Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Віники
Очікувана вартість
6 768,00 UAH
UA-2019-11-12-003387-b 6b58a0c29ee141f4a4113375b70a4251
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дробот Тетяна Володимирівна

0984933811 T.DROBOT@DIREKCY.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП “Автоматика та машинобудування” ДП “НАЕК “Енергоатом”
Код ЄДРПОУ: 39688675
Місцезнаходження: 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Гагаріна, 4
Контактна особа: Дробот Тетяна Володимирівна
0984933811
T.DROBOT@DIREKCY.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Так як двічі було відмінено тендер (UA-2019-10-01-000468-с та UA-2019-10-23-000960-с) на закупівлю віників через відсутність достатньої кількості учасників, у даному випадку відповідно до п.4 ч.2 ст.35 Закону «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі. До ТОВ «Фірма Каапрі» було направлено запрошення до участі в проведенні переговорів з переліком документів, які повинен надати учасник.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 16:45
Оскарження наміру укласти договір: 23 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Віники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 25 (двадцять п’ять) банківських днів з моменту поставки та проходження вхідного контролю Продукції за кількістю та якістю відповідно до нормативних документів Покупця, в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточних рахунок Постачальника зазначений в Договорі, згідно рахунку наданого Постачальником. Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

12 листопада 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ФІРМА «КААПРІ»
#21533628
Переможець 6 768,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 16:45

Документи

12 листопада 2019 16:44
Електронний підпис
12 листопада 2019 16:44
Протокол №143.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 16:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ФІРМА «КААПРІ»
#21533628
6 768,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2019 16:44
Електронний підпис
12 листопада 2019 16:44
Протокол №143.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 14:33
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 11:34
договір 12с-232 підп.pdf укладений
29 листопада 2019 11:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2019 — 25 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 768,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 128,00 UAH)