Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4
Очікувана вартість
9 900,00 UAH
UA-2019-11-12-002752-b 237a95ba2d0347708e113d697a457c45
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лавренюк Наталія Миколаївна

380442797442 centr_225@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київський міський методичний центр закладів культури та навчальних закладів"
Код ЄДРПОУ: 38567715
Вебсайт: http://dk.kievcity.gov.ua/news/?c=16&d=0
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Т.Шевченка, 3
Контактна особа: Лавренюк Наталія Миколаївна
380442797442
centr_225@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 11:41
Очікувана вартість: 9 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір офісний А4:
• щільність 80 г/м2
• 500 листів у пачці
• формат А4
• клас «С»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115 пачок
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Т. Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019  —  05 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 15:17
Оголошення.docx
12 листопада 2019 15:17
ПРОЕКТ Договір папір А4.doc
12 листопада 2019 15:16
кваліфікаційні критерії.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 13 листопада 2019 08:51
Дата відповіді: 14 листопада 2019 16:14
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за пропозицію, але ми не хочемо купити товар відповідно до вимог, зазначених Замовником в оголошенні про закупівлю
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 10:55
Дата відповіді: 14 листопада 2019 16:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації ми НЕ ВКАЗУВАЛИ марки...читайте уважно.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 8 280,00
UAH з ПДВ
7 336,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 8 004,00
UAH з ПДВ
7 900,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 16:55
Електронний підпис
19 листопада 2019 16:55
Лист про неліцензування.pdf
19 листопада 2019 16:55
Згода з договором.pdf
19 листопада 2019 16:55
Відомості про учасника.pdf
19 листопада 2019 16:55
ЕКО5279_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 13:26
Електронний підпис
18 листопада 2019 13:26
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 7 336,80
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 11:29

Документи

22 листопада 2019 11:27
рішення 23.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
7 336,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 11:27
рішення 23.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Екопром Сістем.PDF укладений
27 листопада 2019 12:31