Ноутбуки
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2019-11-12-002830-b 336a66ce831047e0a6c6d2b41b59f588
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Одеський національний університет ім. І.І. Мечникова
Код ЄДРПОУ: 02071091
Вебсайт замовника: http://onu.edu.ua
Місцезнаходження замовника: 65082, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Дворянська, 2
Контактна особа замовника: Андрій Цоток
+380487231060
smeta@onu.edu.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 09:00
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Дворянська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 листопада 2019 13:58
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2019 13:57
Перелік змін.docx
15 листопада 2019 13:57
Документація.doc
12 листопада 2019 15:23
Додаток 4.docx
12 листопада 2019 15:23
Проект договору.docx
15 листопада 2019 13:58
Електронний цифровий підпис
12 листопада 2019 15:26
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2019 13:57
Перелік змін.docx
15 листопада 2019 13:57
Документація.doc
12 листопада 2019 15:23
Документація.doc
12 листопада 2019 15:23
Додаток 4.docx
12 листопада 2019 15:23
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:55
Дата відповіді: 13 листопада 2019 11:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? -Так
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? -Так.
Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? -- Пропозицію ФОП неплатника ПДВ розглянемо як остаточну ціну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 90 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата відміни
28 листопада 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку