Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональний комп’ютер в комплекті; кошти спец фонду)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-11-12-003213-b 0328c146c0c74f1087b889089ddc9cc3
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Светлана Пирогова

+380563733421 kzdopab@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНЕ БЮРО"
Код ЄДРПОУ: 24987654
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Светлана Пирогова
+380563733421
kzdopab@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 13:14
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


вся інформація про закупівлю в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Код ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональний комп’ютер в комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, площа Соборна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2019  —  18 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 14:46
оголошення комп 11.19.doc
13 листопада 2019 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 14:46
оголошення комп 11.19.doc
13 листопада 2019 14:24
оголошення комп 11.19.doc
13 листопада 2019 10:53
оголошення комп 11.19.doc
12 листопада 2019 16:03
оголошення комп 11.19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:44
Дата відповіді: 13 листопада 2019 10:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, читайте будь-ласка уважно документацію! В ній вказано що ми розглядаємо всі пропозиції які відповідають технічним вимогам (аналоги)! Велике прохання економити час Замовників та Учасників та задавати питання по суті. Запрошуємо усіх бажаючих. Ціну розглядаємо найменшу, проте товар повинен відповідати вимогам документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-12-003213-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 24 листопада 2019 11:45
До уваги замовника!
Шановний Замовник, просимо Вас звернути увагу на те, що ТОВ "КОМПАКОМ-2000" підклало документ Сервіс_центри.pdf, який відноситься до зовсім іншої компанії, що є порушенням правил надання документів учасником для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства. Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "КОМПАКОМ-2000" та перейти до розгляду пропозицій інших учасників.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 40 986,00
UAH з ПДВ
40 182,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 44 280,00
UAH з ПДВ
40 583,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 11:30
Пропозиція.pdf
21 листопада 2019 15:50
Авторизаційний лист.pdf
21 листопада 2019 15:50
Досвід 2000.rar
21 листопада 2019 15:50
Документы Компаком 2000_1.rar
21 листопада 2019 15:50
Сервіс_центри.pdf
21 листопада 2019 15:50
Пропозиція.pdf
21 листопада 2019 15:50
Гарантійний лист.pdf
21 листопада 2019 15:50
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 40 182,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 08:45

Документи

26 листопада 2019 08:45
Електронний підпис
26 листопада 2019 08:44
протокол №62.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 08:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
40 182,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2019 08:45
Електронний підпис
26 листопада 2019 08:44
протокол №62.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:43
55П.pdf укладений
27 грудня 2019 14:43
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 11:54
договор№55П.pdf укладений
03 грудня 2019 11:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 40 182,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 697,00 UAH)