Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газове паливо (Природний газ)
Очікувана вартість
1 030 551,00 UAH
UA-2019-11-12-002823-b 3f3da28c12f946048a6ded74a38d6437
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Василенко

+380968544075 cabinet.2byx@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БОБРИНЕЦЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІ СТУПЕНІВ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 06688167
Місцезнаходження: 27200, Україна , Кіровоградська обл., місто Бобринець, вулиця Каштанова, будинок 2
Контактна особа: Ірина Василенко
+380968544075
cabinet.2byx@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 13:51
Очікувана вартість: 1 030 551,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 305,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Закупівля здійснюється на очікувану вартість згідно потреби на 2020рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95245 метр кубічний
Газове паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, м. Бобринець, вул. Каштанова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 15:34
Договір.docx
12 листопада 2019 15:34
Природний газ 2020 рік.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-28-000008 ● 88cc43589edf4471bd736db00bee35b3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2019 10:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.12.2019 № 73

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 27.12.2019 № 73

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-11-12-002823- b 12.11.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-28 11:16:54

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Газового палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ІD: UA-2019-11-12-002823-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами договір про постачання природного газу з ТОВ «СМІД ГРУП» від 27.12.2019 № 71 укладений з порушенням строків, встановлених частиною 2 статті 32 Закону, а саме на 22 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено зазначеними нормами Закону.
Слід зазначити, що відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 37 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-02 11:25:01

Відповідь

28.12.2019року розпочато моніторинг закупівлі UA-2019-11-12-002823-b, виявлено порушення строків, встановлених частиною 2 статті 32 Закону, а саме на 22 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено зазначеними нормами Закону.
28.12.2019 року нами було усунено порушення шляхом розірвання Договору №71 від 27.12.2019р. Сканована копія додаткової угоди додається.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-28 11:16:59

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Газового палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ІD: UA-2019-11-12-002823-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами договір про постачання природного газу з ТОВ «СМІД ГРУП» від 27.12.2019 № 71 укладений з порушенням строків, встановлених частиною 2 статті 32 Закону, а саме на 22 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено зазначеними нормами Закону.
Слід зазначити, що відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 37 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-02 11:26:55

Відповідь

28.12.2019року розпочато моніторинг закупівлі UA-2019-11-12-002823-b, виявлено порушення строків, встановлених частиною 2 статті 32 Закону, а саме на 22 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено зазначеними нормами Закону.
28.12.2019 року нами було усунено порушення шляхом розірвання Договору №71 від 27.12.2019р. Сканована копія додаткової угоди додається.

Надання інформації про усунення порушення замовником

28.12.2019року розпочато моніторинг закупівлі UA-2019-11-12-002823-b, виявлено порушення строків, встановлених частиною 2 статті 32 Закону, а саме на 22 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено зазначеними нормами Закону. 28.12.2019 року нами було усунено порушення шляхом розірвання Договору №71 від 27.12.2019р. Сканована копія додаткової угоди додається.

2020-01-16 12:32:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

-

2020-01-17 14:40:49

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІД ГРУП" 421 935,35
UAH з ПДВ
421 935,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" 441 805,36
UAH з ПДВ
441 805,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 467 522,46
UAH з ПДВ
457 216,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 469 748,34
UAH з ПДВ
459 442,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" 541 813,56
UAH з ПДВ
531 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" 565 755,30
UAH з ПДВ
565 755,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 12:03
Електронний підпис
05 грудня 2019 12:02
ТП переможця.pdf
05 грудня 2019 12:02
МВС грудень.pdf
05 грудня 2019 12:02
Довідка ч. 2 ст 17 Закону.pdf
05 грудня 2019 12:02
Довідка ДПІ.pdf
29 листопада 2019 14:52
Електронний підпис
29 листопада 2019 14:51
Оновлена тп.pdf
27 листопада 2019 10:36
Електронний підпис
27 листопада 2019 10:35
ФХП від 1 листопада (2).pdf
27 листопада 2019 10:35
Технічні вимоги.pdf
27 листопада 2019 10:35
Тендерна прпозиція.pdf
27 листопада 2019 10:35
Статут СМІД ГРУП.pdf
27 листопада 2019 10:35
Специфікація.pdf
27 листопада 2019 10:35
Рішення Учасника.pdf
27 листопада 2019 10:35
Проект договору.pdf
27 листопада 2019 10:35
Опис документів.pdf
27 листопада 2019 10:35
Наказ на директора.pdf
27 листопада 2019 10:35
лист про видачу ліцензії.pdf
27 листопада 2019 10:35
ДСТУ.pdf
27 листопада 2019 10:35
Довіреність.pdf
27 листопада 2019 10:35
Довідка ч. 2 ст 17 Закону.pdf
27 листопада 2019 10:35
Довідка ст.17.pdf
27 листопада 2019 10:35
Довідка про санкції.pdf
27 листопада 2019 10:35
Довідка п.10 ч.1 ст.17.pdf
27 листопада 2019 10:35
Довідка п 9.ч. 1ст 17 Закону.pdf
27 листопада 2019 10:35
Довідка п 8.ч. 1ст 17 Закону.pdf
27 листопада 2019 10:35
Довідка п 6.ч. 1ст 17 Закону.pdf
27 листопада 2019 10:35
Довідка п 5.ч. 1ст 17 Закону.pdf
27 листопада 2019 10:35
Довідка п 4.ч. 1ст 17 Закону.pdf
27 листопада 2019 10:35
Довідка п 3.ч. 1ст 17 Закону.pdf
27 листопада 2019 10:35
Довідка п 2.ч. 1ст 17 Закону.pdf
27 листопада 2019 10:35
Довідка довкілля ідеал.pdf
27 листопада 2019 10:35
Відгук УЕК.pdf
27 листопада 2019 10:35
Витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2019 10:35
Витяг з ЄДРПОУ без печаток.pdf
27 листопада 2019 10:35
Виписка ЄДРПОУ СМІД ГРУП.pdf
27 листопада 2019 10:35
Акт УЕК.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 16:56
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:55
13. Статут 12 2018 копія.pdf
28 листопада 2019 16:55
8. Копія Витяг з ЄДР 20.11.pdf
28 листопада 2019 16:55
9. проект договору.pdf
28 листопада 2019 16:55
14. Паспорт Мереніс повний.pdf
28 листопада 2019 16:55
1. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 листопада 2019 16:55
20. тех вимоги.pdf
28 листопада 2019 16:55
21. тех специфікація.pdf
28 листопада 2019 16:55
12. Довіреність ПРОЗОРО.pdf
28 листопада 2019 16:55
4. відсутність підстав ст 17.pdf
28 листопада 2019 16:55
7. Витяг ПДВ 25.04.19.pdf
28 листопада 2019 16:55
5. дов відомості.pdf
28 листопада 2019 16:55
19. Лист згода персон дані.pdf
28 листопада 2019 16:55
23. специфікація.pdf
28 листопада 2019 16:55
3. Дов працівники.pdf
28 листопада 2019 16:55
2. Дов обладнання.pdf
28 листопада 2019 16:55
10. Виписка Протокол 11.pdf
28 листопада 2019 16:55
11. Наказ ген дир.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 09:58
Електронний підпис
28 листопада 2019 09:58
Інформація про ціну.pdf
28 листопада 2019 09:58
Технічні вимоги.pdf
28 листопада 2019 09:58
тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2019 09:58
Специфікація.pdf
28 листопада 2019 09:58
Проект договору _.pdf
28 листопада 2019 09:58
Наявність працівників.pdf
28 листопада 2019 09:58
Матеріально-технічна база.pdf
28 листопада 2019 09:58
Лист щодо видачі ліцензії.pdf
28 листопада 2019 09:58
Копія Свідоцтва ПДВ.PDF
28 листопада 2019 09:58
Копія Постанови НКРЕКП.pdf
28 листопада 2019 09:58
Копія витягу ЄДР.pdf
28 листопада 2019 09:57
Довідка про учасника.pdf
28 листопада 2019 09:57
Відповідність ст.17.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 23:57
Електронний підпис
27 листопада 2019 23:56
тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2019 23:56
технічна спеціфікація.pdf
14 листопада 2019 15:56
Електронний підпис
14 листопада 2019 15:53
Копія виписки ЛТД.pdf
14 листопада 2019 15:53
обладнання.pdf
14 листопада 2019 15:53
Реєстр Ліцензіатів.pdf
14 листопада 2019 15:53
Копія Статуту+опис.pdf
14 листопада 2019 15:53
Копія Витягу ПДВ.pdf
14 листопада 2019 15:53
Витяг з ЄДР.pdf
14 листопада 2019 15:53
КОПІЇЇ СЕРТИФІКАТІВ.pdf
14 листопада 2019 15:53
Відомості ЄДРПОУ (копія).pdf
14 листопада 2019 15:53
договір.pdf
14 листопада 2019 15:53
статті 17 Закону України.pdf
14 листопада 2019 15:53
персонльні дані.pdf
14 листопада 2019 15:53
відомості про учасника.pdf
14 листопада 2019 15:53
закон.pdf
14 листопада 2019 15:53
працівникки.pdf
14 листопада 2019 15:53
довідка про ліцензію.pdf
14 листопада 2019 15:53
Довідка аналогічний досвід.pdf
14 листопада 2019 15:53
довідка довкілля.pdf
14 листопада 2019 15:53
згода з проектом.pdf
14 листопада 2019 15:53
Гарантійний лист ДСТУ.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 22:05
Електронний підпис
27 листопада 2019 20:22
32.Договір.docx
27 листопада 2019 20:22
31.ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 листопада 2019 20:22
30.ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЦІНУ.pdf
27 листопада 2019 20:22
25.ЕІС код.pdf
27 листопада 2019 20:22
19.Технічні вимоги.pdf
27 листопада 2019 20:22
16.СТАТУТ ЕТГ.pdf
27 листопада 2019 20:22
15.Протокол Кравець.pdf
27 листопада 2019 20:22
13.НАКАЗ Кравець.pdf
27 листопада 2019 20:22
12.наказ про прийом Кравчук.pdf
27 листопада 2019 20:22
10.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
27 листопада 2019 20:22
7.Відомості про Учасника.pdf
27 листопада 2019 20:22
6.Довідка_п2ст17.pdf
27 листопада 2019 20:22
5.Довідка_п10ч1ст17.pdf
27 листопада 2019 20:22
4.Довідка_п6ч1ст17.pdf
27 листопада 2019 20:22
3.Довідка_п4ч1ст17.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 08:26
Електронний підпис
27 листопада 2019 08:18
6.Інші документи.pdf
27 листопада 2019 08:18
5.Лист та копія Постанови.pdf
27 листопада 2019 08:18
1.Інформація про ціну.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІД ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІД ГРУП"
#41761118
Переможець 421 935,35
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 09:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІД ГРУП"
#41761118
421 935,35
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 15:38
додаткова 1.PDF укладений
28 грудня 2019 15:33
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:49
Договір 71.PDF укладений
27 грудня 2019 10:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Договір укладено з порушенням строків, встановлених частиною 2 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі"