 15))
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2019-11-12-003677-b ● 8853311f49274f099fdd0f90c4d7f76e
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство юстиції України |
Код ЄДРПОУ: | 00015622 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13 |
Контактна особа: |
Ганна Тимофєєва +380442711742 tender@minjust.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2019 13:23 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту та технічного обслуговування пожежно-охоронної сигналізації адміністративних будинків (вул. Городецького, 13, пров. Рильський, 10, вул. Є. Сверстюка, 15)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Городецького, 13, пров. Рильський, 10, вул. Є. Сверстюка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 17:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 17:20 |
Документація.docx | |
12 листопада 2019 17:20 |
Протокол 244.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
строк надання послуг
Дата подання: 15 листопада 2019 16:42
Дата відповіді: 15 листопада 2019 17:37
У формі "Тендерна пропозиція" в останній графі вказано надати вартість послуг за 10 місяців. В Технічному завданні взагалі не вказаний строк надання послуг. В самому проекті договору вказано строк надання послуг - до 20 грудня 2019 року (тобто 1 місяць). Підскажіть, будь ласка, який конкретний строк надання послуг (1 місяць, чи 10 місяців)??
Відповідь: Замовником вивчено поставлене питання, та повідомляється про те, що з урахуванням закінчення року фактично послуги можуть бути надані протягом одного календарного місяця. Враховуючи зазначене, Замовником буде відмінено дану закупівлю та оголошено повторно з урахуваням відповідних змін.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-12-003677-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 20 листопада 2019 14:33
Вимога щодо проведення процедури закупівель
Доброго дня! Шановний Замовнику, маємо до Вас питання: у Вашій тендерній документації було визначено вимогу: "Протокол обстеження об’єктів замовника учасником за наслідками попереднього обстеження з результатами обстеження стану пожежно-охоронної сигналізації, погоджений із Замовником. Документ повинен бути підписаний власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчений нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису". Наш спеціаліст приїздив до Вас 18го листопада 2019 року з метою оглянути об'єкти, але уповноважена особа Замовника повідомила, що торги будуть скасовуватися через зміни технічних характеристик і тому огляд проводити немає потреби, відповідні акти підписати представник замовника відмовився. Також 15го листопада 2019 року на майданчику Ви самі зазначили про скасування тендеру: "Замовником вивчено поставлене питання, та повідомляється про те, що з урахуванням закінчення року фактично послуги можуть бути надані протягом одного календарного місяця. Враховуючи зазначене, Замовником буде відмінено дану закупівлю та оголошено повторно з урахуваням відповідних змін". Але як бачимо станом на термін подачі - 19го листопада, станом на дату проведення аукціону - 20 листопада, процедура не скасована. І тут постають питання: 1) чому процедура досі не скасована? 2) чому у другого учасника ТОВ "ПОЖДУМА" є огляди, підписані Замовником (хоча огляди датовані 13 листопада, і тоді можливо Ви ще не знали про скасування тендеру, але ж ми приїздили 18го числа, навіть вже після Вашої відповіді на майданчику)? 3) чому аукціон пройшов, а Ви так і не скасували закупівлю? Просимо роз'яснити дану ситуацію, адже всі ми є учасниками відкритих та прозорих закупівель! Очікуємо на відповідь! Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 15:46
Закупівлю буде відмінено відповідно до рішення тендерного комітету (після засідання)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" #37153018 |
Очікує рішення |
62 585,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 13:44
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 листопада 2019 15:49 |
Коментар щодо відміни: | Закупівлю відмінено у зв’язку з необхідністю уточнення строків надання послуг на обслуговування та ремонт пожежної сигналізації. |
Документи:
20 листопада 2019 15:49
|
Електронний підпис |
20 листопада 2019 15:48
|
Протокол 244-1.pdf |