Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картридж-тонер, фотобарабан
Очікувана вартість
11 052,00 UAH
UA-2019-11-12-003290-b ● 05442e154f0044bea16a3c9425821e5a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СВКП "Київводфонд" |
Код ЄДРПОУ: | 37292855 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , м. Київ обл., Подільський район, вул. Дмитрівська, 16-а, корпус 1 |
Контактна особа: |
Ковалько Вікторія Валеріївна +380442289173 kovalkovictoriia@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2019 16:19 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2019 16:19 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2019 14:26 |
Очікувана вартість: | 11 052,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Картридж-тонер Canon 034 iRC 1225 Black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
1 шт
Фотобарабан Canon DRUM UNIT C-EXV034 для Canon iRC1225 Black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставлених Товарів за видатковою накладною не пізніше ніж через 20 (двадцять) банківських днів після передачі Товару Покупцеві. Оплата здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 16:15 |
Проєкт договору Картриджі_Фотобарабан.doc | |
12 листопада 2019 16:15 |
Вимоги до учасників (товари) (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:41
Дата відповіді: 14 листопада 2019 11:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, учаснику!
Надаємо відповіді на Ваші запитання:
1) Закупівля обумовлена необхідністю забезпечення належної адміністративно – господарської роботи підприємства. Товари, що відмінні від предмету закупівлі розглядатись не будуть.
2) Згідно з вимогами до учасників на закупівлю Учасник подає у складі своєї пропозиції Цінової пропозицію, форма якої наведена в Додатку № 1, де визначена конкретна назва предмету закупівлі, яка зазначається в Додатку №1 до Проекту договору.
3.1.Допускаємо. Відповідно до п.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
3.2 Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиний критерій оцінки пропозиції по закупівлі – ціна, що не може перевищувати 11 052 грн з ПДВ
Дякуємо за Ваші запитання!
Надаємо відповіді на Ваші запитання:
1) Закупівля обумовлена необхідністю забезпечення належної адміністративно – господарської роботи підприємства. Товари, що відмінні від предмету закупівлі розглядатись не будуть.
2) Згідно з вимогами до учасників на закупівлю Учасник подає у складі своєї пропозиції Цінової пропозицію, форма якої наведена в Додатку № 1, де визначена конкретна назва предмету закупівлі, яка зазначається в Додатку №1 до Проекту договору.
3.1.Допускаємо. Відповідно до п.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
3.2 Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиний критерій оцінки пропозиції по закупівлі – ціна, що не може перевищувати 11 052 грн з ПДВ
Дякуємо за Ваші запитання!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА |
10 885,00
UAH з ПДВ
|
9 753,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" |
10 888,00
UAH з ПДВ
|
9 754,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" |
10 920,00
UAH з ПДВ
|
10 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА #3394506905 |
Рішення скасоване |
9 753,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 12:40
|
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА #3394506905 |
Відхилено |
9 753,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 12:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" #43268102 |
Відхилено |
9 754,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 12:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" #41460372 |
Переможець |
10 920,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 08:47
|
Договір на закупівлю товарів за бюджетні кошти | укладений |
12 грудня 2019 08:46
|