Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з аналізу та програмування систем» (послуги зі створення комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи «е-Консул» та інформаційної системи Добровільна реєстрація українських громадян при подорожах за кордон «Друг»)
Очікувана вартість
950 400,00 UAH
UA-2019-11-12-003638-b c8a90767581c4f0bac594d93996c18dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Абальмасова

+380442381868 inna.abalmasova@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська обл., Київ, площа Михайлівська,1
Контактна особа: Інна Абальмасова
+380442381868
inna.abalmasova@mfa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 12:05
Очікувана вартість: 950 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72240000-9: Послуги з аналізу та програмування систем


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги з аналізу та програмування систем» (послуги зі створення комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи «е-Консул» та інформаційної системи Добровільна реєстрація українських громадян при подорожах за кордон «Друг»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01018, Україна, Київ, Київ, Михайлівська площа, 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяплата протягом 7 (семи) банківських днів після прийняття Замовником Послуг згідно з Календарним планом на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дня надходження фінансування. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 18:11
Зміни до тендерної документації.docx
15 листопада 2019 18:11
Тендерна документація (нова редакція).docx
12 листопада 2019 17:10
Оголошення.docx
12 листопада 2019 17:10
Тендерна документація.docx
15 листопада 2019 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 18:11
Зміни до тендерної документації.docx
15 листопада 2019 18:11
Тендерна документація (нова редакція).docx
12 листопада 2019 17:10
Оголошення.docx
12 листопада 2019 17:10
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Календарний план
Дата подання: 13 листопада 2019 11:04
Дата відповіді: 15 листопада 2019 18:12
У Календарному плані (Додаток 2 до проєкту договору) відсутні етапи: (1) Формування загальних вимог до КСЗІ в ІТС (обстеження середовищ функціонування ІТС, формування технічного завдання на створення КСЗІ). 2) Розробка політики безпеки інформації в ІТС. Ці етапи є в Технічних вимогах (додаток 2 до Тендерної документації). Де помилка?
Відповідь: Шановний Учаснику! До Тендерної документації були внесені відповідні зміни, які оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у встановленому порядку.
Технічні вимоги
Дата подання: 13 листопада 2019 15:11
Дата відповіді: 15 листопада 2019 17:14
п. 2.6.1 Вимог "– Постачання та/або встановлення додаткового ПЗ КЗЗ (за необхідності)" Чиїм коштом постачання додаткового ПЗ КЗЗ (за необхідності)?
Відповідь: Шановний Учаснику!
У разі виникнення необхідності у придбанні додаткового ПЗ КЗЗ, оплату буде здійснено за рахунок Замовника, шляхом укладення окремого договору.
Повторно
Дата подання: 18 листопада 2019 09:15
Дата відповіді: 18 листопада 2019 13:46
У Календарному плані (Додаток 2 до проєкту договору) відсутні етапи: (1) Формування загальних вимог до КСЗІ в ІТС (обстеження середовищ функціонування ІТС, формування технічного завдання на створення КСЗІ). 2) Розробка політики безпеки інформації в ІТС. Ці етапи є в Технічних вимогах (додаток 2 до Тендерної документації). Де помилка?
Відповідь: Шановний Учаснику! Повторно повідомляємо, що до Тендерної документації, у тому числі до Календарного плану (Додаток №2 до проєкту Договору), були внесені відповідні зміни, які оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у встановленому порядку.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-12-003638-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТОР", Код ЄДРПОУ:32248356
Дата подання: 11 грудня 2019 12:39
Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ»
Пунктом 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» вказано, що для учасників передбачено такі кваліфікаційні критерії, зокрема:
1) Наявність документального підтвердження досвіду надання послуг зі створення комплексної системи захисту інформації в розподілених ІТС (автоматизовані системи класу „3” згідно НД ТЗІ 2.5-005-99) з інтегрованими прикладними програмними сервісами і автоматизованими системами, розгорнутими на їх базі; спосіб підтвердження виконання – копія договору з актом (актами) наданих послуг.
З аналізу наданих копій договорів слідує, що:
1) Предмети зазначених догорів не підтверджують досвіду виконання/надання ТОВ «ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ» послуг зі створення комплексної системи захисту інформації в розподілених ІТС (автоматизовані системи класу „3” згідно НД ТЗІ 2.5-005-99) з інтегрованими прикладними програмними сервісами і автоматизованими системами, розгорнутими на їх базі, оскілки предмети вищевказаних договорів стосуються виконання/надання ТОВ «ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ» інформаційно-консультаційних послуг з питань побудови комплексної системи захисту інформації Замовника та послуг з проведення державної експертизи відповідності комплексної системи захисту інформації ІТС депозитарної установи.
Разом з цим у наданих договорах відсутні послуги із розроблення технічного завдання на комплексну систему захисту інформації. Згідно вимог НД ТЗІ 3.7-001-99 Технічне завдання на КСЗІ є одним із обов'язкових засадничих документів під час проведення експертизи АС на відповідність вимогам захищеності інформації. Отже надані договори не є документальним підтвердженням досвіду надання послуг зі створення комплексної системи захисту інформації в розподілених ІТС (автоматизовані системи класу „3” згідно НД ТЗІ 2.5-005-99) з інтегрованими прикладними програмними сервісами і автоматизованими системами, розгорнутими на їх базі.
2) Крім того, в договорі, який нібито був укладений між ТОВ «ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ» та ТОВ «ДАЙМОНД ІНВЕСТМЕНТ КАПІТАЛ» взагалі відсутня дата його укладання.
Відповідно до частин 1, 2 статті 631 Цивільного кодексу України, Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору. Договір набирає чинності з моменту його укладення.
Тобто, набранням договором чинності (зазначення дати договору) є момент у часі, коли починають діяти права та обов'язки по договору, тобто коли договір як підстава виникнення правовідносин, виражена (оформлена) у письмовій формі, в якій зафіксовані умови договору, породжує правовідносини, на виникнення яких було спрямоване волевиявлення сторін при укладенні цього договору.
З вищевказаного слідує, що відсутність дати укладення договору є наслідком не набрання чинності такого договору, що дає підстави вважати, що ТОВ «ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ» завідомо, маючи прямий умисел ввело в оману Замовника про нібито наявний у ТОВ «ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ» досвід надання послуг зі створення комплексної системи захисту інформації в розподілених ІТС (автоматизовані системи класу „3” згідно НД ТЗІ 2.5-005-99) з інтегрованими прикладними програмними сервісами і автоматизованими системами, розгорнутими на їх базі.
Відповідно до частин 1 та 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – «Закон про закупівлі»), Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.30 Закону про закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник, зокрема, не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція ТОВ «ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ» підлягає обов’язковому відхиленню на підставі частин 1 та 2 статті 16, п.1 ч.1 ст.30 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 грудня 2019 12:49
Причина: У зв'язку з втратою актуальності

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ" 814 857,00
UAH з ПДВ
625 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТОР" 762 000,00
UAH з ПДВ
730 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 11:50
Електронний підпис
03 грудня 2019 12:49
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:00
Електронний підпис
28 листопада 2019 12:25
Електронний підпис
28 листопада 2019 11:23
Тендерна Пропозиція.pdf
28 листопада 2019 11:23
Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 12:04
Електронний підпис
28 листопада 2019 12:03
АВТОР_Проект_Договору.pdf
28 листопада 2019 12:03
АВТОР_Лист-гарантія.pdf
28 листопада 2019 12:03
АВТОР_Довідка_Ст_17.pdf
28 листопада 2019 12:03
АВТОР_Витяг_з_ЄДР.pdf
28 листопада 2019 12:03
АВТОР_Тех_відповідність.pdf
28 листопада 2019 12:03
АВТОР_Копія_договору_МЗС.pdf
28 листопада 2019 12:03
АВТОР_Акти_до_дог_МЗС.pdf
28 листопада 2019 12:03
АВТОР_Акти_до_Дог_ДКС.pdf
28 листопада 2019 12:03
АВТОР_Штатний розпис_Наказ.pdf
28 листопада 2019 12:03
АВТОР_Трудова_Туркалов.pdf
28 листопада 2019 12:03
АВТОР_Трудова_Дядік.pdf
28 листопада 2019 12:03
АВТОР_Трудова_Довбешко.pdf
28 листопада 2019 12:03
АВТОР_Сертифікати_Довбешко.pdf
28 листопада 2019 12:03
АВТОР_Довідка _працівники.pdf
28 листопада 2019 12:03
АВТОР_Дипломи_Довбешко.pdf
28 листопада 2019 12:03
АВТОР_Диплом_Туркалов.pdf
28 листопада 2019 12:03
АВТОР_Диплом_Дядік.pdf
28 листопада 2019 12:03
АВТОР_Довідка_МТБ.pdf
28 листопада 2019 12:03
АВТОР_Тендерна_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ"
#39665878
Переможець 625 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 17:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ"
#39665878
625 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 22:43
додаткова Угода № 2.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 22:43
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 17:15
Додаткова угода.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 17:03
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 17:54
Договір.pdf укладений
19 грудня 2019 17:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У розділі 2 Договору слова та цифри в пункті 2.1: "31.07.2020" замінено наступними словами та цифрами: "30.11.2020". 2. Додаток 2 до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20191218-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 71/ВЦ/36-901-200/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із запровадженням Урядом України карантинних мір у боротьбі проти розповсюдження коронавірусу SARS-CoV-2. а також розпочатою в серпні ц.р. реструктуризацією Міністерства закордонних справ України, виникла необхідність продовжити строк надання послуг з метою завершення роботи з проведення експертизи.
Номер договору про закупівлю: 20191218-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 625 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 104 166,66 UAH)