Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2019-11-12-002830-b 336a66ce831047e0a6c6d2b41b59f588
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Цоток

+380487231060 smeta@onu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський національний університет ім. І.І. Мечникова
Код ЄДРПОУ: 02071091
Вебсайт: http://onu.edu.ua
Місцезнаходження: 65082, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Дворянська, 2
Контактна особа: Андрій Цоток
+380487231060
smeta@onu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 09:00
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Дворянська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 13:57
Перелік змін.docx
15 листопада 2019 13:57
Документація.doc
12 листопада 2019 15:23
Додаток 4.docx
12 листопада 2019 15:23
Проект договору.docx
15 листопада 2019 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 13:57
Перелік змін.docx
15 листопада 2019 13:57
Документація.doc
12 листопада 2019 15:23
Документація.doc
12 листопада 2019 15:23
Додаток 4.docx
12 листопада 2019 15:23
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:55
Дата відповіді: 13 листопада 2019 11:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? -Так
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? -Так.
Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? -- Пропозицію ФОП неплатника ПДВ розглянемо як остаточну ціну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 90 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 08:03
Електронний підпис
28 листопада 2019 08:01
Гарантійний лист на товар.pdf
28 листопада 2019 08:01
dell 5370 (2).pdf
28 листопада 2019 08:01
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
28 листопада 2019 08:01
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 листопада 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій