Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональний комп’ютер в комплекті; кошти спец фонду)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-11-12-003213-b ● 0328c146c0c74f1087b889089ddc9cc3
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНЕ БЮРО" |
Код ЄДРПОУ: | 24987654 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Светлана Пирогова +380563733421 kzdopab@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2019 13:14 |
Очікувана вартість: | 60 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,67% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
вся інформація про закупівлю в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Код ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональний комп’ютер в комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, площа Соборна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 листопада 2019
—
18 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 14:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2019 14:46 |
оголошення комп 11.19.doc |
13 листопада 2019 14:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 листопада 2019 14:46 |
оголошення комп 11.19.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:44
Дата відповіді: 13 листопада 2019 10:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, читайте будь-ласка уважно документацію! В ній вказано що ми розглядаємо всі пропозиції які відповідають технічним вимогам (аналоги)! Велике прохання економити час Замовників та Учасників та задавати питання по суті. Запрошуємо усіх бажаючих. Ціну розглядаємо найменшу, проте товар повинен відповідати вимогам документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-12-003213-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 24 листопада 2019 11:45
До уваги замовника!
Шановний Замовник, просимо Вас звернути увагу на те, що ТОВ "КОМПАКОМ-2000" підклало документ Сервіс_центри.pdf, який відноситься до зовсім іншої компанії, що є порушенням правил надання документів учасником для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства. Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "КОМПАКОМ-2000" та перейти до розгляду пропозицій інших учасників.
Розгорнути
Згорнути
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Переможець |
40 182,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 08:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 14:43
|
55П.pdf | укладений |
27 грудня 2019 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2019 11:54
|
договор№55П.pdf | укладений |
03 грудня 2019 11:54
|