Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2019-11-12-002594-b dce9260f364841f9bef3670b37aca660
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Білоніжко Марина Олександрівна

380442575060 upszn_it@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37414016
Місцезнаходження: 03040, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ломоносова, 5 корп. 3
Контактна особа: Білоніжко Марина Олександрівна
380442575060
upszn_it@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 15 листопада 2019 15:51
Очікувана вартість: 27 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Папір офісний формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ломоносова, 5 корп. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 13 листопада 2019 08:58
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 20 700,00
UAH з ПДВ
19 872,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 21 600,00
UAH з ПДВ
19 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 20 844,00
UAH з ПДВ
20 556,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 10:11
Електронний підпис
14 листопада 2019 10:11
Документи.rar

Публічні документи

14 листопада 2019 13:54
Електронний підпис
14 листопада 2019 13:53
Лист про неліцензування.pdf
14 листопада 2019 13:53
Згода з договором.pdf
14 листопада 2019 13:53
Відомості про учасника.pdf
14 листопада 2019 13:53
ЕКО5264_Цінова пропозиція.pdf
14 листопада 2019 13:53
ЕКО5264_Проект Договору.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 15:44
УСТАВНЫЕ.7z
14 листопада 2019 15:44
Сертифікат IQ Economy +.pdf
14 листопада 2019 15:44
Лист -договір - згода.pdf
14 листопада 2019 15:44
Додаток 2 - ТХ.pdf
14 листопада 2019 15:44
Додаток 1 - КП.pdf
14 листопада 2019 15:44
Відомості про Учасника.pdf
14 листопада 2019 15:44
Висновок Монди Словакия.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 19 872,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 19 890,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:09

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
19 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Длговір ТОВ Екопром сістем.PDF укладений
26 листопада 2019 12:26