Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "СЕТАМ" |
Код ЄДРПОУ: | 39958500 |
Вебсайт: | http://setam.net.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., Київ, вул.Стрілецька, 4-6 |
Контактна особа: |
Глущенко Валерій Володимирович 380442239702 v.v.glushchenko@setam.net.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 11:08 |
Очікувана вартість: | 3 560 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 109500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник проводить оплату послуг за Договором щомісячно на підставі рахунків Виконавця не пізніше 15 (п`ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання рахунку | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2019 14:47 |
ТД - 2020.doc |
13 листопада 2019 14:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 листопада 2019 14:47 |
ТД - 2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-03-000005 ● 9aa64a2444b941df9d1f4b2609737a13
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2019 № 343
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
62 UA-2019-11-12-002439-b 12.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вивчивши викладену інформацію про результати моніторингу, дійсно було виявлено що відповідно до пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та в оголошенні про проведення відкритих торгів було визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 109 500,00 грн, що становить 3,08 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. У відповідності до абзацу третього частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції має становит не більше 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Проте, аналіз інформації зазначеної у висновку про результати моніторингу закупівлі, дає достатні підстави вважати, що визначення Замовником гарантії тендерної пропозиції у розмірі 3,08% від очікуваної вартості предмета закупівлі є технічною помилкою (опискою). Важливо акцентувати увагу на тому, що дана описка не вплинула на результати проведення закупівлі, не призвела до фінансових втрат з боку Замовника та Учасників (оскільки подавалась у вигляді банківської гарантії), не впливає на подальше виконання умов договору та жодним чином не впливає на надходження чи видатки державного чи місцевого/місцевих бюджетів. В той же час, варто звернути увагу, що згідно з частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Тобто, Замовник не зобов’язаний, а лише має право встановити вимоги щодо подання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. У відповідно до частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Важливо відзначити, що на етапі, який дозволяє вносити зміни до тендерної документації, та виправити допущені описки ніхто з учасників не звертався до Замовника з метою усунення вказаної технічної помилки. Щодо вжиття заходів передбачених частиною першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», варто відзначити, що станом на сьогодні усунення виявленого порушення є неможливим, проте відміна торгів, з огляду на специфіку предмета закупівлі та функції державного підприємства «СЕТАМ», яке виступає замовником, є недопустимою. З огляду на характер помилки та відсутність реальних наслідків, які могли б вплинути на процес проведення закупівлі, укладення договору чи його виконання вважаємо за необхідне залишити дію укладеного договору чинною.
2020-01-03 18:05:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено порушення норм абзацу 3 частини першої статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі".)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛАНТІС УКРАЇНА" |
3 510 000,00
UAH з ПДВ
|
3 492 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ" |
3 548 000,00
UAH з ПДВ
|
3 548 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛАНТІС УКРАЇНА" #37701505 |
Переможець |
3 492 200,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 15:24
|
ДУ №1 до Договору Галантіс266.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 17:49
|
Галантіс087.pdf | укладений |
26 грудня 2019 17:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 1403 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |