Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОБРИНЕЦЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІ СТУПЕНІВ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 06688167 |
Місцезнаходження: | 27200, Україна , Кіровоградська обл., місто Бобринець, вулиця Каштанова, будинок 2 |
Контактна особа: |
Ірина Василенко +380968544075 cabinet.2byx@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2019 13:51 |
Очікувана вартість: | 1 030 551,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 305,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 15:34 |
Договір.docx | |
12 листопада 2019 15:34 |
Природний газ 2020 рік.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-28-000008 ● 88cc43589edf4471bd736db00bee35b3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2019 10:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.12.2019 № 73
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 27.12.2019 № 73
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-11-12-002823- b 12.11.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-28 11:16:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Газового палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ІD: UA-2019-11-12-002823-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами договір про постачання природного газу з ТОВ «СМІД ГРУП» від 27.12.2019 № 71 укладений з порушенням строків, встановлених частиною 2 статті 32 Закону, а саме на 22 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено зазначеними нормами Закону.
Слід зазначити, що відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 37 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-02 11:25:01
Відповідь
28.12.2019року розпочато моніторинг закупівлі UA-2019-11-12-002823-b, виявлено порушення строків, встановлених частиною 2 статті 32 Закону, а саме на 22 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено зазначеними нормами Закону.
28.12.2019 року нами було усунено порушення шляхом розірвання Договору №71 від 27.12.2019р. Сканована копія додаткової угоди додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-28 11:16:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Газового палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ІD: UA-2019-11-12-002823-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами договір про постачання природного газу з ТОВ «СМІД ГРУП» від 27.12.2019 № 71 укладений з порушенням строків, встановлених частиною 2 статті 32 Закону, а саме на 22 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено зазначеними нормами Закону.
Слід зазначити, що відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 37 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-02 11:26:55
Відповідь
28.12.2019року розпочато моніторинг закупівлі UA-2019-11-12-002823-b, виявлено порушення строків, встановлених частиною 2 статті 32 Закону, а саме на 22 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено зазначеними нормами Закону.
28.12.2019 року нами було усунено порушення шляхом розірвання Договору №71 від 27.12.2019р. Сканована копія додаткової угоди додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
28.12.2019року розпочато моніторинг закупівлі UA-2019-11-12-002823-b, виявлено порушення строків, встановлених частиною 2 статті 32 Закону, а саме на 22 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено зазначеними нормами Закону. 28.12.2019 року нами було усунено порушення шляхом розірвання Договору №71 від 27.12.2019р. Сканована копія додаткової угоди додається.
2020-01-16 12:32:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
-
2020-01-17 14:40:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІД ГРУП" |
421 935,35
UAH з ПДВ
|
421 935,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
441 805,36
UAH з ПДВ
|
441 805,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
467 522,46
UAH з ПДВ
|
457 216,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
469 748,34
UAH з ПДВ
|
459 442,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
541 813,56
UAH з ПДВ
|
531 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" |
565 755,30
UAH з ПДВ
|
565 755,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІД ГРУП" #41761118 |
Переможець |
421 935,35
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 09:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 15:38
|
додаткова 1.PDF | укладений |
28 грудня 2019 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 10:49
|
Договір 71.PDF | укладений |
27 грудня 2019 10:48
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Договір укладено з порушенням строків, встановлених частиною 2 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" |