Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Джерело безперебійного живлення APCSmart-UPS 3000VALCD 2U (SMT3000RMI2U)або аналогічний, (код 31150000-2 «Баласти для розрядних ламп чи трубок» Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2019-11-12-003106-b ● 8d002dc23baf4bd1bfd95da144000cd0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 25953161 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., м. Покровськ, вул. Поштова, 22 |
Контактна особа: |
Валентина Шаповалова +380663739450 uszn@pokrovsk-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 15:58 |
Очікувана вартість: | 56 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Джерело безперебійного живлення APCSmart-UPS 3000VALCD 2U (SMT3000RMI2U)або аналогічний, (код 31150000-2 «Баласти для розрядних ламп чи трубок» Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85300, Україна, Донецька область, м.Покровськ, вул. Поштова, буд.22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 15:48 |
Оголошення закупівлі.pdf | |
12 листопада 2019 15:48 |
Протокол плани.pdf | |
12 листопада 2019 15:48 |
Протокол по закупівлі.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:48
Дата відповіді: 13 листопада 2019 15:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Тендерна пропозиція учасника закупівлі повинна відповідати технічним характеристикам (параметрам), технічним (якісним) вимогам до предмету закупівлі (в т. ч. надання учасником повної інформації про предмет закупівлі, що безумовно включає в себе конкретну назву предмету закупівлі) , зазначеним в оголошенні про проведення допорогової закупівлі . 2. Відповідно ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка поданих тендерних пропозицій проводиться електронною системою автоматично.
Прохання
Дата подання: 13 листопада 2019 15:41
Дата відповіді: 14 листопада 2019 14:01
Добрий день. Прошу Вас, завантажити всі документи (Додатки тва проєкт Договору) у форматі Word. Дякую.
Відповідь: Добрий день. Інформація під час оголошення закупівлі подана файлами, які мають розширення ".pdf ", що відповідає вимогам п.7 розділу II Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель,вартість яких є меншою за вартість,що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України " Про публічні закупівлі", затвердженої наказом державного підприємства "ПРОЗОРРО" № 10 ВІД 19.03.2019 та змінами
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-12-003106-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕГРАЛ", Код ЄДРПОУ:36974549
Дата подання: 29 листопада 2019 16:17
Вимога щодо роз’яснення причини дискваліфікації та перегляд результатів торгів
Шановний Замовник!
Зважаючи на вищевикладену в вимозі інформацію та з метою дотримання основних принципів проведення закупівель, просимо Вас надати вичерпну відповідь щодо причини відхилення нашої пропозиції яка є найбільш економічно вигідною, а технічні параметри запропонованого обладнання є кращими за встановлені у тендерній документації і переглянути Ваше рішення щодо дискваліфікації нас, як переможця торгів.
З повагою, Учасник ТОВ ТД "Інтеграл"
Розгорнути
Згорнути
Зважаючи на вищевикладену в вимозі інформацію та з метою дотримання основних принципів проведення закупівель, просимо Вас надати вичерпну відповідь щодо причини відхилення нашої пропозиції яка є найбільш економічно вигідною, а технічні параметри запропонованого обладнання є кращими за встановлені у тендерній документації і переглянути Ваше рішення щодо дискваліфікації нас, як переможця торгів.
З повагою, Учасник ТОВ ТД "Інтеграл"
Скасована
Дата: 02 грудня 2019 16:55
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 грудня 2019 15:42
Слідкуйте за закупівлею, Вас буде повернуто на кваліфікацію.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕГРАЛ" #36974549 |
Рішення скасоване |
15 144,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 16:55
|
ФОП Яцюк Євген Петрович #2944501713 |
Рішення скасоване |
48 800,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 16:55
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕГРАЛ" #36974549 |
Переможець |
15 144,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 11:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 11:20
|
Протокол рішення.pdf | укладений |
10 грудня 2019 11:19
|
Договір.pdf | укладений |
10 грудня 2019 11:19
|