Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Джерело безперебійного живлення 2200 VA
Очікувана вартість
16 200,00 UAH
UA-2019-11-12-002396-b 312a4497d1504de582071b2eb6e22600
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Попова

+380567452193
+380567782117
tenders@rdc.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985370
Місцезнаходження: 49070, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Князя Володимира Великого, буд. 28
Контактна особа: Наталія Попова
+380567452193,+380567782117
tenders@rdc.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2019 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 15:30
Початок аукціону: 21 листопада 2019 14:55
Очікувана вартість: 16 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 81,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Джерело безперебійного живлення 2200 VA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49070, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Князя Володимира Великого, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019  —  03 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 листопада 2019 11:25
Дата відповіді: 13 листопада 2019 11:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми допускаємо на торги еквіваленти торгових марок тих, які нами було вказано у документації. Але еквівалент повинен обов'язково відповідати тим вимогам та характеристикам, які було вказано у таблиці відповідності. У документації нами завжди вимагається заповнення учасником таблиці відповідності, у якій має бути вказано марку запропонованого товару, країну-виробника та технічні характеристики. Ми допускаємо до участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Ціна завжди розглядається як остаточна, незалежно від того чи є учасник юридичної особою, чи ФОП.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЛАР ІКС" 14 280,00
UAH з ПДВ
14 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. 16 100,00
UAH з ПДВ
16 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 14:47
Протокол КВПД.pdf
20 листопада 2019 14:47
Пропозиція.pdf
20 листопада 2019 14:47
Наказ КВПД.pdf
20 листопада 2019 14:47
Довідка про ТХ.pdf
20 листопада 2019 14:47
Довідка про відповідність.pdf
20 листопада 2019 14:47
Довідка з ЄДРПОУ КВПД.pdf
20 листопада 2019 14:47
Декларац про відпов 1.pdf
20 листопада 2019 14:47
Витяг ПДВ КВПД.pdf
20 листопада 2019 14:47
Витяг 27.08.2019 _ оригінал.rtf
20 листопада 2019 14:47
Виписка КВПД.pdf
20 листопада 2019 14:47
Авторизац лист.pdf
20 листопада 2019 14:47
5415_6985_(LP_UL_2200_3500)_manual_ukr.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЛАР ІКС"

ФОП ФУРТУНЕ Д.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЛАР ІКС"
#41092983
Рішення скасоване 14 280,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:06
ТОВ "СОЛАР ІКС"
#41092983
Відхилено 14 280,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:13
ФОП ФУРТУНЕ Д.В.
#3558900510
Відхилено 16 100,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 08:55

Документи

21 листопада 2019 15:44
протокол 143.pdf

Документи

29 листопада 2019 16:12
Вих. 154.pdf

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій