Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки (ДК 021:2015 код 22820000-4)
Очікувана вартість
43 500,00 UAH
UA-2019-11-12-002708-b 6639e36feac34c1fa90a11a681cb331b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кучма Наталія Олександрівна

340445354039 kdctender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 26188308
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Миколи Закревського, 81/1
Контактна особа: Кучма Наталія Олександрівна
340445354039
kdctender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 15 листопада 2019 13:31
Очікувана вартість: 43 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 218,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
484063 штуки
Бланки (ДК 021:2015 код 22820000-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, Київ, Закревського,81/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Бланки (ДК 021:2015 код 22820000-4) Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 15:13
Оголошення Бланки (2019-11).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 12 листопада 2019 17:09
Дата відповіді: 13 листопада 2019 15:49
"4.9 Зразки паперу та продукції надати на слідуючий день після завершення аукціону. 4.10 Виконавець робіт повинен знаходитись на території м. Києва" Дані вимоги унеможливлюють конкуренцію серед учасників, що в свою чергу унеможливлює придбати якісний товар за економічно вигідною ціною. Чим відрізняється учасник з інших міст України?. Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" розділ 1 стаття 3 . Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Чи ваша установа має особливий статус, ігноруючи норми законодавства та порушуючи майже всі принципи здійснення закупівель? Зразки продукції неможливо надати протягом 1 дня після завершення аукціону якщо постачальник не знаходиться в м.Києві. Вимагаємо прибрати дані вимоги як такі, що дискримінують всіх учасників закупівлі, які не знаходяться на території м.Києва.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
В зв’язку з нагальною потребою закупівлі друкованої продукції, замовник в своїх умовах надав найкоротші терміни виконання умов закупівлі.
При розгляді запропонованими учасниками пропозицій буде врахована найбільш економічно вигідна пропозиція з відповідною якісною продукцію, незалежно від місця знаходження учасників.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 13 листопада 2019 12:17
Дата відповіді: 13 листопада 2019 15:49
Підтримаємо попереднє питання та вимогу. "4.9 Зразки паперу та продукції надати на слідуючий день після завершення аукціону. 4.10 Виконавець робіт повинен знаходитись на території м. Києва" Дані вимоги унеможливлюють конкуренцію серед учасників, що в свою чергу унеможливлює придбати якісний товар за економічно вигідною ціною. Чим відрізняється учасник з інших міст України?. Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" розділ 1 стаття 3 . Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Чи ваша установа має особливий статус, ігноруючи норми законодавства та порушуючи майже всі принципи здійснення закупівель? Зразки продукції неможливо надати протягом 1 дня після завершення аукціону якщо постачальник не знаходиться в м.Києві. Вимагаємо прибрати дані вимоги як такі, що дискримінують всіх учасників закупівлі, які не знаходяться на території м.Києва.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
В зв’язку з нагальною потребою закупівлі друкованої продукції, замовник в своїх умовах надав найкоротші терміни виконання умов закупівлі.
При розгляді запропонованими учасниками пропозицій буде врахована найбільш економічно вигідна пропозиція з відповідною якісною продукцію, незалежно від місця знаходження учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-12-002708-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 13 листопада 2019 10:26
Дискримінаційні вимоги. Порушення ЗУ "Пр публічні закупівлі" розділ 1 стаття 5
"4.9 Зразки паперу та продукції надати на слідуючий день після завершення аукціону.
4.10 Виконавець робіт повинен знаходитись на території м. Києва"
Дані вимоги унеможливлюють конкуренцію серед учасників, що в свою чергу унеможливлює придбати якісний товар за економічно вигідною ціною. Чим відрізняється учасник з інших міст України?. Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" розділ 1 стаття 3 . Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних
пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Чи ваша установа має особливий статус, ігноруючи норми законодавства та порушуючи майже всі принципи здійснення закупівель?
Зразки продукції неможливо надати протягом 1 дня після завершення аукціону якщо постачальник не знаходиться в м.Києві.
Вимагаємо прибрати дані вимоги як такі, що дискримінують всіх учасників закупівлі, які не знаходяться на території м.Києва.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 листопада 2019 15:48
Шановний учасник!
В зв’язку з нагальною потребою закупівлі друкованої продукції, замовник в своїх умовах надав найкоротші терміни виконання умов закупівлі.
При розгляді запропонованими учасниками пропозицій буде врахована найбільш економічно вигідна пропозиція з відповідною якісною продукцію, незалежно від місця знаходження учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ" 36 904,00
UAH з ПДВ
34 223,00
UAH з ПДВ
Документи
ПБП "Віст плюс" 37 524,00
UAH з ПДВ
34 224,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТОВЧЕНКО АНДРІЙ ВЕНІАМІНОВИЧ 43 070,00
UAH з ПДВ
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Бланкодрук 42 880,00
UAH з ПДВ
41 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 43 482,00
UAH з ПДВ
43 482,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 14:44
Електронний підпис
15 листопада 2019 14:44
Цінова пропозиція (нова).pdf
14 листопада 2019 10:33
Електронний підпис
14 листопада 2019 10:32
17. Цінова пропозиція.pdf
14 листопада 2019 10:32
13. Лист відгук.pdf
14 листопада 2019 10:32
12. Аналогічні роботи.pdf
14 листопада 2019 10:32
11. Лист відгук.pdf
14 листопада 2019 10:32
10. Аналогічні роботи.pdf
14 листопада 2019 10:32
5. Паспорт.pdf
14 листопада 2019 10:32
4. Ідентифікаційний.pdf
14 листопада 2019 10:32
1. Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 09:22
Статут Віст плюс.PDF
14 листопада 2019 09:22
Сертифікат фарба ризограф.PDF
14 листопада 2019 09:22
Паспорт Федотов В.В..PDF
14 листопада 2019 09:22
Лист про сертифікацію.PDF
14 листопада 2019 09:22
Лист про ліцензію.PDF
14 листопада 2019 09:21
Довідка про санкції.PDF
14 листопада 2019 09:21
Довідка про рахунок в банку.PDF
14 листопада 2019 09:21
Довідка про право підпису.PDF
14 листопада 2019 09:21
Довідка захист довкілля.PDF
14 листопада 2019 09:21
Гарантійний лист.PDF
14 листопада 2019 09:21
Цінова.PDF

Публічні документи

14 листопада 2019 15:48
ФОП ВІДОМОСТІ.jpg
14 листопада 2019 15:48
ЛИСТ-ЗГОДА.jpg
14 листопада 2019 15:48
лист відгук.pdf
14 листопада 2019 15:48
ДОВІДКА кер_вництво.jpg
14 листопада 2019 15:48
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.jpg
14 листопада 2019 15:48
Витяг ЄДР_1005717530.pdf
14 листопада 2019 15:48
Виписка та Витяг Податки.pdf
14 листопада 2019 15:47
08-Код.jpg
14 листопада 2019 15:47
07-Т-Паспорт ЛАВ.pdf
14 листопада 2019 15:47
06-Фарба.pdf
14 листопада 2019 15:47
Пропозиція.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 08:49
Лист-згода ПП Бланкодрук.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 13:29
Електронний підпис
14 листопада 2019 13:27
4 Пропозиция.pdf
14 листопада 2019 13:27
Сертифікати якості_папір.zip
14 листопада 2019 13:27
Довидки.zip
14 листопада 2019 13:27
Витяги.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"

ПБП "Віст плюс"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТОВЧЕНКО АНДРІЙ ВЕНІАМІНОВИЧ

ПП Бланкодрук

ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2997913694
Переможець 34 223,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2997913694
34 223,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОГОВІР ФОП Федченко (Бланки 11-2019).pdf укладений
25 листопада 2019 15:08