Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (Послуги спеціального санітарного автомобіля по доставці компонентів крові в лікарню з обласного центру служби крові, транспортування донорської крові, доставка аналізів крові на RW та ВІЛ, перевезення хворих на консультацію, консультантів)
Очікувана вартість
464 100,00 UAH
UA-2019-11-12-002671-b 90aba29c8e1e4fa3ab6c2bd2f5b09bbc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буколова Наталя Вікторівна

380577258322
380577258395
tk_hbsp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. О.І. Мещанінова» Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02003557
Вебсайт: http://www.skoraya.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61103, Україна , Харківська обл., Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Контактна особа: Буколова Наталя Вікторівна
380577258322,380577258395
tk_hbsp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 14:22
Очікувана вартість: 464 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 320,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Послуги спеціального санітарного автомобіля по доставці компонентів крові в лікарню з обласного центру служби крові, транспортування донорської крові, доставка аналізів крові на RW та ВІЛ, перевезення хворих на консультацію, консультантів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за послуги здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі акту приймання-передачі виконаних послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати підписання даного акту (у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 15:24
Тендерна документація.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-12-002671-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ"Я", Код ЄДРПОУ:39661132
Дата подання: 10 грудня 2019 15:34
на дії та бездіяльність Замовника при визначенні переможця
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув тендерні пропозиції, неправомірно відхилив тендерну пропозицію нашої організації, не звернув увагу на відсутність необхідних документів та інші порушення у тендерній пропозиції КП «АССА м. Харкова» та всупереч власних вимог визначив переможцем КП «АССА м. Харкова», хоча мав визначити переможцем нашу організацію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 грудня 2019 22:44
Рішення від 12.12.2019 №18443 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2019 22:44
Рішення від 27.12.2019 №19448.pdf
Дата публікації: 03 січня 2020 22:44

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ"Я" 450 000,00
UAH з ПДВ
444 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Автобаза спеціалізованого санітарного автотранспорту міста Харкова" 464 095,96
UAH з ПДВ
447 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 13:28
Електронний підпис

Публічні документи

06 грудня 2019 13:31
Електронний підпис
06 грудня 2019 10:14
Електронний підпис
06 грудня 2019 09:54
ЗАЯВКА ПЕРЕМОЖЦЯ 001.jpg
25 листопада 2019 15:44
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:26
реєстр документів 001.jpg
25 листопада 2019 15:26
довідка про персонал 001.jpg
25 листопада 2019 15:26
довідка про обладнання 001.jpg
25 листопада 2019 15:26
СТАТУТ.pdf
25 листопада 2019 15:26
копія платника пдв 001.jpg
25 листопада 2019 15:25
копія ліцензії 001.jpg
25 листопада 2019 15:25
згода з умовами договору 001.jpg
25 листопада 2019 15:25
захист довкілля 001.jpg
25 листопада 2019 15:25
довідка про представника 001.jpg
25 листопада 2019 15:25
довідка про підрядників 001.jpg
25 листопада 2019 15:25
довідка по ст. 17 002.jpg
25 листопада 2019 15:25
заявка учасника 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ"Я"

Комунальне підприємство "Автобаза спеціалізованого санітарного автотранспорту міста Харкова"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ"Я"
#39661132
Відхилено 444 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 15:59
Комунальне підприємство "Автобаза спеціалізованого санітарного автотранспорту міста Харкова"
#03394838
Переможець 447 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Автобаза спеціалізованого санітарного автотранспорту міста Харкова"
#03394838
447 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 10:30
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 18:19
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 18:17
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 18:09
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
12 січня 2021 18:08
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:36
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:35
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:57
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:57
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 11:41
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 11:40
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2020 13:25
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
09 січня 2020 13:23
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 10:42
Договір.pdf укладений
09 січня 2020 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пунктів 3.2., 11.1.4., 11.3., 11.6. Договору, керуючись пунктом 5 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: Пункт 3.1. розділу ІІІ. «Ціна Договору» змінити та викласти цей пункт в редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 446936,48 грн. (чотириста сорок шість тисяч дев’ятсот тридцять шість гривень 48 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 74489,41 грн. (сімдесят чотири тисячі чотириста вісімдесят дев’ять гривень 41 коп.).» Додаток 1 «Специфікація» до Договору змінено та викладено новій редакції. У зв’язку із зміною рахунку Замовника за стандартом IBAN, Сторони домовились в розділі ХІІІ. Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» реквізити Замовника змінити та викласти в новій редакції. 14. Сума договору після внесення змін - 446936,48 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 одиниця.
Номер договору про закупівлю: 03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно затвердженого плану використання бюджетних коштів на 2020 рік по КНП «МКЛШНМД ім. проф. О.І. Мещанінова» ХМР та враховуючи укладений між Замовником та Національною службою здоров’я України договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, згідно пунктів 11.3., 11.6. Договору, керуючись ст. ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору. Пункт 3.1. розділу ІІІ. Договору «Ціна Договору» змінити та викласти в редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 446936,48 грн. (чотириста сорок шість тисяч дев’ятсот тридцять шість гривень 48 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 74489,41 грн. (сімдесят чотири тисячі чотириста вісімдесят дев’ять гривень 41 коп.), у тому числі: фінансування з місцевого бюджету – 148980,00 грн. (сто сорок вісім тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень 00 коп.); кошти НСЗУ – 297956,48 грн. (двісті дев’яносто сім тисяч дев’ятсот п’ятдесят шість гривень 48 коп.).». Пункт 4.3. розділу ІV. Договору «Порядок здійснення оплати» змінити та викласти в редакції такого змісту: «4.3. Джерело фінансування закупівлі – міський бюджет м.Харкова, кошти НСЗУ.». Сторони домовились в розділі ХІІІ. Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін», банківські реквізити Замовника доповнити наступним номером рахунку IBAN: «ІВАN: UA43 322313 00000 26000000043484 в АТ «Укрексімбанк»». 14. Сума договору після внесення змін - 446936,48 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 одиниця.
Номер договору про закупівлю: 03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пунктів 3.2., 11.1.1., 11.3., 11.6. Договору, керуючись пунктом 6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в поточній редакції, пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в попередній редакції, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: Пункт 3.1. розділу ІІІ. Ціна Договору змінити та викласти цей пункт в редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 423 375,81 грн. (чотириста двадцять три тисячі триста сімдесят п’ять гривень 81 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 70 562,63 грн. (сімдесят тисяч п’ятсот шістдесят дві гривні 63 коп.), у тому числі: фінансування з місцевого бюджету – 148 978,76 грн. (сто сорок вісім тисяч дев’ятсот сімдесят вісім гривень 76 коп.); кошти НСЗУ – 274 397,05 грн. (двісті сімдесят чотири тисячі триста дев’яносто сім гривень 05 коп.). Додаток 1 «Специфікація» до Договору в редакції від 08 січня 2020 р. змінити та викласти Додаток 1 «Специфікація» в новій редакції. 14. Сума договору після внесення змін - 423375,81 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 одиниця.
Номер договору про закупівлю: 03
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пунктів 10.3., 11.3., 11.6. Договору, керуючись пунктом 6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в поточній редакції, відповідно до частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в попередній редакції, Сторони домовились доповнити Договір пунктом 10.1.1. в редакції такого змісту: «10.1.1. Дія Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку». Додаткова угода набирає чинності з дати підписання Сторонами та діє до 31.03.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 03
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із продовженням Сторонами дії Договору про закупівлю на строк до 31 березня 2021 р., Сторони дійшли згоди збільшити ціну Договору про закупівлю на суму коштів НСЗУ - 54877,30 грн. (п’ятдесят чотири тисячі вісімсот сімдесят сім гривень 30 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 9146,22 грн. (дев’ять тисяч сто сорок шість гривень 22 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. У зв’язку з чим Сторони домовились про таке: Доповнити пункт 5.1. розділу V Договору «Надання послуг» абзацом другим та викласти його в наступній редакції: « Строк надання послуг – до 31 березня 2021 року». Доповнити Договір про закупівлю Додатком 2 «СПЕЦИФІКАЦІЯ на 2021 рік». Сторони дійшли згоди пункт 3.1. розділу ІІІ. Договору «Ціна Договору» змінити та викласти його в редакції такого змісту: « 3.1. Ціна цього Договору становить 478253,11 грн. (чотириста сімдесят вісім тисяч двісті п’ятдесят три гривні 11 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 79708,85 грн. (сімдесят дев’ять тисяч сімсот вісім гривень 85 коп.), у тому числі: фінансування з місцевого бюджету – 148978,76 грн. (сто сорок вісім тисяч дев’ятсот сімдесят вісім гривень 76 коп.); кошти НСЗУ – 329274,35 грн. (триста двадцять дев’ять тисяч двісті сімдесят чотири гривні 35 коп.).». Додаток 1 «Специфікація» до Договору викласти в новій редакції. 14. Сума договору після внесення змін - 478253,11 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 одиниця.
Номер договору про закупівлю: 03
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пунктів 11.1.1., 11.3., 11.6. Договору, керуючись пунктом 6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в поточній редакції, пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в попередній редакції, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: Зменшити на 3795,29 грн. (три тисячі сімсот дев’яносто п’ять гривень 29 коп.) збільшену ціну Договору про закупівлю на суму коштів НСЗУ у 2021 р., яка встановлена у пункті 1 Додаткової угоди № 5 від 11.01.2021 р. до Договору. Додаток 2 «СПЕЦИФІКАЦІЯ на 2021 рік» змінити та викласти Додаток 2 в новій редакції. Сторони дійшли згоди пункт 3.1. розділу ІІІ. Договору «Ціна Договору» змінити та викласти його в редакції такого змісту: « 3.1. Ціна цього Договору становить 474457,82 грн. (чотириста сімдесят чотири тисячі чотириста п’ятдесят сім гривень 82 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 79076,30 грн. (сімдесят дев’ять тисяч сімдесят шість гривень 30 коп.), у тому числі: фінансування з місцевого бюджету – 148978,76 грн. (сто сорок вісім тисяч дев’ятсот сімдесят вісім гривень 76 коп.); кошти НСЗУ – 325479,06 грн. (триста двадцять п’ять тисяч чотириста сімдесят дев’ять гривень 06 коп.)». Додаток 1 «Специфікація» до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 474 457,82
UAH (в тому числі ПДВ 79 076,30 UAH)