Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання хостингу, оренди серверів, технічної підтримки розміщення, обслуговування та захисту програмних інформаційних систем та додатків замовника (програмного забезпечення комп’ютерної програми «ЕТМ» «СЕТАМ») від DoS та DDoS атак)
Очікувана вартість
3 560 000,00 UAH
UA-2019-11-12-002439-b e0fc8ee05d1e47e5bf732b305a0078de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глущенко Валерій Володимирович

380442239702 v.v.glushchenko@setam.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "СЕТАМ"
Код ЄДРПОУ: 39958500
Вебсайт: http://setam.net.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., Київ, вул.Стрілецька, 4-6
Контактна особа: Глущенко Валерій Володимирович
380442239702
v.v.glushchenko@setam.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:08
Очікувана вартість: 3 560 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 109500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з надання хостингу, оренди серверів, технічної підтримки розміщення, обслуговування та захисту програмних інформаційних систем та додатків замовника (програмного забезпечення комп’ютерної програми «ЕТМ» «СЕТАМ») від DoS та DDoS атак) Джерело фінансування-власні кошти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Стрілецька,4-6 та за адресою замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник проводить оплату послуг за Договором щомісячно на підставі рахунків Виконавця не пізніше 15 (п`ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання рахунку Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 14:47
ТД - 2020.doc
13 листопада 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 14:47
ТД - 2020.doc
12 листопада 2019 14:48
ТД - 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

не опубліковано Додаток №6
Дата подання: 13 листопада 2019 11:27
Дата відповіді: 13 листопада 2019 14:45
Вітаю. Чи буде опубліковано Додаток №6 - Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі?
Відповідь: Тендерну документацію буде викладено в новій редакції

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000005 ● 9aa64a2444b941df9d1f4b2609737a13
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 16:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
62 UA-2019-11-12-002439-b 12.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вивчивши викладену інформацію про результати моніторингу, дійсно було виявлено що відповідно до пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та в оголошенні про проведення відкритих торгів було визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 109 500,00 грн, що становить 3,08 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. У відповідності до абзацу третього частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції має становит не більше 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Проте, аналіз інформації зазначеної у висновку про результати моніторингу закупівлі, дає достатні підстави вважати, що визначення Замовником гарантії тендерної пропозиції у розмірі 3,08% від очікуваної вартості предмета закупівлі є технічною помилкою (опискою). Важливо акцентувати увагу на тому, що дана описка не вплинула на результати проведення закупівлі, не призвела до фінансових втрат з боку Замовника та Учасників (оскільки подавалась у вигляді банківської гарантії), не впливає на подальше виконання умов договору та жодним чином не впливає на надходження чи видатки державного чи місцевого/місцевих бюджетів. В той же час, варто звернути увагу, що згідно з частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Тобто, Замовник не зобов’язаний, а лише має право встановити вимоги щодо подання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. У відповідно до частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Важливо відзначити, що на етапі, який дозволяє вносити зміни до тендерної документації, та виправити допущені описки ніхто з учасників не звертався до Замовника з метою усунення вказаної технічної помилки. Щодо вжиття заходів передбачених частиною першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», варто відзначити, що станом на сьогодні усунення виявленого порушення є неможливим, проте відміна торгів, з огляду на специфіку предмета закупівлі та функції державного підприємства «СЕТАМ», яке виступає замовником, є недопустимою. З огляду на характер помилки та відсутність реальних наслідків, які могли б вплинути на процес проведення закупівлі, укладення договору чи його виконання вважаємо за необхідне залишити дію укладеного договору чинною.

2020-01-03 18:05:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено порушення норм абзацу 3 частини першої статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі".)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛАНТІС УКРАЇНА" 3 510 000,00
UAH з ПДВ
3 492 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ" 3 548 000,00
UAH з ПДВ
3 548 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 12:40
Відсутність судимості.pdf
29 листопада 2019 11:14
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:10
Виписка.pdf
29 листопада 2019 11:10
Істотні умови договору.pdf
29 листопада 2019 11:10
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2019 11:10
Технічний опис.pdf
29 листопада 2019 11:10
Гарантія 2613-19.zip
29 листопада 2019 11:10
Сертифікат КСЗІ Галантіс.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 14:55
Устан_документи.pdf
28 листопада 2019 14:55
Тенд_пропозиц.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛАНТІС УКРАЇНА"

ТОВ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛАНТІС УКРАЇНА"
#37701505
Переможець 3 492 200,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 10:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛАНТІС УКРАЇНА"
#37701505
3 492 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 13:12
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 15:24
ДУ №1 до Договору Галантіс266.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:49
Галантіс087.pdf укладений
26 грудня 2019 17:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1403
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 24 лютого 2021
Сума оплати за договором: 4 074 233,38
UAH (в тому числі ПДВ 679 038,90 UAH)