Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
машини для обробки даних (апаратна частина) ДК 021:2015 30210000-4 (системний блок разом із операційною системою, клавіатурою та мишею, монітор, монітор 24’’)
Очікувана вартість
1 169 500,00 UAH
UA-2019-11-12-003000-b ● 93d56fab0cab4f858f177e9e92272b97
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів |
Код ЄДРПОУ: | 41037901 |
Вебсайт: | https://arma.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вулиця Бориса Грінченка,1 |
Контактна особа: |
Інна Стеценко +380442900867 i.stecenko@arma.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 13:42 |
Очікувана вартість: | 1 169 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 847,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
103 штука
системний блок разом із операційною системою, клавіатурою та мишею, монітор, монітор 24’’
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київ, Київ, вулиця Бориса Грінченка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту поставки Товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 11:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 11:33 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
19 листопада 2019 11:33 |
ТД зі змінами.docx | |
12 листопада 2019 15:38 |
Додаток6.docx |
19 листопада 2019 11:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 листопада 2019 11:33 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
19 листопада 2019 11:33 |
ТД зі змінами.docx
|
|||
12 листопада 2019 15:38 |
Додаток6.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:51
Дата відповіді: 15 листопада 2019 16:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше питання. Всі закупівлі проводяться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до вимог тендерної документації і технічних характеристик. Перевага буде надаватися якісному товару, який буде відповідати технічним характеристикам замовника
Документація
Дата подання: 13 листопада 2019 16:50
Дата відповіді: 15 листопада 2019 16:53
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше питання. Згідно вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» після посилання у тендерній документації на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, тип обладнання або модель, джерело його походження або виробника слід читати і сприймати з виразом «або еквівалент». «Еквівалент» - це продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками. Сукупність технічних характеристик запропонованого Учасником товару (або компоненту товару) повинна бути не гірша від сукупності технічних характеристик товару (або компоненту товару), який вимагається. Щоб уникнути невизначеності при порівнянні сукупних характеристик товару, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" |
1 150 266,00
UAH з ПДВ
|
1 144 266,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СІ.ТІ.ЛАЙН" |
1 167 312,48
UAH з ПДВ
|
1 150 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" #34763967 |
Переможець |
1 144 266,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 17:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 16:40
|
Додаткова угода РС 191213.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2019 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 16:15
|
Договір РС191213.pdf | укладений |
13 грудня 2019 16:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виконавець здійснює поставку Товару з моменту укладення Договору до 21 грудня 2019 року (включно) |
Номер договору про закупівлю: | РС191213 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |