Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт щодо здійснення авторського нагляду за будівництвом по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення з заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні №3, вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД»
Очікувана вартість
132 840,00 UAH
UA-2019-11-12-002579-b 433fd2458c7d484d84086df53f156a93
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Валерійович

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виконання робіт щодо здійснення авторського нагляду за будівництвом
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт щодо здійснення авторського нагляду за будівництвом по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення з заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні №3, вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, вул. Івана Франка, 12 а, літ."Б"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

12 листопада 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БУДІВЕЛЬНА СПІЛКА"
#33057897/330578926553
Переможець 132 840,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 15:07

Документи

12 листопада 2019 15:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2020 12:41
ДУ №1 до дог 172-19-334.pdf зміни до договору
08 січня 2020 12:40
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 15:11
Автор. нагляд №172_19-334 від 11.11.2019.pdf укладений
12 листопада 2019 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №172/19-334
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 74 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 420,00 UAH)